Oletteko valittaneet rehtorille koululaisen
Kommentit (9)
Miksi ihmeessä ja toisekseen, harvoin niitä edes pystyy muuttelemaan juurikaan.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:43"]
lukujärjestyksestä? Onko tullut muutoksia?
[/quote]siis meinaat että yhhdelle hemmotellulle jennajanicalle annetaan lupa lyhyempään koulupäivään?
Tottakai valitin, ei tullut muutoksia, otin pirjoliisani koti opetukseen ja valitin rehtorista opetushallitukseen. Nyt pirjoliisa opiskelee max 2 kertaa viikossa n tunnin päivässä.
Rehtoreiden työtä sivusta seuranneena voin kyllä sanoa, että sellainen palapeli on, ettei siinä yksittäisten oppilaiden/vanhempien/opettajien toiveet paljoa paina.
On mahdolliset palkitukset ryhmäjakojen takia, eri kouluissa kiertävät opet, liikatuntien palkitukset, valinnaiset, eri uskonnot, ruokavuorot jne.
Valittaminen olisi täysin tarpeetonta ja turhaa. Tekisin itsestäni vain typerän jos niin tekisin..
Asiaa hiukan sivuten.. Minä otin kouluun yhteyttä silloin kun tyttäreni meni eka luokalle. Hänet oli sijoitettu ainoana lapsena meidän naapurustosta rinnakkaisluokalle. Eli siis kaikki ne samanikäiset kaverit joita tunsi olivat menossa eri luokalle. Ei olisi tuntenut ketään uudessa luokassaan. Maailman vakavimmasta asiastahan ei tietenkään ollut kyse mutta fakta on ettei rinnakkaisluokkien lapset juurikaan keskenään ole tekemisissä varsinkaan vapaa-aikana. Eli jokin syrjimisfiilis siitä olisi tullut kuitenkin. Onneksi vaihto onnistui melko helposti. Sen suurempaa melua en olisi asiasta nostanut!
Oon joskus valittanut omastani (10 hyppytuntia viikossa). Ei tullut muutoksia.
:D No en todellakaan ole. Miksi hemmetissä mä niin tekisin?