Mikä on ikähaarukkasi kumppanin etsinnässä?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Ideaalikumppani olisi 24-30-vuotias. Mutta jos on tosi hyvä tyyppi ja rakastun, niin ehkä 22-33-vuotias.
Olen itse 27-vuotias nainen.
Moi
M27
Onko sillä iällä väliä, pääasia että on nuori.
M45
Etsin miestä n. 25-40 ja olen nainen 28.
Ikää tärkeämpää on kuitenkin, että on arvot kohdillaan, syntyy syvällinen yhteys keskustellessa, ja että älykkyys on suunnilleen samalla tasolla.
+/- 10 % omasta iästä on aika yleispätevä sääntö.
En etsi, mutta jos en olisi parisuhteessa niin 23-30. Näin siksi että pitäisi olla riittävästi aikaa tutustua ennen perheen perustamista. Yli 30-v. naisilla biologinen kello tikittää liian tiuhaan, jotta riittävän perusteellinen tutustuminen onnistuisi. Olen M37.
Todella toivon että nuoret naiset säästyvät näiltä 15 vuotta vanhemmilta keski-ikäisiltä ukkeleilta jotka heitä metsästävät, huhhuh.
En etsi parisuhdetta tällä hetkellä, mutta seksipartnerit ovat olleet 21-25v. N22
Tinderissä ikähaarukka 18-27v, mutta jos noin niinku kumppaniksi pitäisi miettiä niin 22-25v olisi optimaalinen.
25-30v myös hyvä.
Ehkä ihan paras olisi tismalleen saman ikäinen kuin minä, ja yhtä lapsekas/vilkas kuin minä.
Eli ei mitään ”aikuismaista”.
N28
Vierailija kirjoitti:
Etsin miestä n. 25-40 ja olen nainen 28.
Ikää tärkeämpää on kuitenkin, että on arvot kohdillaan, syntyy syvällinen yhteys keskustellessa, ja että älykkyys on suunnilleen samalla tasolla.
Miehen kanssa syvällinen yhteys 🤭
No, ehkä kerran elämässä.
20 - 36 haarukasta etsin naista. Nykyinen nainen on 28 v, mutta voipi mennä vaihtoon, jos ei kemiat ala mätsätä paremmin.
M45
Ideaalikumppani olisi 24-30-vuotias. Mutta jos on tosi hyvä tyyppi ja rakastun, niin ehkä 22-33-vuotias.
Olen itse 27-vuotias nainen.