Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut pukeudutte helteillä?

Vierailija
29.07.2014 |

Olen ihmeissäni. Kävin tänään kaverini kanssa kaupungilla syömässä. Erittäin kuuman ilman takia olen pukeutunut minisortseihin ja hihattomaan tunikaan, joka on selästä osittain auki ( en siis mitenkään liian paljastavasti). Minulla silti koko ajan kuuma. Vieressäni istuva nainen sanoi minulle ihan suoraan, että ei ymmärrä tuollaisia helppoja naisia, jotka puolialasti ulkona keikkuvat. Sanoin tälle vanhemmalle naiselle, että hänellä voi olla mielipiteensä, mutta minulle ei kukaan puhu noin. Ei enää sanonut mitään tuijotti hetken ja lähti pois. Haluankin palstalaisilta kysyä miten pukeudutte tai miten teidän mielestänne kuuluu näin helteillä pukeutua?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla ja töissä - caprit, toppi/t-paita ja sen päällä joku harsomaisen ohut tunika, capri + peittävä tunika tai paita, mekko (ei naruolkaiminen), kotosalla olen ollut nyt viikon bikineissä:) Ei ole kuuma.

Vierailija
2/13 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo ihan normaali pukeutumistapa on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin tarkalleen jokin tämäntyyppisistä vaihtoehdoista:

Hihaton mekko

Yksinkertainen maksimekko

Shortsit ja väljä paita (hihaton tai pienet hihat)

Vierailija
4/13 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 17:12"]

Hyvinkin tarkalleen jokin tämäntyyppisistä vaihtoehdoista:

Hihaton mekko

Yksinkertainen maksimekko

Shortsit ja väljä paita (hihaton tai pienet hihat)

[/quote]

Siis itse pukeudun näin. Minulle on aivan sama, miten muut pukeutuvat, kunhan en kenenkään paljaita rintoja tai pakaroita joudu katselemaan.

Vierailija
5/13 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakaan minishortsit, jos ymmärrän minishortsit oikein, ei ole kaupunkivaate tai edes erityisen vilpoinen vaate.

Helteellä mekko on vilpoisin, kun vielä pukee sen verran kapean ettei tuuli nosta helmoja voi lähteä liikenteeseen vaikka ilman pikkareita. Pieni rintainen voi kulkea onnekseen ilman liivejäkin, tälläisillä utareilla kuin minulla se ei onnistu.

Vierailija
6/13 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 17:03"]

Olen ihmeissäni. Kävin tänään kaverini kanssa kaupungilla syömässä. Erittäin kuuman ilman takia olen pukeutunut minisortseihin ja hihattomaan tunikaan, joka on selästä osittain auki ( en siis mitenkään liian paljastavasti). Minulla silti koko ajan kuuma. Vieressäni istuva nainen sanoi minulle ihan suoraan, että ei ymmärrä tuollaisia helppoja naisia, jotka puolialasti ulkona keikkuvat. Sanoin tälle vanhemmalle naiselle, että hänellä voi olla mielipiteensä, mutta minulle ei kukaan puhu noin. Ei enää sanonut mitään tuijotti hetken ja lähti pois. Haluankin palstalaisilta kysyä miten pukeudutte tai miten teidän mielestänne kuuluu näin helteillä pukeutua?

[/quote]

Mihin lie avohoitopotilaaseen olet törmännyt,ei ole (toivottavasti)normaalia alkaa arvostella tuntemattomien pukeutumista :D Kun vartaloni oli vielä esittelykelpoisempi,pukeuduin myös niukasti,pieniin sortseihin ja toppeihin.Nyt vanhemmiten suosin ohuita kankaita ja väljiä vaatteita helteillä.Sinun pukeutumisesi on ihan normaalia ja ei todellakaan kuulu muille,hyvä että pidit puolesi!

Vierailija
7/13 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimekko on päällä minulla.

Vierailija
8/13 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä puuvillainen shortsihaalari.

Vierailija
9/13 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minisortsit ja toppi.

Suosin vaatteita joista ei jää pahoja rusketusrajoja näillä keleillä.

Minun mielestä on suotavempaa pukeutua helteellä kevyesti.

Minua ei häiritse muiden paljaat peput ja avonaiset rintaaukot jos itse viihtyy vaatteissaan niin mikäs siinä.

Vierailija
10/13 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olin tänään ja päällä oli farkkuhame polviin asti ja valkoinen hihaton toppi suht leveillä olkaimilla. Jo ei ehkä tyylikkäin vaatetus, mutta aamulla oli hieman hoppu enkä ehtinyt alkaa miettimään asua. Raavin päälleni mitä ekana osui käteen.

Huomenna varmaan mekko.

Vierailija
11/13 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkenna: Minishortsit? Oliko selkänoja? Kuis muhkurat?

Huippumallin päällä näyttää varmaan hyvältä.

Vierailija
12/13 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti minisortsit näyttää jopa hieman pyöreämmänkin päällä paremmalta kuin se että verhoutuu maksimekkoon joka vain suurentaa yleensä.

Ne sopii parhaiten pitkille ja hoikille.

Myös capri legginsit vois kieltää lailla, ne on karsein näky näil helteil.

Vierailija
13/13 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 17:27"]

Tarkenna: Minishortsit? Oliko selkänoja? Kuis muhkurat?

Huippumallin päällä näyttää varmaan hyvältä.

[/quote]

Heh :) Ei ole ylimääräisiä muhkuroita. Käytän S kokoa, eli aika pienikokoinen olen ja ei edes pakarat vilkkuneet. Pienet ne shortsit oli, mutta ei sentään niin pienet.. Ei vilkkuneet myöskään tissit. Sen takia en ymmärrä tuota täysin vieraan ihmisen kommenttia. Ap