Mikä on ikähaarukkasi kumppanin etsinnässä?
Kommentit (76)
Kun olin sinkku, ikähaarukka oli kymmenen vuotta molempiin suuntiin, mutta en minä tosissani voinut kumpaakaan ääripäätä ottaa. Nykyinen kumppani on neljä vuotta nuorempi ja tämä tuntuu hyvältä.
N44
Vierailija kirjoitti:
Todella toivon että nuoret naiset säästyvät näiltä 15 vuotta vanhemmilta keski-ikäisiltä ukkeleilta jotka heitä metsästävät, huhhuh.
Aika moni näyttää mielellään niiden kanssa liittoon menevän.
Ikäero ei ole merkityksellinen silloin kun molemmat ovat alle 45-vuotiaita. Mutta sen jälkeen se alkaa tuntua.
50-vuotias nainen on vielä työelämässä ja monin tavoin virkeä mutta 65-vuotias tai jopa vanhempi mies on jo ihan käppänä. Tunnetusti miehet sairastelevat naisia enemmän ja Suomessa käyttävät paljon alkoholia, mikä lisää sairauksia.
Mitä enemmän ikää tulee, sitä suurempi on ikäeron vaikutus. Moni nuori nainen joka aikoinaan avioitui itseään runsaasti vanhemman miehen kanssa, joutuu ennen aikojaan omaishoitajaksi. Toki se on voinut olla miehen tarkoituskin, kun on nuoren naisen ottanut.
Vierailija kirjoitti:
18v-101v ja olen itse 31 vuotias.
Ikisinkkumies
Ai harmi, täällä ois ollut kiimainen ikisinkkunainen, mutta just tuli eilen 102 v mittariin.
Ikähaarukka 45-51. Jos olisi pakko ottaa kumppani. Onneksi ei ole pakko.
Oma ikä +-10%
20 v. 18-22v
30v. 27-33v
40 v. 36-44 v
50 v. 45-55v
60 v. 54-66v
Vierailija kirjoitti:
Oma ikä +-10%
20 v. 18-22v
30v. 27-33v
40 v. 36-44 v
50 v. 45-55v
60 v. 54-66v
Aika tiukat ikärajat aikuisille ihmisille ois nuo.
Miks joku alapeukuttaa jokaikisen vastauksen... :D Siis kaikki järkevimmätkin ikähaarukat.
18-24v
m58