Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään joka oikeasti pelkää tosi paljon koronaa?

Vierailija
22.07.2021 |

Minusta uutisointi koronasta (ja kaikista sairauksista!! tyyliin: "Sinäkin voit saada aivoverenvuodon vaikka jo tänään. Lue aiemmin terveen 20v Pekan tarina!") on mennyt aivan yli!! Siskoni, 23v, on aivan hysteerinen koronasta. Pelkää nähdä kavereita, pelkää mennä töihin/kouluun jne. Käy jatkuvasti koronatesteissä ja "tunnustelee" omaa vointiaan koko ajan. Kuulemma hänen opiskelukaverit samanlaisia. Tuntuu ihan kohtuuttomalta taakalta nuorille ihmisille. Nyt pitäisi päättäjien jo lopettaa tuo pelottelu ja katse kohti muita asioita.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden riskiryhmäläisen, joka rokotuksista huolimatta elää täysin eristäytyneenä.

Vastapainoksi minä itsekin olen riskiryhmässä, olen saanut rokotukset ja elän normaalisti, toki hyvää käsihygieniaa noudattaen. Mutta matkustelen, käyn ravintoloissa jne.

Vierailija
22/23 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavapiirissäni ainoat yhtään millään tavalla hysteerisesti koronaan suhtautuvat ovat niitä, jotka kieltäytyvät maskeista, rokotuksista ja muistakin tartuntojen ehkäisyyn liittyvistä toimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni. Ei ole poistunut kotoaan maaliskuun 2020 jälkeen eikä myöskään päästänyt sinne ketään. Tilaa ruuat ovelle ja jättää roskapussit ovensa eteen josta naapuri vie ne roskikseen. Äitinsä tuo postit kerran viikossa ja tarkastaa, että se on vielä hengissä. Serkulla on ihan diagnosoidusti pahaa häikkää mielenterveydessä ja on taipuvainen vainoharhaisuuteen ja pelkotiloihin. Ollut kerran jopa suljetulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi