Voi mies! Taas joudun täällä taivastelemaan hänen ajatuksenjuoksuaan
Nyt lomalla ollessamme keksimme tekemistä fiiliksen mukaan, ei mitään ihmeellisempiä suunnitelmia siis. Eilen huomasin urheilutapahtuman, jota haluaisin mennä katsomaan. Vähän väliä olen ukolle sanonut, että sitten kun mennään ja aikataulu tämä. Nyt, kun lähtöön oli 1,5 tuntia aikaa, oli laittamassa tiskikonetta päälle. Sanoin ettei laita nyt, kun kohta lähdetään. Niin TÄSSÄ vaiheessa sanoi, että en minä ole sinne tulossa! Voi persikka, olisi vähän aiemmin sanonut! Olisin kaverin pyytänyt mukaan, jos olisin tämän tiennyt ja sanoinkin siitä. Nyt sitten lupasi tulla sittenkin (koska suutuin kerrankin näkyvästi ja kuuluvasti), mutta tiedän jo ennestään että paikanpäällä hän ei seuraa kisoja, juttele kenellekään ja möllöttää paikallaan. Kiva sellasen kanssa lähteä minnekään... Kunhan nyt avauduin, mutta kun tätä samaa tapahtuu jatkuvasti!
Kommentit (4)
Et sitten kysynyt mieheltä, että haluaako hän lähteä. Oletit vain.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö päätät mitä lomalla tehdään?
Hän päättää ihan yhtä hanakasti tyyliin että nyt mennään motonettiin/anopille/veljen mökille käymään. Itse sanon suoraan jos ei kiinnosta ja hän saa mennä yksinään. Toki odotan, että aikuinen ihminen kehtaa omalle vaimolleen sanoa, jos joku juttu ei kiinnosta.
Sinäkö päätät mitä lomalla tehdään?