Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seurustelin Romanian romanin kanssa

Vierailija
29.07.2014 |

Tavattiin steissillä ja meitsille se oli heti menoo! oli muuten järkyttävän komee mies, oikee semmonen Johnny depp orlando bloom näköne mies ni voiks semmosta muka vastustaa!? ei meitil yhteistä kieltä ollu mut kivaa kaikin puolin oli. Ni meitsi veti tän miehen himaan ja siel se sit ihmetteli et näinks suomalaiset asuu. Meitsi on opiskellu espanjaa ja latinaa, ni joten kuten pystyttii toi kielipuoliki hoitelee ettei tää pelkkä pano ollu jos niin luulit! No mut niin sit kävi et tää mies ei oikeen sopeutunu meitsin luon asuu ni meitsi päätti kerranki repästä oikee kunnolla ja muutin tän miehen kans yhteisee "kotii" jos sitä nyt muut voi kodiks sanoo mut joka tapaukses muutettii asuu romanileiriin. Se oli oikeesti siistii aikaa, ihan oikeesti! ni meitsin äiti tietysti veti hermokilarit ja isä sano et se on tervemenoo ei kotiin tuloo ja ni meitsi sit läks rakkauden peräs leiriin. Päivääkää en siit ajasta vaihtas pois meil oli oikeesti tosi hyvä yhteishenki! siis sen verran mitä sielt meitsin ja äijän asuntovaunusta nähtii, en mä missää kylil kulkenu kuuluttamas et Hei täs on suomalainen akka! vaa lähinnä vietin aikaa siel asuntovaunussa ni ompelin vaatteita äijän köyhille sukulaisille ja kokkasin ruokaa, etenki ku meitsil oli rahaa ostaa vähä parempiaki sapuskoja ku niitten riisit ja muut pöperöt ni meitsistä tuli oikee suosittu kokki niitten piireis, joo sanoinko jo se oli hyvää aikaa ihan oikeesti! no jos kysyt miks tää ihana suhde ja leirielämä sit loppu ni meitsi nyt joutuu myöntää et pää ei kestäny! Ei siis mitää vikaa ollu heis mut mä luulen et mies kävi vähä muissaki asuntovaunuis painamassa ja meitsi ei tienny mitä se niis teki kenenki kans et silleen! ja mua alko v'tuttamaan ne niitten muka kultakorut jota ne kävi kauppaa tiel ja yks kerta ne kauppas niit mun vanhemille sano et teitin on pakko ostaa nää ja sit ne pelästy kauheesti oonko hengis ja tätä rataa ei ollu oikeesti kiva juttu ni se suhde loppu ja nyt musta on tullu siivousfriikki ku siel heijän piireis oli pikkasen siivotonta ja tätä rataa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla