Onko Breivik ollut koskaan naisen kanssa
jos ei mahdollista hyväksikäyttöä lapsena siis huomioida?
Kommentit (33)
Onhan Halla-ahollakin riittänyt naisia. Ainakin kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä heteromiehenä Breivikissä on jotain sanoinkuvaamatonta vetovoimaa ja charmia. Katseessa on sitä jotain. Siihen yhdistettynä vielä lempeä ääni joka hänellä on. Hän tykkäsi myös nostella painoja.
Breivik tervehtimässä:
Alfa
Ei tarvi kauan miettiä miksi mies on naiseton kun se kuluttaa täällä päivänsä mehustellen kirjeitä joita julkisuustyrkyt naiset lähettelee massaurhååjalle. Teistä jokainen saa mitä ansaitsee eli ei yhtään mitään. Samaan aikaan täyspäiset miehet on tuolla ihmisten seassa, viemässä teiltä naiset.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä heteromiehenä Breivikissä on jotain sanoinkuvaamatonta vetovoimaa ja charmia. Katseessa on sitä jotain. Siihen yhdistettynä vielä lempeä ääni joka hänellä on. Hän tykkäsi myös nostella painoja.
Breivik tervehtimässä:
Heteronainen sanoo yäk.
Mutta täähän luokitteli itsensä metroseksuaaliksi nuorempana.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Breivik tervehtimässä:
Alfa
Tämä. Oikea alffa eikä mikään jännäpanomies.
Vierailija kirjoitti:
Breivik tervehtimässä:
Piilo- eli "olen uhri" - reppananarsistit tuntee usein suurta vetoa umpinarsisteja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Halla-ahollakin riittänyt naisia. Ainakin kaksi.
En ymmärrä sitäkään, mutta hän ei ole syyllistynyt henkien riistoon. Sentään.
Miettikää jos tietyt ihmiset olisivat yhtä tehokkaita teoissaan kuin norjalainen. 1 mies sai tapettua 77 ja haavoitettua satoja yhtenä päivänä. Alkoi kylmäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Breivik tervehtimässä:
Alfa
Tämä. Oikea alffa eikä mikään jännäpanomies.
Jäätävän jännä, oikea Absoluuttinen nollapiste.
Vierailija kirjoitti:
Breivik tervehtimässä:
Breivikille sopii kyllä parhaiten tämä lookki eli parrattomana.
Näkeekö jostain sitä videokuvaa saarelta mikä oli kuvattu uutishelikopterista?
On tuppikullissaan vielä poikuus tallessa.
En olisi niin varma.
Ja mahdollisten naisten tason voi arvata.
Kuka jaksaa kadehtia sellaista?