Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin mummotunneli!

Vierailija
30.07.2014 |

Voiko sinne mennä vaikka ei etsi seuraa? Ihan tyttöporukalla? Oman aviomiehen kanssa?

Sen verran hurjia juttuja olen sieltä kuullut että voiko pitää paikkaansa...

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro niitä hurjia juttuja.

terveisin utelias

Vierailija
2/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan miestä ota mukaan, voi joku puuma poimia matkaansa ja jää mies sille tielle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.Poket tarkastaa siviilisäädyn ovella.Sinne ei pääse, jos naimisissa.

Vierailija
4/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kanssa istuskelimme siellä pari viikkoa sitten viiniä juoden ja musiikkia kuunnellen, joten kyllä voi. Ei yrittänyt kukaan iskeä kumpaakaan.

Vierailija
5/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjia juttuja joita olen siis kuullut:

1. Oletuksena että kaikki jotka sinne menevät, etsivät vain kumppani/panoseuraa

2. Kieli korvassa ennen kun on ehtinyt drinkin ostaa (sanoi miespuolinen ystävä)

3. Naisten tanssi on kuin eroottista viihdettä

4. Sisäinen bordelli

Olen itse 40v ja menossa helsinkiin viikonlopuksi ja etsin ikäistäni illanvietto paikkaa. Mummotunnelia kun mietin niin noita ylläolevia asioita kerrottiin.

Vierailija
6/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:35"]Ei voi.Poket tarkastaa siviilisäädyn ovella.Sinne ei pääse, jos naimisissa.

[/quote]

Oikeesti?

Vierailija
7/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt siellä syömässä, enkä edes huomannut mitään!!

Vierailija
8/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:39"]

Hurjia juttuja joita olen siis kuullut:

2. Kieli korvassa ennen kun on ehtinyt drinkin ostaa (sanoi miespuolinen ystävä)

mitä tuo 4. kohta tarkoittaa?

4. Sisäinen bordelli

Olen itse 40v ja menossa helsinkiin viikonlopuksi ja etsin ikäistäni illanvietto paikkaa. Mummotunnelia kun mietin niin noita ylläolevia asioita kerrottiin.

[/quote]

Vierailija
9/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:35"]Ei voi.Poket tarkastaa siviilisäädyn ovella.Sinne ei pääse, jos naimisissa.

[/quote]

Oikeesti?

[/quote]

No ei. Mutta häiritseehän tuon paikan maine sillää tavalla, että miehet luulevat kaikkien naisten olevan siellä tyrkyllä. Että ehdotuksia satelee. Tämä siis yhden käyntikerran kokemuksella. Toiste en ehkä tule menneeksi, kun ei siellä voi rauhassa naisporukalla ystävien kanssa keskustella.

Vierailija
10/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mummotunneli?

Vierailija
11/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on VAARALLINEN paikka. Oikea synnin pesä. Alkoholia tarjoillaan, rietas musiikki soi kovaa ja siellä on vastakkaisen sukupuolen edustajia ja tietäähän sen, mitä ne haluaa.

Vierailija
12/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että puhutte Malmin aseman tunnelista ja putkesta, joissa mummot myy neuletöitään. :D

Vierailija
13/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin tökittiin klitoriksella silmään jo siinä Aleksin puolella ennen kuin ehdin edes mennä koko paikkaan.

Vierailija
14/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt siellä vain etsimässä seuraa, kun haluan keskivertobaaria siistimpää ja turvallisempaa yhden illan seuraa. Mutta kyllä siellä voi käydä ilmankin seuranhakutarkoitusta toki. Useasti käyneenä kommentoin noita väitteitä:

- Höpsis .Kyllä siellä käydään syömässä ja juomassakin. Kun minulla oli vielä miesystävä, käytiin usein siellä yhdessä kaljalla vaan ihan. 

- Ei siellä ole ollenkaan rietas meno, eikä kukaan tule taatusti kieltä korviin tunkemaan. Minusta mummotunnelin paras puoli on kaikenlainen siisteys ja kohteliaisuus. Porukka ei ole kovin juovuksissa eikä siksi käyttäydy huonosti. He eivät tunge seuraan jos ei näytä sitä haluavan, ja jos siellä istuu tarkoituksella tyrkylläkin, niin lähestymiset on kohteliaita. Semmoisia liikemiestyyppejä tuolla pääosin miehistä liikkuu, ei mitään epäkohteliaita örveltäjiä jotka tuppaa seuraan, puristelee ja tunkee kieltä korviin.

- No enpä ole kyllä huomannut. En ole tosin siellä koskaan tanssinut itse enkä juuri tanssimista katsellut. Minä vaan istun pöytään, tilaan drinkin ja sitten odotan että kiinnostava mies tulee pokaamaan.

4. Sisäinen bordelli

- En ole kuullut tuollaisestakaan. Mutta mulle ihan sama olisi, vaikka olisikin.

Vierailija
15/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voithan se mennä sinne, mutta älä nyt vedä herneitä nenään, jos saat huomiota siellä..

Vierailija
16/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:45"]

Mikä on mummotunneli?

[/quote]

Lempinimi Hgin keskustassa olevalle Wanhalle Kauppakujalle, jonka varrella sijaitsee useita ravintoloita ja niiden terasseja.

Vierailija
17/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh! Siis paikkaa leimaa sana "mummo". TYlsää, ahdistavaa ja ruuhkaista. Paljon kivempiakin ja viihtyisämpiäkin terasseja on.

Vierailija
18/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetäänkö tällä palstalla tosiaan näin törkeää kieltä? Ilmoitan ylläpitoon. 

Vierailija
19/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyse numerolle 14 tuosta kielenkäytöstä..

Vierailija
20/61 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:55"]Siis kyse numerolle 14 tuosta kielenkäytöstä..

[/quote]No onpa klitoris kamala sana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme