Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joo, olen myöhässä. Mistä vielä saa ilmastointilaitteen Hgissä?

Vierailija
29.07.2014 |

Etsitty on myös Vantaan puolelta Tammistosta ilmastointilaitetta kotiin, mutta kaikkialla on lappu luukulla. Sattuisko joku tietämään, missä vielä on, tai minne on tulossa uusi erä?

Ja juu, ei tarvi sanoa tosiaan, kuinka hyvä hetki on etsiä ilmastointia näillä helteillä :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa mistään. Tänään työn puolesta myös etsin.

Vierailija
2/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävittekö myös Jumbossa. Esim Prismassa oli viime perjantaina vielä jonkun verran. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin lauantaina Hobbarista ja maanantaina niitä ei enää ollut ja nyt jännitän että tuleeko meille. Helteet voi olla ohi, kun laite saapuu mutta poistaa se kosteuttakin ja aina tulee uusi kesä. Takuu oli 3vuotta.

Vierailija
4/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina miettinyt, että eikö ihmiset säästä edellisinä kesinä ostamiaan tuulettimia kun aina kesäisin ovat loppu joka paikasta ja hullun lailla ihmiset niitä etsivät.

Vierailija
5/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskohan Virosta vielä?

Vierailija
6/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 21:18"]Mä oon aina miettinyt, että eikö ihmiset säästä edellisinä kesinä ostamiaan tuulettimia kun aina kesäisin ovat loppu joka paikasta ja hullun lailla ihmiset niitä etsivät.

[/quote]

Nyt taisi olla kyse ilmastointilaitteesta eikä tuulettimesta.

Vierailija
7/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyittekö Tammiston Hobby Hallista?

Vierailija
8/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiin sieltäkin, ei ollut. Ei myöskään Gigantissa eikä Expertillä.

Vierailija
9/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan Pörssin- verkkokaupassa vielä muutaman kpl. Itsekin ympäri stadia juossut. Liikkeessä ei ollut, mutta näin neuvoivat ja kotiinkin toimittavat.

Vierailija
10/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannin netissä toimitusaika 3 - 5 päivää. Tavarataloissa saattaisi olla.

Vierailija
11/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 17:01"]Etsitty on myös Vantaan puolelta Tammistosta ilmastointilaitetta kotiin, mutta kaikkialla on lappu luukulla. Sattuisko joku tietämään, missä vielä on, tai minne on tulossa uusi erä?

Ja juu, ei tarvi sanoa tosiaan, kuinka hyvä hetki on etsiä ilmastointia näillä helteillä :)

Onpa tyhmä tapaus, kun näillä helteillä etsii ilmastointilaitetta! Hah! Minulla muuten on laite.

Vierailija
12/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannilla DeLonghi PACN96-ilmastointilaite, toimitusaika 1 - 3 päivää, jos noutaa keskustan noutopisteestä.

Vierailija
13/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 17:01"]Etsitty on myös Vantaan puolelta Tammistosta ilmastointilaitetta kotiin, mutta kaikkialla on lappu luukulla. Sattuisko joku tietämään, missä vielä on, tai minne on tulossa uusi erä?

Onpa tyhmä tapaus, kun näillä helteillä etsii ilmastointilaitetta! Hah! Minulla muuten on laite.

[/quote]

:D Kiitti, sain naurut kun kuvittelen kuinka onnellisena kökötät siellä ilmastointisi kanssa ja vittuilet kaikille kenellä ei sitä ole :)

Vierailija
14/14 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ilmastointilaite on täältä:

http://www.allergia-apu.fi/store/

Hyviä tuotteita myyvät muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän