Voisitko seurustella bi-miehen kanssa?
Eli jos itse olet sataprosenttisesti heteronainen niin voisitko seurustella miehen kanssa, joka on myös kiinnostunut miehistä?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 14:52"]
En voi. Mua vaan niin oksettais ajatus siitä, että oma mies vois rassata toista miestä perseeseen tai ottaa suihin. Ei ole mitään homoja taikka biseksuaaleja vastaan, jokainen saa olla just mitä itse haluaa, mutta en vain itse pystyisi olla sellaisen ihmisen kanssa.
[/quote]Ja sit rassais sua niin olisko edes terveellistä
[/quote]
No olis tai ei, mutta en nyt meinannut sitä, että bimies menis helpommin pettämään ja rassailemaan jotaki toista miestä perseeseen.. vaan sitä että se ajatus, että se olisi tehnyt niin tai pystyisi siihen, koska on bi, niin se ällöttää niin paljon, että tuskin kiihottais mua enää sen jälkeen. Ja kyse ei ole todellakaan siitä, että en hyväksyisi biseksuaaleja taikka homoja vaan en vain ITSE pystyisi/haluaisi sellaisen ihmisen kanssa olla.
Tuntuu usein siltä, että kaikkien pitäisi hyväksyä tällainen tilanne, koska bi/lesbot/homot on niin nykypäivää. Ja jos sanoo, että ei pystyisi itse, niin leimataan heti joksiki ongelmaksi tai rasistiksi. Itseasiassa mulla on kavereinakin biseksuaaleja, mutta kun en vaan itse pystyisi semmoisen kanssa olemaan niin en pysty. Meitä ihmisiä nyt vaan on erilaisia ja hyväksykää se.
En voisi. En missään nimessä. Joskus aikaisemmin kuvittelin pystyväni, mutta käytännössä se on lähes mahdotonta.
En voisi. Kaikki tuntemani "bi"-miehet ovat naisen kanssa vain siksi, että voisivat saada lapsia, eräänlaista kaappielämää siis. Yksi jättikin lasten syntymän jälkeen vaimonsa ja elelee nykyään miehen kanssa.
Kyllä ja olen seurustellutkin. Hän oli enemän kiinostunut naisista ja miehistä vain seksiseurana. Seksuaalisesti hän oli sinut itsensä kanssa ja siksi seksi olikin aivan mahtavaa. Se on asia jota suhteesta kaipaan edelleen kovasti vaikka muuten meillä olikin eri intressit.
Olen seurustellut, en haluaisi enää.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 15:33"]
En voisi. Kaikki tuntemani "bi"-miehet ovat naisen kanssa vain siksi, että voisivat saada lapsia, eräänlaista kaappielämää siis. Yksi jättikin lasten syntymän jälkeen vaimonsa ja elelee nykyään miehen kanssa.
[/quote]
arvaa vaan moniko mies on bi ?
-miesupseerin pano , mies 27v-
Epäilen mieheni oleva bi, ei tunnu kivalta ollenkaan. Ennen ajattelin, ettei sillä olisi ollut väliä, mutta onhan sillä!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:02"]
Epäilen mieheni oleva bi, ei tunnu kivalta ollenkaan. Ennen ajattelin, ettei sillä olisi ollut väliä, mutta onhan sillä!
[/quote]
Mikä on saanut sinut epäilemään sitä?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 16:02"]
[/quote]
Minä epäilen kans. Eikä tunnu kivalta ei.
Bisse miehen vaimon kannattaa hommata strapon dildo että äijä pysyy tyytyväisenä eikä karkaa vieraisiin:D
Kyllä voisin, jos mies rakastaisi minua, olisi hyvä mies ja haluaisi sitoutua.
Ihan heterokin voi olla päinvastaista.