Millainen nainen pystyy tunteettomaan seksiin?
Itse en pysty ellen ole jotenki ihastunut tai ole tunteita pelissä. Tai siis pystyisin, mut en saisi seksistä hirveesti mitään nautintoa, orgasmia ainakaan.
Jotkut ilmeisesti pystyy ja nauttivatkin :o Ja Joo, kyllä muakin panettaa ihan törkeästi jne.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:25"]
Eikös rumilta naisilta juuri saa helpoiten? Näin äijät ainakin puhuu.
[/quote]
Sitäpä minä en tiedä, koska en ole ruma enkä myöskään helppo :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:25"]
Eikös rumilta naisilta juuri saa helpoiten? Näin äijät ainakin puhuu.
[/quote]
Sitäpä minä en tiedä, koska en ole ruma enkä myöskään helppo :)
Jakari mikä jakari. Paljon käytetty horo.
Jos ei kykene pitämään yhdenkään miehen mielenkiintoa yhtä kertaa kauemmin, niin täytyy tyytyä siihen mitä saa. Yleensä yhdenillan juttuja harrastavat ovat sieltä vähemmän viehättävästä/kiinnostavasta päästä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 07:53"]
Itse en pysty ellen ole jotenki ihastunut tai ole tunteita pelissä. Tai siis pystyisin, mut en saisi seksistä hirveesti mitään nautintoa, orgasmia ainakaan.
Jotkut ilmeisesti pystyy ja nauttivatkin :o Ja Joo, kyllä muakin panettaa ihan törkeästi jne.
[/quote]
vastaus alkuperäiseen kysymykseen.
Nautinnonhaluinen, en häpeä sanoa sitä :)
Sellainen nainen, jota on nuorena seksuaalisesti hyväksikäytetty tai ihan raiskattu. Nainen jolla on taustalla huono itsetunto, koulukiusaamista, henkistä epätasapainoa sekä väkivaltainen suhde.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:31"]
Jakari mikä jakari. Paljon käytetty horo.
[/quote]
Anteeksi nyt vaan, mutta se, että pysyy harrastamaan tunteettomasti seksiä ei tarkoita sitä, että olisi pannut joka ikisen vastaan tulevan kanssa.
Ja mielummin olen (jos olisin) horo kuin ahdasmielinen tuntemattomia netissä haukkuva "ihminen".
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:33"]Jos ei kykene pitämään yhdenkään miehen mielenkiintoa yhtä kertaa kauemmin, niin täytyy tyytyä siihen mitä saa. Yleensä yhdenillan juttuja harrastavat ovat sieltä vähemmän viehättävästä/kiinnostavasta päästä.
[/quote]
Ei ole kyse pelkistä yhdenillanjutuista vaan puhe oli seksistä ilman tunteita. Itse oon harrastanut myös ihan yhdenillanjuttuja, mutta suurin osa seksikumppaneista on ollut pidempiaikaisia. Valitettavan usein yhdenillanjutut, erityisesti ne, joiden haluan jäävän tosiaan vain siihen yhteen iltaan ovat jääneet roikkumaan ja soittelemaan, joten ei nyt ole siitäkään kyse, etteikö miesten mielenkiinto kestäis yhtä yötä kauempaa. Mutta jos teidän ahtaita mieliänne helpottaa ajatella, että kaikki vapaamielisemmät naiset, jotka ilmeisesti koette uhkana ovat epäviehättäviä tai -kiinnostavia niin ajatelkaa toki niin. Näin ei kuitenkaan ole, vaan aina tulee olemaan myös upeita naisia kaupungilla, baareissa, kirjastoissa jne, jotka harrastavat yhdenyönjuttuja, ryhmäseksiä ja jakelevat itseään muutenkin, mikä ei tosin näy päällepäin, ja ovat tyytyväisiä itseensä ja elämäänsä ja osaavat arvostaa myös ihmisten valintaa harrastaa seksiä vain rakkaudesta tai muusta kiintymyksestä. Ja aina tulee olemaan teitä kapeakatseisia naisia, jotka haluatte luokitella naiset huoriin ja vaimoihin, ja tottakai huora on automaattisesti epäviehättävä, känninen ja helppo.
Onnellinen, itsetietoinen ja hyvän itsetunnon omaava nainen pystyy toteuttamaan seksuaalisuuttaan myös ilman rakastumisen pakkoa.
Minä en valitettavasti ole sellainen. Jotta voin mennä miehen kanssa sänkyyn ja NAUTTIA rakastelusta, on minun oltava vähintäänkin ihastunut mieheen. Se on ongelmallista, sillä rakastamalleni miehille lapsiakin tehneenä olen yh-äippä jolla miehiin tutustumismahdollisuudet ovat minimissään.
Kapakoissa en käy, kaikki harrastukset liittyvät kotiin ja lapsiin. Välillä panettaa niin, että alkkareita on vaihdettava monta kertaa päivässä.... Mutta kun ei niin ei.
