Nelikymppisen naisen tavara on kuin ämpäri
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 11:03"]Löysä, kuiva ja roikkuva. Riippuvaa lihaa.
[/quote]
Löytyykö henkilökohtaista kokemusta?
AI mulla on tynnyri, mutta olenkin jo 42v. Ja ukolla on mahtava leka jolla tykkää paukuttaa! Kivaa on molemmilla :)
Henkka on näköjään taas kerran saanut kenkää.
Olen varmasti tavallista isomunaisempi mies niin pituuden kuin paksuudenkin suhteen ja silti vastaan on tullut muutama löysältäkin tuntuva pillu. Hevostalliltako noille löytyy tarpeeksi iso...löysä on löysä eikä munan koko siihen vaikuta millään lailla.
Minäkin panin joskus niin löysää toosaa ettei tuntunut missää. Sama kuin olisi heiluttanut patonkia messuhallissa. M32
Musta tuntuu että tälläset jutut on vaan miesten katkeruutta siitä, että oikeasti naiset saa seksiä enemmän kuin ehtis harrastaa :) En sitten tiedä miten paljon tulee nelikymppisenä harmittamaan, etten enää koko maailman miehiä saisi kaadettua sänkyyni. Onko se sitten muutenkaan maailman paras tunne olla mahdollisimman himoittava? Jaa-a.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:18"]Musta tuntuu että tälläset jutut on vaan miesten katkeruutta siitä, että oikeasti naiset saa seksiä enemmän kuin ehtis harrastaa :) En sitten tiedä miten paljon tulee nelikymppisenä harmittamaan, etten enää koko maailman miehiä saisi kaadettua sänkyyni. Onko se sitten muutenkaan maailman paras tunne olla mahdollisimman himoittava? Jaa-a.
[/quote]
Ai luulet oikeasti, että joku on jakorasialle katkera :D
Minulla on aivan upea nelikymppinen nainen tässä vieressäni. Oma rakas vaimo, joka pitkän päivän päätteeksi nukahti kesken elokuvan. Ei ole mitään löysää, väljää tai roikkuvaa hänessä. Vaimo on minua huomattavasti paremmassa kunnossa. Olen onnekas, kun saan olla hänen kanssaan vielä onnellisesti naimisissa näinkin monen vuoden jälkeen.
Usein valitettavan totta. Olin juuri 42 vuotiaan kolmen lapsen äidin kanssa ja ei siinä paljon kehumista ole kun taas seuraavalla viikolla 29 vuotiaan urheilua harrastavan timmin urheilijamimmin kanssa niin ero oli kuin yöllä ja päivällä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:18"]Musta tuntuu että tälläset jutut on vaan miesten katkeruutta siitä, että oikeasti naiset saa seksiä enemmän kuin ehtis harrastaa :) En sitten tiedä miten paljon tulee nelikymppisenä harmittamaan, etten enää koko maailman miehiä saisi kaadettua sänkyyni. Onko se sitten muutenkaan maailman paras tunne olla mahdollisimman himoittava? Jaa-a.
[/quote]
[/quote]
Ai mille jakorasialle? :) Eiköhän ne neitsytnaisetkin sais seksiä vaikka seitsemästi päivässä jos haluais. Miehet taas ei. Tarkoitin ihan kaikkia naisia, riippumatta seksuaalisesta aktiivisuudesta, sillä tosiasia on se, ettei naiset joudu nähdä sillä tavalla vaivaa saadakseen seksiä kuin miehet, ja se seikka katkeroittaa miehet. Koitahan ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:02"]
Joo pikkupilluja kannattaa prinssinakkien bongata ne ei paremmasta vielä tiedä tai varma tunnus merkki pienimunaselle on thai eukko
[/quote]
ja löysäpilluisilla joku gambian lukutaidoton vai? Mitä jos naisena on japsi tai vaikka singaporelainen kuten veljelläni?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:18"]Musta tuntuu että tälläset jutut on vaan miesten katkeruutta siitä, että oikeasti naiset saa seksiä enemmän kuin ehtis harrastaa :) En sitten tiedä miten paljon tulee nelikymppisenä harmittamaan, etten enää koko maailman miehiä saisi kaadettua sänkyyni. Onko se sitten muutenkaan maailman paras tunne olla mahdollisimman himoittava? Jaa-a.
[/quote]
[/quote]
Ai mille jakorasialle? :) Eiköhän ne neitsytnaisetkin sais seksiä vaikka seitsemästi päivässä jos haluais. Miehet taas ei. Tarkoitin ihan kaikkia naisia, riippumatta seksuaalisesta aktiivisuudesta, sillä tosiasia on se, ettei naiset joudu nähdä sillä tavalla vaivaa saadakseen seksiä kuin miehet, ja se seikka katkeroittaa miehet. Koitahan ymmärtää.
[/quote]
En kyllä miehenäkään joudu näkemään vaivaa seksin eteen. Yleensä saan baarista aina. Ota huomioon, että aina kun hetero nainen saa seksiä niin saa joku mieskin samalla.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 22:06"]Eräs mies aikoinaan totesi, että kyllä ne on ne pienellä kalulla varustetut, jotka naisen löysyydestä valittaa..
[/quote]
Tuo on niin totta, nakit vinkuu, kun eivät osaa naista tyydyttää.
Eipä ole kukaan valittanut, aina ovat lisää vonkuneet. Mikähän siinä lienee syynä. T.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:18"]Musta tuntuu että tälläset jutut on vaan miesten katkeruutta siitä, että oikeasti naiset saa seksiä enemmän kuin ehtis harrastaa :) En sitten tiedä miten paljon tulee nelikymppisenä harmittamaan, etten enää koko maailman miehiä saisi kaadettua sänkyyni. Onko se sitten muutenkaan maailman paras tunne olla mahdollisimman himoittava? Jaa-a.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En kyllä miehenäkään joudu näkemään vaivaa seksin eteen. Yleensä saan baarista aina. Ota huomioon, että aina kun hetero nainen saa seksiä niin saa joku mieskin samalla.
[/quote]
Juu ja moni mies on pihalle naurettu, kun on pientä pilikkää esitellyt. Sitten ne itkee!
Jos ei ole miehen mitoissa, pitää pysyä kotona ja tumputtaa!
No onnea sulle siitä. Joka tapauksessa se on naisille helpompaa :) Jos mä vaikka kiertäisin nyt kaikki naapurit läpi kysymässä saisinko munaa joltain, varmasti saisin enemmän kuin jos mun mies kiertäis kyselemässä pillua. Eikä naiset joudu saalistaa. Aloitteita tietenkin naisetkin tekee ja silloin saanti on kyllä varmaa jos yhtään useemmalle edes vaivautuu hymyilemään. No, ei mun tarvi tätä sen enempää selitellä. Kaikki tietää miten se menee. Ja varmasti vituttaa miehiä joille se on vaikeempaa.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:18"]Musta tuntuu että tälläset jutut on vaan miesten katkeruutta siitä, että oikeasti naiset saa seksiä enemmän kuin ehtis harrastaa :) En sitten tiedä miten paljon tulee nelikymppisenä harmittamaan, etten enää koko maailman miehiä saisi kaadettua sänkyyni. Onko se sitten muutenkaan maailman paras tunne olla mahdollisimman himoittava? Jaa-a.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Juu ja moni mies on pihalle naurettu, kun on pientä pilikkää esitellyt. Sitten ne itkee!
Jos ei ole miehen mitoissa, pitää pysyä kotona ja tumputtaa!
[/quote]
Ja moni nainen on pihalle naurettu kun messuhalliaan tarjoavat. Pillu on auki jo valmiiksi kuin lahnan suu.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 00:43"]No onnea sulle siitä. Joka tapauksessa se on naisille helpompaa :) Jos mä vaikka kiertäisin nyt kaikki naapurit läpi kysymässä saisinko munaa joltain, varmasti saisin enemmän kuin jos mun mies kiertäis kyselemässä pillua. Eikä naiset joudu saalistaa. Aloitteita tietenkin naisetkin tekee ja silloin saanti on kyllä varmaa jos yhtään useemmalle edes vaivautuu hymyilemään. No, ei mun tarvi tätä sen enempää selitellä. Kaikki tietää miten se menee. Ja varmasti vituttaa miehiä joille se on vaikeempaa.
[/quote]
Riippuu minkä näköinen olet. Jos olet 200 kg sotanorsu ja miehesi on david beckham niin ei se ihan noin mene.
Ja miten se voi miehiä vituttaa jos nainen saa munaa, ei kai se ole miehiltä pois...päinvastoin. Mullebon ainakin ihan sama minkä verran joku nainen saa seksiä, ei vaikuta mun elämään millään lailla.
"Seisova" miehen elin on aina rumin. Hyi saatana. Iällä ei ole merkitystä.
Hahah, kuule on niiin monta kertaa kuultu ihan miesten suusta miten epäreilua on että naiset saa niin helposti. Huomaa vaan että oikeasti vituttaa :) Eikä se sun saantiin vaikuta mitenkään. Vaikka naisia halutaankin, ei ne välttämättä katsos anna ;)
Joo pikkupilluja kannattaa prinssinakkien bongata ne ei paremmasta vielä tiedä tai varma tunnus merkki pienimunaselle on thai eukko