Lapsitesti sormuksella
Ootteko tehneet ikinä sen testin missä on sormus ja esim lanka ja ensin hinkataan hieman lankaa vasempaan käteen ja laitetaan kämmenen päälle pyörimään ja jos se pyörii on tyttö ja jos menee edes takaisin, on tyttö jnejne. Aika hurjaa! Osaisiko joku kertoa miten se tehdään , että saa tietää myös minkä ikäisenä? Olen kuullut että laittaa sen lasiin ja kuinka monta kertaa kilahtaa niin sen ikäisenä saa.. Mutta täytyykö se laittaa lasin sisälle vai reunalle ja tehdäänkö se jokaisen lapsen jälkeen vai lopuksi?
Kommentit (6)
Mulla oli aikanaan 5 lasta eli tyttö, poika ja kolme tyttöä.
Olen kuitenkin saanut nyt tytön ja kaksi poikaa. Nyt kun olen tehnyt sen tulee nämä mitä on sekä yksi tyttö. Kummallisesti vaihtuu tuo.
Sormuksen läpi laitetaan hius.
Sormus kämmenelle ja nostetaan sormus rauhallisesti roikkumaan.
Jos sormus alkaa tekeen ympyrää on tulossa tyttö ja jos liikkuu edestakaisin on tulossa poika.
Ja niin monta kertaa kun on uusiks nostanut sormuksen liikkumisen jälkeen kämmeneltä on lapsiluku.
Vakaata kättä vaan kaikille ;)
Kokeilkaa, aika jännää.
Varsinkin jos kaikki lapset on jo "tehty" voi kokeilla pitääkö tämä testi paikkansa.
Moni ei usko tuommoiseen humpuukiin, mutta aikasemmassa suhteessa minulla ja miehelläni tuli 5 lasta ja nyt uudessa suhteessani molemmille tulee 3. Monella kenellä on jo lapsia, on mennyt myös ihan oikein!
Lue himoshoppaaja sarjasta se missä oottaa vauvaa, siinä se tekee monta kertaa jä eri tulos joka kerta
Mulle tehtiin aikoinaan ja lupasi mulle 3poikaa :) sain sit 4 tyttöä :)
Paskat nuo testit piä paikkaansa!