Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun kuiva iho parani kun lopetin puuterin käytön ja siirryin voidemaiseen poskipunaan.

Vierailija
22.07.2021 |

Tuo voidemainen poskipuna oli kyllä ihan nappi ostos! Lisäksi oon juonut paljon vettä. Silmäryppyjä ei enää juuri ollenkaan ja ikää 43v

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuteri korostaa silmänympäryksen pikkuryppyjä, siksi voi tuntua että niitä ei enää ole.

Joo, mulla oli hirveästi pieniä ryppyjä silmien alla. Nyt paljon vähemmän. Olin vuosia luullut että ihoni on sekaiho. En tiedä miksi.

Ap

Siis tarkoitin että ne todennäköisesti ovat vieläkin siellä, nyt ne ei vaan erotu kun et enää laita sitä puuteria niitä korostamaan. Minäkin ihmettelen tuota poskipunan ja puuterin vertaamista?

Tarkoitus ei ollut verrata. Äh, ehkä otsikko huonosti muotoiltu. Mulla oli myös jotain röpelöä ihoa toisessa poskessa. Varmaan pintakuivuutta. En laita nyt kesäaikaan myöskään otsaan puuteria.

Ap

Kannattaa hoitaa se pintakuivuus pois ennemmin esim seerumilla ja voiteella kuin koittaa etsiä rasvaista meikkivoidetta. AHA-kuorinnat on myös hyviä. Itse sain ihon kirkkaammaksi ja tasaisemmaksi kun aloin tekemään näin.

tämä on totta. Mitä kuorintoja teet? Moni puhdistaa kasvonsa liian tujuilla aineillakin. Miia Johnssonilla on hyvä blogi, josta saa vinkkejä ihonhoitoon. 

Vierailija
22/22 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuteri korostaa silmänympäryksen pikkuryppyjä, siksi voi tuntua että niitä ei enää ole.

Joo, mulla oli hirveästi pieniä ryppyjä silmien alla. Nyt paljon vähemmän. Olin vuosia luullut että ihoni on sekaiho. En tiedä miksi.

Ap

Siis tarkoitin että ne todennäköisesti ovat vieläkin siellä, nyt ne ei vaan erotu kun et enää laita sitä puuteria niitä korostamaan. Minäkin ihmettelen tuota poskipunan ja puuterin vertaamista?

Tarkoitus ei ollut verrata. Äh, ehkä otsikko huonosti muotoiltu. Mulla oli myös jotain röpelöä ihoa toisessa poskessa. Varmaan pintakuivuutta. En laita nyt kesäaikaan myöskään otsaan puuteria.

Ap

Kannattaa hoitaa se pintakuivuus pois ennemmin esim seerumilla ja voiteella kuin koittaa etsiä rasvaista meikkivoidetta. AHA-kuorinnat on myös hyviä. Itse sain ihon kirkkaammaksi ja tasaisemmaksi kun aloin tekemään näin.

tämä on totta. Mitä kuorintoja teet? Moni puhdistaa kasvonsa liian tujuilla aineillakin. Miia Johnssonilla on hyvä blogi, josta saa vinkkejä ihonhoitoon. 

Tuolla edellisellä sivulla linkkasinkin sen kuorinnan, lisänä vielä retinoliseerumi käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla