Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän miestä. Miten palauttaa ”kipinä” tai tyytyä tähän?

Vierailija
21.07.2021 |

Otsikossahan se kysymys. Mies on todella ystävällinen, empaattinen, hyvä lapsille, kaikin puolin aivan mahtava tyyppi. Kuitenkin ulkonäkönsä on alkanut olemaan, noh, vähän niin ja näin. Saatan hävetä hänen vaatteitaan tai olemustaan julkisesti ja toivoisin että hän panostaisi siihen samanlailla kuin itsekin teen.

Nyt on alkanut päässä pyörimään ajatus erosta. Järjellä ajatellen tiedän, että siinä ei ole mitään järkeä. Mies ei todellakaan vaihtamalla parane. Onko teillä mitään hyvää vinkkiä tai kikkaa, miten voisi unohtaa moiset haihattelut ja tyytyä siihen mitä on, kun arki sujuu hyvin ja on turvallista näin?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että haluat hänen panostavan omaan olemukseensa, vaatteisiin ja kuntoiluun enemmän.

Vierailija
2/38 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. Olet vauvapalstalla. Väärä paikka hakea kipinää miehelle. Korkeintaan tulta ja tappuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pyytänyt miestä pukeutumaan vähän siistimmin julkisille paikoille ja maininnut, että sinusta olisi kiva nähdä hänet "komistautuneena" aina välillä? Ei hänen tietenkään ole mikään pakko suostua, mutta kait sitä kannattaisi kokeilla.

Vierailija
4/38 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeästä ei ole paluuta. Sitä seuraa vielä myötähäpeä, joka on tunteista pahin.

Vierailija
5/38 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Itse olisin ikionnellinen tuollaisesta miehestä. Siis mitä merkitystä joillakin vaatteilla on?

Vierailija
6/38 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pukeutuu hyvin vain, jos haluaa koukuttaa nykyisen tai houkutella muita naisia.  Olet jo koukussa ja kiima laantunut eli kannattaa miettiä mitä haluaa.

Vierailija
7/38 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap llä on pas.a itsetunto. Miettii tod näk lähinnä mitä MUUT IHMISET ajattelevat hänen miehestään . Miksi muuten tuntisi häpeää?

Vierailija
8/38 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap llä on pas.a itsetunto. Miettii tod näk lähinnä mitä MUUT IHMISET ajattelevat hänen miehestään . Miksi muuten tuntisi häpeää?

Ei kai se nyt huonoa itsetuntoa ole jos toivoo kumppanin pukeutuvan siististi.

Vierailija
9/38 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipinä vois palautua kun otatte kahdenkeskistä aikaa, vaikka hotelliviikonloppu. Keksi mukavia " leikkejä" vaikka seksiin liittyviä.

Vierailija
10/38 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle, että haluat hänen panostavan omaan olemukseensa, vaatteisiin ja kuntoiluun enemmän.

Ja samasta naiselle huomauttaminen on alistamista, naisvihaa ja narsismia. 

Vierailija
11/38 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonut miehelle mitään ulkonäköasioista, sillä en halua lannistaa tai aiheuttaa säröä hänen itsetuntoonsa. En tiedä miten tuosta voisi sanoa kiltisti. Mietin omalle kohdalleni, että tuntuisi tosi pahalta kuulla tuollaisia asioita kumppanilta. Toisaalta, samaan aikaan mietin kuitenkin, että jos nämä asiat paranisivat, niin mieskin hyötyisi, kun varmaan alkaisin taas enemmän haluamaan häntä jne.

Vierailija
12/38 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama, miten mun mies pukeutuu (epäsiististi), vaikka itse pukeudun hyvin. Olemme kaksi erillistä yksilöä. En ole hänen kanssa hänen tyylinsä takia. Tietysti jos on joku juhla, yritän löytää hänelle puhtaan ja sopivan paidan. Eipä kai vaatteet mitään kipinää tuo suhteeseen.

Vierailija
13/38 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
14/38 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs täällä reagoidaan miehiin, jotka toivovat vaimoltaan noita asioita? Muistaakseni palaute ei ole ollut kovin ystävällistä. Tämäkin siis ilmeisesti riippuu sukupuolesta.

Vierailija
15/38 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

889 kirjoitti:

En ole sanonut miehelle mitään ulkonäköasioista, sillä en halua lannistaa tai aiheuttaa säröä hänen itsetuntoonsa. En tiedä miten tuosta voisi sanoa kiltisti. Mietin omalle kohdalleni, että tuntuisi tosi pahalta kuulla tuollaisia asioita kumppanilta. Toisaalta, samaan aikaan mietin kuitenkin, että jos nämä asiat paranisivat, niin mieskin hyötyisi, kun varmaan alkaisin taas enemmän haluamaan häntä jne.

Mies hyötyisi eniten siitä, jos tajuaisi lähteä mahdollisimman kauas sinusta mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
16/38 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs täällä reagoidaan miehiin, jotka toivovat vaimoltaan noita asioita? Muistaakseni palaute ei ole ollut kovin ystävällistä. Tämäkin siis ilmeisesti riippuu sukupuolesta.

Aloittajan mies on joskus pukeutunut siististi. Ap ei ottanut alunperinkään epätyylikästä puolisoa.

Mies saattaa olla masentunut tai väsynyt. Onko aloittaja tehnyt voitavansa, jotta aiemmin tyylikäs kumppani jaksaisi taas panostaa?

Vierailija
17/38 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli mies itse panostaa näihin asioihin ja itselläni on tyyli laiskistunut suhteen aikana, niin en minä ainakaan pitkäaikaisesti loukkaantuisi. Tuonkin voi sanoa ihan hyvässä hengessä ja kehuen toisen hyviä puolia. Ja ehdottaa ensin vaikka panostamaan niihin helpommin toteutettaviin asioihin, kuten just pukeutumiseen, siistiin tukkaan/partaan ja yleishygieniaan. Toki jos töksäyttää suoriltaan, että laihduta 20 kiloa että sua viitsis vielä katsella, niin varmaan loukkaantuu kuka tahansa.

Vierailija
18/38 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin ärsyttää kun äijä kulkee työvaatteissa aamusta iltaan. Ei ole töissä vaan harrastaa. Likaiset kynnenaluset ja kädet. Tuoksuu bensalle. Onneksi sitä ei saa kotoo mihinkään niin ei tarvitse hävetä. Lauantaina saunan jälkeen pukee verkkarit, ryystää olutta ja sammuu. Ihanaa.

Vierailija
19/38 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä jokus suhteen alussa kanssa ajatuksia siitä, että toivoisin kumppanin pukeutuvan toisella tavalla, siis niin mikä näyttää mun mielestä hyvältä. Vaatteensa olivat siis ihan puhtaita ja siistejä, mut mun silmääni epätrendikkäitä. Sit rupesin miettimään ajatukseni älyttömyyttä, miksi hänen pitäisi pukeutua mun tahtoni mukaan? Eihän mieskään koskaan puutu mun pukeutumiseeni, vaikkei varmasti kaikista vaatteistani tykkääkään. Silloin tein päätöksen, etten yritä koskaan muuttaa tai muokata puolisoani omien mieltymysteni mukaiseksi. Kelpaanhan minäkin hänelle tällaisena kuin olen.

Vierailija
20/38 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustamalla ja kehumalla pääsee hyviin lopputuloksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä