Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murhasta tuomitut vangit ottaneet kaksi vartijaa pantti­vangiksi ruotsalais­vankilassa.

Vierailija
21.07.2021 |

MEDIATIETOJEN mukaan tekijät ovat aseistautuneet partaterillä, ja he ovat pyytäneet käyttöönsä helikopteria. Poliisi on kertonut, ettei kommentoi tietoja helikopterin pyytämisestä.

Aftonbladet kertoo myös, että tekijät ovat neuvotteluissa vaatineet kebabpitsojen toimittamista kaikille osastonsa 20 vangille. He ovat kertoneet vapauttavansa yhden panttivangin pitsoja vastaan. Aftonbladetin mukaan tekijöiden vaatimukseen on suostuttu, ja heille toimitetaan pitsoja.

Mä ujuttaisin pizzan sekaan niin paljon ja riittävästi unilääkettä että noi vangit nukkuu pari päivää. Tai jotain muuta lääkettä että niiltä menis taju kankaalle.

Tai.

Fiksusti ajateltuna noin niinkuin vankien näkökulmasta ajateltuna, syöttäisin ensin noi vartijat ja jos ne pysyy tolpillaan, niin sitten vasta söisin itse herkkupizzaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman noi vangit vapauttaa: nais -vai miesvartijan ? Nehän on luvannut vapauttaa toisen vartijan pizzoja vastaan.

Mä veikkaan että miesvartija saa lähteä.

Vierailija
2/22 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nerokasta sanon minä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, pizzalla yksi vanki vapaaksi. Kebuannoksella toinen?

Vierailija
4/22 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi viranomaiset saa ”sisäpiiritietoa” kun toinen vartijoista vapautuu. Että onko vangeilla mitään juotavaa, syötävää, onko ne väsyneitä, kuinka monta niitä on, nukkuuko ne vuoroissa.

Mä toimittaisin pizzaa kera unilääkkeen + kaljaa ja viinaa.

5/22 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poitsuille tuli nälkä. 

Vierailija
6/22 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löhvistä harmittaa asian tulo julkisuuteen.

Vierailija
7/22 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Poitsuille tuli nälkä. 

Poitsuilla on musta parta.

Vierailija
8/22 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pippalot tulis ja voi pojat olis sillä naisvartijalla oltavat. Kaikki hyökkäis sen kimppuun.

Vierailija
9/22 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löhvistä harmittaa asian tulo julkisuuteen.

Taatusti harmittaa. Täyttä pelleilyä.

Vierailija
10/22 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kattonut sen Tukholma-syndrooma elokuvan pankkiryöstöstä ja panttivangeista.

Hullunmyllyksi toikin nyt menee. Montako vankia helikopteriin edes mahtuu ?

Kopteri voi laskeutua vaikka minne, Pohjois-Koreaan tai autiolle saarelle.

Mä tuumaisin vangeille: Olkaa hyvä, perillä ollaan. 🚁

Vierailija
11/22 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tasolla täytyy kyllä nostaa hattua tyyppien huumorintajulle. Järjestää nyt panttivankidraama saadakseen kebab-pizzaa!

Vierailija
12/22 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tasolla täytyy kyllä nostaa hattua tyyppien huumorintajulle. Järjestää nyt panttivankidraama saadakseen kebab-pizzaa!

Vierailija
13/22 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat katsoneet vähän liikaa elokuvia. Vaativat helikopteria, ei menisi ikinä läpi. Nyt kuitenkin vanginvartijat on vapautettu.

Vierailija
14/22 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kebabpizza kertoo jo kaiken...

Vierailija
15/22 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuumaisin vangeille että mulla on koronan oireita. Jos mä tartutan teidät kaikki niin me kuollaan tänne suht pian.

Uusin variaatio tarttuu minuuteissa ja tappaa muutamassa päivässä.

Vierailija
16/22 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vangit pitävät poliiseja ja vanginvartijoita pilkkanaan. Eipä tuossa mitään uutta ole kun kyseessä on Ruotsi. On tullut maailma kylään, Ruotsin poliitikkojen kutsumana. Satoa korjataan.

Vierailija
17/22 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi panttivangeista on vapautettu

Stina Lyle, Vankeuslaitoksen lehdistösihteeri vahvisti noin kello 20.30, että yksi panttivankina pidetyistä vartijoista on vapautettu. Tiedon vahvisti Ruotsin vankilapalvelu.

–Kyllä, von vahvistaa sen, sanoo vankeuslaitoksen lehdistösihteeri Stina Lyle.

Poliisin tiedottajaksi nimittämä Stefan Wickberg kertoo, että pitsat ovat luovutettu vankilaan, mutta enempää hän ei aio siihen liittyen kommentoida. Wickberg ei kommentoi, onko uusia vaatimuksia esitetty vankilan sisältä.

Vierailija
18/22 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keissi menee näin:

Nyt noi vangit kyykkäsee vartijoiden kopissa. Sitten ne saa kopterikyytinsä.

Kopteri laskeutuu ja vastassa puolet Ruotsin poliiseista.

Sitten vangit kyykäsee kopterissa kun eivät tule ulos ja joku poliiseista oli vaurioittanut kopteria. Ja taas uusi kopteri…..ja sama uudelleen…… aina vain pienempi kopteri toimitettu.

Vierailija
19/22 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vangit pitävät poliiseja ja vanginvartijoita pilkkanaan. Eipä tuossa mitään uutta ole kun kyseessä on Ruotsi. On tullut maailma kylään, Ruotsin poliitikkojen kutsumana. Satoa korjataan.

Ruotsalaiset eivät ota vakavasti vaaratilanteita. Ruotsalainen piirre, ollaan naiiveja. Miten noin on päässyt edes käymään?

Vierailija
20/22 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kattonut sen Tukholma-syndrooma elokuvan pankkiryöstöstä ja panttivangeista.

Hullunmyllyksi toikin nyt menee. Montako vankia helikopteriin edes mahtuu ?

Kopteri voi laskeutua vaikka minne, Pohjois-Koreaan tai autiolle saarelle.

Mä tuumaisin vangeille: Olkaa hyvä, perillä ollaan. 🚁

Pienkone ja kesken kaiken lentäjä hyppää pois laskuvarjo selässään. Hasta la vista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän