Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi parempi palsta?

Vierailija
22.07.2021 |

Meni hermo (jälleen kerran) kun käytin lähes 10 min kirjoittamalla vastausta keskusteluun, joka olikin poistunut kun vastauksen sain näpyteltyä.

Keskustelu oli täysin asiallinen ja asiallisesta aiheesta. Aihe kosketti itseäni ja halusin auttaa ap:ta kertomalla kokeneeni samaa menneisyydessä. Suututti että sekin poistettiin. Ärsyttää että täällä ei saa keskustella mistään oikeasta aiheesta edes asiallisesti vaan ainostaan bloggaajien tekemiset ja helteestä valittaminen/nauttiminen käy.

Kertokaa mille palstalle kannattaisi siirtyä? Kaipaan siis aavistuksen ”syvällisempää” keskustelua, ihmissuhteista, yhteiskunnasta jne. Mutta sellaista että se on asiallista, ei jostain tietystä näkökulmasta vaan että ihmiset osaavat tuoda pointteja eri näkökulmista.

Villi veikkaus: tämä keskustelu ei pysy täällä kahta minuuttia kauempaa…

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn syvällisemmät keskustelut FB:n ryhmissä. Tämä on nimenomaan viihdepalsta.

Itse taas en omalla nimellä sellaista halua käydä noin julkisesti, vaikka asiallinen olenkin ja perustelen mielipiteeni. Tai ehkä juuri siksi. Siellä tuntuu olevan öyhöttäjiä myös enemmän. Ap

Se, ettet pysty käymään keskustelua omalla nimelläsi kertoo riittävästi.

Miksi itse et ole kirjautunut tänne Etunimi Sukunimi nimimerkillä vaan kirjoitat kirjautumattomana?

Koska tämä on minulle viihdepalsta. En kirjoita tänne ketjuja tai kommentteja, joita poisteltaisiin. Asiakeskustelut käyn omalla nimelläni ryhmissä, joissa muutkin ovat omalla nimellään FB:ssä.

Omalla nimellään ei kannata yhtään mitään postata nettiin. Taidat olla aika vanha, jos muuta kuvittelet.

Kuinkahan minä oman alani ammattilaisena käyttäisin ja hyödyntäisin mm. LinkedIniä muuten kuin omalla nimelläni? Tai Twitteriä?

Vierailija
22/31 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn syvällisemmät keskustelut FB:n ryhmissä. Tämä on nimenomaan viihdepalsta.

Itse taas en omalla nimellä sellaista halua käydä noin julkisesti, vaikka asiallinen olenkin ja perustelen mielipiteeni. Tai ehkä juuri siksi. Siellä tuntuu olevan öyhöttäjiä myös enemmän. Ap

Miksi itse et ole kirjautunut tänne Etunimi Sukunimi nimimerkillä vaan kirjoitat kirjautumattomana?

Koska tämä on minulle viihdepalsta. En kirjoita tänne ketjuja tai kommentteja, joita poisteltaisiin. Asiakeskustelut käyn omalla nimelläni ryhmissä, joissa muutkin ovat omalla nimellään FB:ssä.

Omalla nimellään ei kannata yhtään mitään postata nettiin. Taidat olla aika vanha, jos muuta kuvittelet.

Kuinkahan minä oman alani ammattilaisena käyttäisin ja hyödyntäisin mm. LinkedIniä muuten kuin omalla nimelläni? Tai Twitteriä?

u li u li

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolessa sai ennen ainakin kirjoittaa ihan mitä vaan. Mites nyt, voiko siellä ripuloida jos mieli tekee?

Vierailija
24/31 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin persuvapaan palstan.

Sellaista vaan ei ole.

Vierailija
25/31 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin maalittaja

Vierailija
26/31 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa itsekin miettinyt. Kaikki katoaa.

Ne katoavat, koska tänne siirtyi keväällä joukko vastenmielisiä tyyppejä jostain muualta, mistä ilmeisesti heidät ole bannattu.   Asiallisiin avauksiin tulee kommentteja, jotka lapsellisia ja tyhmiä, rasistisia, pilkkaavat vammaisia, osa seksuaalisesti häriintyneitä tai jopa sairaita jne.   Ilmeisesti moderaattori sitten yksittäisten kommenttien sijaan poistaa koko ketjun liian työläänä.

Samoin riepoo se, että kopioidaan joku otsikko Seiskasta tms uudeksi aloitukseksi, ja sitten Uusien aloitusten -lista on täynnä näitä, vaikka niitä sopisi kommentoida just siellä, mistä ne on kopioitu yhdessä samanhenkisten kanssa, jos tarvetta tuntee.

Vierailija
27/31 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin persuvapaan palstan.

Sellaista vaan ei ole.

Ja-ha, taas tämä demari-ressukka valittaa ahdistuneena ja peloissaan siitä, että upeat persut kaappaavat entistä enemmän kannattajia fiksuimmista demareista.   Mieluiten poistut itse.    

Ihan minkä puolueen kannattajat tahansa sopivat tänne, kunhan eivät käyttäydy tavallasi tai muutenkaan tuputa näitä oman puolueensa mainoksia joka paikkaan.   Oman puolueen sisäinen keskustelu tulee käydä sen oman puolueen omilla areenoilla.

Vierailija
28/31 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderointi tapahtuu äärivasemmistolaisen suvaitsemattoman pakotuskulttuurin pelossa. On huolestuttavaa, että ilmiö on levinnyt niin laajalle.

29/31 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on Sanomien ylläpitämä palsta. Se tarkoittaa sitä, että moderointi on joko Sanoman omien arvojen tuputtamista ja muiden ajatusten sensurointia, tai täysin randomia. Kuka ei vielä ole ymmärtänyt, että Sanomien mielivaltainen moderointi poistaa väärät mielipiteet?

En ymmärrä heidän logiikkaansa, koska tällä palstalla saa levittää ties  mitä törkyä ilman, että se moderoidaan, mutta jos asialliset keskustelut / kommentit moderoidaan on kyseessä selkeästi "väärien mielipiteiden poistoon" perustuva sensurointi. Tämäkin todennäköisesti poistetaan, tai ei päästetä läpi, mutta näin on.

Ilmeisesti Sanomat haluavat että ihmiset ovat toistensa kurkussa kiinni ja nähdä sanallista verta.

Vierailija
30/31 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua suututtaa erityisesti tälle palstalle pesiytynyt naisviha.

Jos kirjoittaa aloituksen jostain naisen elämään liittyvästä aiheesta, saa vastaukseksi usein hirvittävää naisiin kohdistuvaa halveksuntaa ja vihaa. Tämä on absurdia palstalla, joka kuitenkin liittyy lehteen, joka alun alkaen on ollut naisille suunnattu.

Vierailija
31/31 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua suututtaa erityisesti tälle palstalle pesiytynyt naisviha.

Jos kirjoittaa aloituksen jostain naisen elämään liittyvästä aiheesta, saa vastaukseksi usein hirvittävää naisiin kohdistuvaa halveksuntaa ja vihaa. Tämä on absurdia palstalla, joka kuitenkin liittyy lehteen, joka alun alkaen on ollut naisille suunnattu.

Ei se absurdia ole vaan ihan tositarkoituksellista vahingontekoa. Hyvät ihmiset pitää saada epävarmoiksi jotta pahat saavat jyllätä ja levittää myrkkyään. Noin karkeasti ilmaisten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän