Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi Riitan herkku metripizza ananas-kinkku

Vierailija
29.07.2014 |

Ennen on ollut hyvää. Nyt ihan järkyttävää, ananakset ei maistu ananakselle, vaan ihan oikeesti jollekin ummehtuneelle hielle, maku ei lähde suusta. Pizzan raaka-aineet ei maistu, koko pizza maistuu oliiveille?! vaikka niitä ei siinä ole. Oliski kuumuus kaupassa pilannut sen, vai onko oikeesti nykyään tollasta paskaa? 1/4 osa syöty, nyt hirvittää, että vielä on 3/4 osaa syömättä ja makso 7e huhhu. En kyllä ikinä enää osta.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 15:29"]

karvakädeltä hyvää pizzaa

[/quote]

Tossa on nyt joku sana väärin.

Vierailija
2/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karmeeta ae on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on aina ollut mautonta ilman lisätäytteitä. Joskus ollaan sitä ostettu ruuaksi kun tultu jostain reissusta kotiin. Mutta aina höystetty ananaksella ja metukalla.

Vierailija
4/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla hinnalla olisit saanut jo karvakädeltä hyvääkin pizzaa. Tuo on ollut aina ihan hirveetä kuraa. 

Vierailija
5/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 15:29"]Tolla hinnalla olisit saanut jo karvakädeltä hyvääkin pizzaa. Tuo on ollut aina ihan hirveetä kuraa. 

[/quote]

Kyllä se mun lapsuudessa oli vielä hyvää, laatu näköjään huonontunut.

Vierailija
6/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostan kun on päiväystarjouksessa, laitan vähän lisää juustoa ja metukkaa. Syö ennenkuin selkäänsä ottaa. Mutta aikamoista kuraa on kuten kaikki eines- ja pakastepitsat, enkä maksaisi täyttä hintaa. haen karvakädestä mielummin.

Vierailija
7/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista pakastepizzoista paras on Ristoranten mozzarellapizza ja sitte se missä on mozzarellaa, tomaattia, salamia ja pestoa. En muista sen nimeä.

Muuten olen kyllä ihan a-luokan lihansyöjä, mutta näissä kolahtaa nuo lihattomat maut.

Vierailija
8/28 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan kuumuutta. Palauta kauppaan?

Vierailija
9/28 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "karvakäsien" pizzat maistuu mielummin, vika on syöjässä... koska sitä ylihinnoitettua moskaa en söisi vaikka maksettais. :)

Vierailija
10/28 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pahaa. Karmeata moskaa.

Vierailija
11/28 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään! Päälle suolaa, pippuria ja oreganoa. Oi nam.

Ei vaan kauhean usein tule syötyä kun kukaan muu ei meillä sitä voi sietää. :D Tehkööt itse omansa, mä ainakin taidan hakee tänään metriksen.

Vierailija
12/28 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metripizzat kaikki = Kilokeijuille kaikki

Vierailija
13/28 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 vuotta sitten kun söin niin oli ainakin hyvää.

Vierailija
14/28 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tälle tavaralle on tapahtanut?

Joskus ollut ihan syötävää, eipä tarvitse enää koskaan ostaa tätäkään. Ainoa plussa että todellakin riittää isommallekin porukalle. Kukaan halua toista palaa.

Vierailija
15/28 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lidlin pakastepizzat on parhaita, varsinkin ne pannupizzat. Laitan välillä niitä saunan jälkeen, kaikille on maistunut.

Vierailija
16/28 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen on ollut hyvää. Nyt ihan järkyttävää, ananakset ei maistu ananakselle, vaan ihan oikeesti jollekin ummehtuneelle hielle, maku ei lähde suusta. Pizzan raaka-aineet ei maistu, koko pizza maistuu oliiveille?! vaikka niitä ei siinä ole. Oliski kuumuus kaupassa pilannut sen, vai onko oikeesti nykyään tollasta paskaa? 1/4 osa syöty, nyt hirvittää, että vielä on 3/4 osaa syömättä ja makso 7e huhhu. En kyllä ikinä enää osta.

Paskinta pizzaksi kutsuttua piirakkaa se on ollut aina.

Vierailija
17/28 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lidlin pakastepizzat on parhaita, varsinkin ne pannupizzat. Laitan välillä niitä saunan jälkeen, kaikille on maistunut.

Vierailija
18/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin pizzapohjana mutta ei se pelkiltään ole hyvää.

Vierailija
19/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras einespizza on kyllä Dr Oetkerin Rustica Pepperoni Calabrese, ainakin jos tykkää paksuista pitsoista.

Vierailija
20/28 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan enää. Se on karmeeta, pohjasta alkaen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä