Kertooko AV:lla roikkuminen yksinäisyydestä?
Aina kun tunnen itseni yksinäiseksi, tulen katselemaan aloituksia ja ketjuja. Ei ole ketään, kenelle soittaa tai puhua, joten tulen tänne. Onkohan tämä tavallista? Kertovatko foorumit ihmisten yksinäisyydestä pikemminkin kuin jostain muusta (esi. sananvapaus, pätemisen tarve, tiedonhalu tms.)?
Kommentit (24)
Minulla kertoo yksinäisyydestä ja tylsistymisestäkin. Etsin vertaistukea tai jotenkin samanlaisia elämänkokemuksia. Lähinnä siis luen ja nykyään vähän kirjoittelenkin.
13: Kiinnostaisi tietää sinusta enemmän. Alapeukuttajilla on varmasti syynsä mielipiteisiinsä. Eikä minulla ole aihetta moittia heitä, kun en tunne taustoja. Oletan, että syynä on tuo ulkosuomalaisuuskeskestelu, joka oli värikäs äskettäin. Miksi jaksoit puolustaa minua? Elämä ei ole sen ihmeellisempää täälläkään, arkea vain. Kiitos kovasti tuestasi, ehkä joskus uskallan tehdä aloituksenkin.
Mulla on sama kuin 6. Olen täällä vain töissä ollessani (ja ne loppuvat parin viikon päästä, sitten jatkan opintojani enkä jouda olemaan täällä). Joskus tulen kysymään täältä jotain, johon tiedän saavani täältä parhaan vastauksen nopeiten.
Ei vaan tylsyydestä... :) On täällä joskus ihan melenkiintoisiakin aloituksia. Musta on mielenkiintoista lukea, mitä muut ajattelee asioista.