Jaksatko kantaa miestäsi? Jaksaako miehesi kantaa sinua?
Aihe on jokseenkin outo mutta minulle on jostakin syystä hirveän tärkeää, että voin tuntea itseni miehen rinnalla pieneksi. Tämä on minulle valkokaulustyötä tekevälle sinänsä arjen kannalta merkityksetön asia mutten ikinä voisi seurustella fyysisesti voimattoman miehen kanssa. Olen itse aika vahva (tai enemmänkin minulla on hyvä tekniikka) ja minulla ei ole vaikeuksia nostaa n. 95-kiloista miestäni ilmaan ja kanniskella häntä lyhyen matkaa. Mieheni luonnollisesti jaksaa kantaa minua, painan itse aika tarkkaan 53 kg. Vastaan on vuosien varrella tullut yllättävän paljon miehiä, joille kokoiseni ihmisen ilmaan nostaminen on vaivalloista.
Kommentit (3)
En jaksa kantaa miestäni, mutta mieheni jaksaa kantaa minua. Ja usein kantaakin, nostaa olkapäilleen ja kantaa pitkiä matkoja, juokseekin välillä vaikka huudan "ptruu, ptruu" se tuntuu olevan hänestä hauskaa.
En jaksa nostaa 92 kg painavaa miestäni, mutta hän jaksaa nostaa ja kantaa minua. Tosin ei tarvitse.
Painan 56kg ja olen 173cm pitkä, mutta en jaksa kantaa 186cm miestäni vaikka hänkin on hoikka.
Mieheni jaksaa kantaa minua. Minulle tämä on merkityksetöntä.