Juuri alkukesällä "olis käyny mäihä", kun taloyhtiömme kaikkien huoneistojen valokatteet uusittiin. Tosi hottis remontti-reiska teki pitkää päivää ja minä annoin pojille luvan käyttää pihagrilliäni ja keittelin heille kahveja. Hottis antoi selvästi ymmärtää, että ymmärtäisi antaa mutta kun oli sormus sormessa, niin minua ei kiinnostanu. Vaikka kuinka yritin ajatella, että mies on käytännössä eronnut vaimostaan tai vaimo on maannut vihanneksena jo vuosia kroonikko-osastolla tms. niin ei vaan innostanut seksittely varatun miehen kanssa.... VALITETTAVASTI.
Kyllä sitä illalla sooloseksiä harrastaessani unelmoin, että huomenna unohdan miehen esteet ja vain harrastan vapautunutta seksiä hänen kanssaan. Mutta käytännön toteutus jäi nollaksi. Vain unelmissani me seksiä harrastimme.....
Pystyn helpostikin tunteettomaan seksiin, edellyttäen, että ei ole tunteita ko. miestä kohtaan. Jos taas oma mies haluaisi erota, mutta ehdottaisi että jatketaanko puhtaasti seksisuhteena, niin en pystyisi lainkaan. Eli jos itsellä on tunteita miestä kohtaan, mutta miehellä ei minua kohtaan, niin homma ei onnistu.
Hei miiehet, miksi soimaatte naisia? Kaikella ystävyydellä, vaikka olisi itsellä huonoja kokemuksia (joskus minullakin), ei saisi asiaa yleistää ja kiusata tai soimata kaikkia naisia. / Vilivallaton
En tiedä, millainen mä nyt olen, kun pystyn seksiin ilman rakkautta ja suurta kiintymystä, ehkä omituinen, kun mulla itseasiassa sellainen seksi, jossa on suurta rakkautta ja kiintymystä on vielä kokematta. En päästä ihmisiä seksissä kovin lähelle, en vain pysty ja olen aina ollut tällainen. Aiemmin en kyennyt seksiin laisinkaan, mutta sitten kun jonkinlaisia suhteita löysin, niin väkisinkin niihin tuli seksiä kuvioon. (Olin siis yli 25v.)
Opin siihen, että ihan jees jos toinen haluaa minua, kun itse en kuitenkaan pystynyt haluamaan käytännössä yhtään, niin nautin kai sitten miehen haluista. Yksi yhdenillan kokemus minulla on, jossa en lainkaan aluksi ajatellut olevan seksiä, mutta sitten sitä oli ja kokemus oli hyvin miellyttävä. Ei minua haitannut yhtään, etten ollut kyseistä ihmistä ensin paria kuukautta tuntenut, yhtä herkulliselta se, että hän halusi minua tuntui kuin sekin, että joku 2kk minut tuntenut haluaa seksiä kanssani.
Seksikumppaneita minulla on ollut vain 4 (yhdyntään asti) joten olen aika tavallinen nainen kuitenkin. Olen parisuhteessa, nautin nykyään jo omastakin takaa, enkä vain miehen nautinnosta, mutta en silti ole koskaan saanut orgasmia, johtuen ehkä siitä, että minun on vaikea kokea itseäni rakastetuksi, ehkä lapsuudestani johtuen. Ehkä sekin vielä tulee jonain päivänä. Mutta sitä ennen ajattelen, että seksistä voi silti vain nauttia, en sen aina tarvitse olla niin läheisyyttä vaativaa hommaa, etenkään tällaisille, jotka eivät siihen pysty. En silti ikinä, jos harrastaisin irtosuhteita, kohtelisi kumppaniani kylmästi vaan arvostaen ja kertoisin, missä mennään, ettei toinen luule mun rakkaudesta naivan.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:10"]
En ymmärrä, miksi täytyy olla jakorasia jos tähän kykenee? En itsekään tuomitse muiden tapaa toteuttaa seksuaalisuuttaan (eli tässä tapauksessa harrastaa vain "tunteellista seksiä"), enkä ymmärrä miksi jotakuta harmittaa, että itse toteutan sitä toisin. En huutele panoista ympäriinsä, enkä pane varattuja miehiä, joten mikä siinä häiritsee?
[/quote]
Ahdasmielisyys ja uskaltamattomuus. Varmaan moni haluaisi itse kokeilla ja uskaltaa, mutta rohkeus tai ulkonäkö ei riitä. Minä kyllä kunnioitan muiden valintaa harrastaa seksiä vain rakastuneena. Hieno homma, jos joku löytää rakkauden nurkan takaa ja tosiaankin pysyy umpirakastuneena läpi suhteen. Mutta niin kauan kun ei loukkaa toista, petä tai vie varattua miestä, en ainakaa minä näe irtosuhteissa ongelmaa.
Varmasti meidän jakorasioiden joukkoon mahtuu myös niitä, jotka hakevat irtosuhteilla huomiota ja itsetunnon kohotusta, haluavat rikkoa parisuhteita tai loukata muita, mutta minä en ole yksi niistä.
[/quote]
Ulkonäköni on missitasoa, enkä silti halua toimia minään panopuuna pillun perässä juokseville runkkareille.
[/quote]
Ei kenenkään, joka ei seksiä halua, ole sitä pakko harrastaa ilman tunteita. Mutta jos nauttii seksistä ihan seksinä, niin silloin nainen ei toimikaan kenekään panopuuna vaan saa itse aivan yhtä lailla. Ihmisillä seksuaalisuus saattaa vaihdella eri elämäntilanteissa, joku säästää itseään avioliittoon ja toinen nauttii eri kumppaneista esimerkiksi päättyneen pitkän suhteen jälkeen, kun lapset ovat jo tehtyinä. Se mikä yhdelle on kauhistuttavana miesten panopuuna olemista on toiselle mahtava tilaisuus saada erilaisia kokemuksia /ns. kunnolla munaa (esim. parisuhteen jälkeen. Niin kivaa kuin parisuhdeseksi onkin se voi välillä olla puuduttavaa.)
miehet ja naiset psytyy seksiin ilman tunteita. kun tapaatte jonkun ja pikaseksiä on se vaim siksin himoa eikä mitään rakastumista
Huora. Vaimo, että pääsee nukkumaan.
Mies kun on paska pano. Kassit tyhjiksi ja kotiin.
Kyllä mä tiedän, että miehet tätä harrastaa ja paremmin tuollaiseen pystyy. Mutta naiset on yleensä erilaisia. Jotenkin vähän hätkähdyttää, kun eräs tutun tuttu on tällainen. Vaikuttaa muutenkin aika tunteettomalta tosin.
Itsekään pysty panemaan tuntematonta, pitää olla tunteet pelissä. Randomi panoja koettu, hyvä että seisoo jotenkuten.. Yleensä sitä väähääkään. Joten panot jää parisuhteeseen. Olen siis mies
Itse pystyn helposti. Olen aika seksuaalinen ihminen ja koen tarvitsevani paljon seksiä, mikä on sinkkuna ollessa hankalaa, jollei harrasta tätä ns. tunteetonta seksiä. Mutta voin nauttia seksistä tuntemattoman kanssa yhtä lailla kuin rakastamani miehen kanssa. Kyllä sanoisin silti että seksi usein paranee sitä mukaa, kun toiseen tutustuu paremmin, mutta en itselläni yhdistä sitä tunteisiin vaan siihen, että molemmat oppivat mistä toinen pitää. Ja että edes jonkinnäköinen luottamussuhde syntyy. Sinkkuna ollessa itselläni oli useita fuckbuddeja, joiden kanssa yhdessä oltiin sovittu että tää on pelkkää seksiä eikä muuta. Valikoin nämä miehet tarkoituksella sellaisiksi, joiden kanssa seksi oli hyvää, mutta joita kohtaan tiesin ettei tulisi syntymään tunteita. Ja se toimi omalta osaltani yllättäen paremmin kuin miesten, jotka alkoivat hiljalleen kehittää tunteita mua kohtaan. Mutta itse osaan pitää seksin ja tunteet melko erillään. En näe sitä erityisen hyvänä tai erityisen huonona asiana. Nyt seurustellessahan ne tietysti tulevat samassa paketissa, mikä on ihanaa: saan säännöllistä, hyvää seksiä mieheltä, jota rakastan ja johon luotan 100%. Mutta jos elämäntilanteeseen ei kuulu tällaista miestä, pystyn nauttimaan seksistä lähes kenen tahansa viehättävänä pitämäni miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:11"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 09:10"]En ymmärrä, miksi täytyy olla jakorasia jos tähän kykenee? En itsekään tuomitse muiden tapaa toteuttaa seksuaalisuuttaan (eli tässä tapauksessa harrastaa vain "tunteellista seksiä"), enkä ymmärrä miksi jotakuta harmittaa, että itse toteutan sitä toisin. En huutele panoista ympäriinsä, enkä pane varattuja miehiä, joten mikä siinä häiritsee?
[/quote]
Huono itsetunto? Vai miksi haet epätoivoisesti huomiota miehiltä?
[/quote]
En ole ikinä harrastanut seksiä saadakseni huomiota miehiltä. Harrastan seksiä saadakseni seksuaalista tyydytystä. En hae huomiota millään tapaa epätoivoisesti, saan sitä hakemattakin. Ja ei, huono itsetunto mulla ei ole, satun vaan tykkäämään seksistä ja olemaan sinut sen asian kanssa, että pystyn harrastamaan sitä ilman tunnesiteitäkin. En ymmärrä millä perusteella päättelet, että haen epätoivoisesti huomiota tai olen huonoitsetuntoinen? Ehkei sun tapasi olekaan ainoa oikea tapa?