Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajoin äitini ulos asunnostani eilen illalla

Vierailija
30.07.2014 |

Syy: hän puuttui liikaa meidän lastenhoitoon. Mikään ei ollut tarpeeksi hyvä. Hän ei vain käsitä että asiat muuttuu 30 vuodessa eikä läheskään kaikki hänen ideoista ollut käyttökelpoisia kun hän hoiti minua. Liikaa on liikaa. Nyt yhteydenpito on vähän epäselvää, ja saattaa hyvinkin olla että näen hänet seuraavan kerran arkussa matkalla hautaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 11:14"]

Minä en anoppina puutu mihinkään miniän ja pojan lastenhoitoon liittyvään asiaan. Olen ihan hiljaa, vaikka lapsi viedään rannalle ilman aurinkovoiteita ja -laseja. Olen ihan hiljaa, kun lapsi ja äiti kiukuttelevat syömisestä ja ruoka lentää lattialle. Olen ihan hiljaa, kun vauva on niskaa myöten paskassa, mutta äitinsä ei tajua vaihtaa vaippaa vaan laittaa lapsen nukkumaan. Olen ihan hiljaa, kun lapsi hyppii sohvalla ja satuttaa itsensä.

Kotimatkalla huudan korkealta ja kovaa, niin pahalta tuntuu. Mutta en puutu, se on heidän lapsensa eikä minun.

[/quote]

Minä kyllä puuttuisin seurauksia ajattelematta, enkä tyytyisi vain "huutamaan korkealta ja kovaa" kotimatkalla.

Vierailija
22/22 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tässä nyt on muka 40 viime vuodessa muuttunut niin paljon, ettei neuvoja voi edes kuunnella? Taisi nuorella äidillä iskeä pikemminkin teinikapina päälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän