Mitä ajattelet psykiatrista jolla on kolme avioeroa takana?
Kommentit (23)
No ajattelisin että ei ole kovin tasapainoinen ihminen
Epävakaa persoonallisuus ja neurootikko ehkä narsisti.
"Suutarin lapsilla ei oo kenkiä"... hukkaan ovat menneet pitkät opiskelut. Voi tokkiisa.
Ajattelisin että ihan yhtä kujalla kuin muutkin psykiatrit, eipä tuossa mitään kummaa.
Sille on sattunut hulluja akkoja (?).
Kokenut. Varmaan hyvä työssään. Ei ero tee ihmisestä sen huonompaa.
Olen itse eronnut psykiatrista. Hänellä oli sen verran erikoisia ajatuskulkuja että yhteiselämän jatkaminen oli mahdotonta.
Analysoi miehiään liikaa ja he eivät kestä?
Jos on pariterapeutti, en kyllä ihan luottaisi kykyihinsä. Jos kirjoittelee reseptejä masentuneille ja mielenterveysongelmaisille, en mieti mitään.
Huonoa tuuria, valinnut vääränlaisia tyyppejä tai hänellä on parisuhteeseen sitoutumisongelmia. Ammatti ei vaikuta.
Ainakin elämänkokemusta.Ei varmaan ajattele mustavalkoisesti.
En menisi, jos ei hallitse omaa elämäänsä, niin miten kykenee jeesaamaan muitakaan?
Kolme avioeroa kieltämättä on aika paljon. Ehkä on niin omistautunut työlleen, ettei aikaa jää parisuhteen hoitamiseen.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 21:31"]
[/quote]
ajatteletko yhtä jalosti vaikka useasti eronneesta lähihoitajasta? entäs jos tällä psykiatrilla on lapsia joka kuppanille?
Psykiatri hoitaa päänsisäisiä asioita
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 21:31"]
[/quote]
ajatteletko yhtä jalosti vaikka useasti eronneesta lähihoitajasta? entäs jos tällä psykiatrilla on lapsia joka kuppanille?
[/quote]Ajattelen.On niin paljon hyviä syitä miksi erota.Ei se tee ihmisestä huonompaa.Jotkut ihmiset jatkavat paskaliitoissaan yksinjäämisen pelossa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 21:40"]
Psykiatri hoitaa päänsisäisiä asioita
[/quote]
psykiatri hoitaa lähinnä aivokemiaa ja siitä johtuvia oireita. Ei eroa paljoakaan esim. neurologin työstä.
Voi olla lisäksi terapeutti, mutta vain osa on.
Elä niin, kuin minä sanon älä niin, kun minä teen :)