Parikymppinen tyttö on miehille vain helppo nakki kauniissa paketissa.
Niiden kanssa pannaan, ei käydä älyllisiä keskusteluja.
Kommentit (18)
No niin Ikis, jospa tämä nyt jo riittäisi tältä päivältä.
No pitäisikö naisen sitten ole joku susiruma huuhkaja, joka ei edes millään anna? No thanks.
Ikäerohullu taas jauhaa. Pääse jo yli.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 10:17"]
Niiden kanssa pannaan, ei käydä älyllisiä keskusteluja.
[/quote]
Nelikymppiset naiset eivät ymmärrä yhtään mitään nykymaailman menosta.
No saa olla aika taitava, että vanhempi mies saa itselleen parikymppisen tytön edes sänkyyn. En mä itse nuorempana ainakaan lämmenny +10 vanhempien yrityksille, säälittävää vaan kun ei oman ikäiset aikuiset naiset kiinnosta. Nyt ikää 25 ja oonkin jo auttamattoman vanha, että kukaan edes iskisi :D Onneksi on mies jo löydetty :)
Minä olen 22-vuotias ja mies kolmekymppinen ja olemme kyllä panneet ja käyneet niitä syvällisiä keskustelua aika ahkerasti viimeiset kolme vuotta.
Olen tyttö/nainen 23v. Seurustelen 42-vuotiaan kanssa.
Emme taulukoi panokertoja, mutta ihan sopivassa suhteessa niitäkin on verrattuna keskusteluihin.
Yleensä ne keski-ikäiset vähän rupsahtaneet naiset on niitä helppoja. Ne kun saa harvoin huomiota ja kehuja, niin antaa helpommin. Kun kehuu vielä älykkääksi ja että on kiva että kypsempi nainen on kaunis ja osaa käydä älyllisiä keskusteluja toisin kuin nuoret niin sänkyseura on taattua. Oikeastihan nuoret ei anna helposti, mutta ovat älykkäämpiä ja ajantasalla olevia keskustelijoita kuin olettaisi.
Olen 21v ja mies 42v.
Keskustelemme kaikesta maan ja taivaan välillä.
Seksi on kyllä upeaa, mies osaa opettaa kaikenlaista kivaa ;)
Te 20-vuotiaat ootte säälittäviä, jotka "seurustelette" 40-vuotiaiden kanssa. Kai tiedätte, että 10 v päästä ne kattelee taas uuden teinin itelleen?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 10:51"]
Te 20-vuotiaat ootte säälittäviä, jotka "seurustelette" 40-vuotiaiden kanssa. Kai tiedätte, että 10 v päästä ne kattelee taas uuden teinin itelleen?
[/quote]
Joku nelikymppinen saattaa valita sen kakskymppisen sen iästä huolimatta, ei välttämättä aina sen takia.
Olipa nainen nuori tai vanha, kaunis tai ei, lihava tai laiha, niin hän on todennäköisesti silti se säälittävä, jota halutaan vain panna... tai ei haluta panna, muuta kuin korkeintaan säälistä.
Että on se kivaa olla nainen.
Onko? Mitä jos haluan enemmän seksiä kuin mieheni? Olen mielestäni ihan älykäs ja mukava nainen. Älä viitsi olla noin tyhmä ja katkera. Kyllähän yleensä vanhemmat miehet hankkii ikäisensä kumppanin mutta jos on nuorempi nainen, se ei aina meinaa pelkkää helppoa pillua.
Minkä takia mies haluaisi käydä "älyllisiä keskusteluja" naisten kanssa?
Ja etenkään, jos vaihtoehtona on tiukan nuoren naisen paneminen.
Kaikkea sitä joku kuvitteleekin. Miehet tyhjentävät keskustelutarpeensa keskustelemalla miespuolisten kavereidensa kanssa jääkiekoista, autoista, oluesta ym. ja tyhjentävät kassinsa mielellään nuoriin naisiin.
Mature taas vauhdissa.. Pääsisitkö yli jo?
Oletko ajatellu että se onkin toisin päin. Parikymppiselle naiselle nelikymppinen kriisimies on helppo saalis. Ja miksi ei olisi. Mieluummin sellainen. Ajatteleppa. Sillä on raha kustantaa ulosmenot ja muut. Omistaa yleensä jo autonkin. Ei tarvii lija-autolla treffeille mennä. Uskon että se on useimmin juuri näin päin.
Ja mitäs sillä on väliä jos kumpikin tietää mitä haluaa ja se passaa.
Harmi että sinä et taida olla olemassakaan miehille enää? Jutut ainakin kertoo niin.