Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää "katkaista välit"?

Vierailija
22.07.2021 |

Ihan pikkulapsitouhua, jos tiuskaisee, etten halua olla sun kanssa tekemisissä. Jos ei vaan pidä jostain, niin onko tätä pakko toitottaa, ei vaan pidä yhteyttä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten kanssa se on ainoa keino säilyttää rajat. Äitini on sellainen. Mikään normaali ei onnistu, eikä mikään puhe mene perille.

Vierailija
2/11 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin ihmisten kanssa se on ainoa keino säilyttää rajat. Äitini on sellainen. Mikään normaali ei onnistu, eikä mikään puhe mene perille.

Tarviiko puhua? Ei vaan pidä yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun hän ei millään tavalla kunnioita sitä, että me emme pidä yhteyttä. Hän pommittaa puheluin, viestein, kortein ja tupsahtelee oven taa, juoruaa asioistamme, tunkee jopa naapuriini ja työpaikalleni.

Vierailija
4/11 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draamailijoiden touhua.

Vierailija
5/11 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain estänyt ne ihmiset, joiden kanssa en halua olla tekemisissä. Olen kiitollinen, etteivät enää vaivaa. En todellakaan ilmoita heille mitään. En halua heidän mielenkiintonsa kohdistuvan minuun millään lailla.

Äidin kanssa oli eri juttu. Jouduin yhdessä vaiheessa sanomaan, että nyt en halua tavata tai jutella vähään aikaan, tämä on väliaikaista.

Noin kuukauden päästä tapasimme ja olipa ääni muuttunut kellossa. Välimme ovat hyvät nykyään. Uskon kyllä, ettei toimi kaikkien kohdalla.

Vierailija
6/11 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun hän ei millään tavalla kunnioita sitä, että me emme pidä yhteyttä. Hän pommittaa puheluin, viestein, kortein ja tupsahtelee oven taa, juoruaa asioistamme, tunkee jopa naapuriini ja työpaikalleni.

Poliisi on vainoajia varten.

Vierailija
7/11 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi on vainoajia varten.

Vastasin kysymykseen että miksi joidenkin kanssa ainoa keino on täydellinen välien katkaisu.

Vierailija
8/11 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vain estänyt ne ihmiset, joiden kanssa en halua olla tekemisissä. Olen kiitollinen, etteivät enää vaivaa. En todellakaan ilmoita heille mitään. En halua heidän mielenkiintonsa kohdistuvan minuun millään lailla.

Äidin kanssa oli eri juttu. Jouduin yhdessä vaiheessa sanomaan, että nyt en halua tavata tai jutella vähään aikaan, tämä on väliaikaista.

Noin kuukauden päästä tapasimme ja olipa ääni muuttunut kellossa. Välimme ovat hyvät nykyään. Uskon kyllä, ettei toimi kaikkien kohdalla.

Kokeile dg. narsistiin ja hänen hoviinsa. Eivät usko poliisiakaan . Kokemusta on , valitettavasti.

Vierailija
9/11 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile dg. narsistiin ja hänen hoviinsa. Eivät usko poliisiakaan . Kokemusta on , valitettavasti.

Juuri näin. Tuntemani narsisti käyttää usein poliisia aseenaan joko uhan tasolla tai oikeasti soittamalla poliisit ja keksimällä valheellisen syyn uhria vastaan. Valitettavasti on niin vakuuttava, että poliisi uskoo.

Vierailija
10/11 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pitää ghostastaamista raukkamaisena

Vierailija
11/11 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan reilua. Itse en tähän pystynyt, yritin vaan olla olematta yhteydessä. Mutta kaveri pommitti 25 vuotta, kunnes tajusi. Eli vähän turhauttavaa molemmille - mieluummin suoraa puhetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi