Minkälainen nainen voi vaatia mieheltä näitä ominaisuuksia: komea..
urheilullinen ja hyväkuntoinen, fiksu ja hyvätuloinen. Tietenkin kuka vain, mutta millaiselle naiselle tällaiset vaatimukset ovat realistisia?
Kommentit (13)
Ja sainkin. Ja ihan tavallinen nainen olen. T. Nro 2
No aika monet voivat tuota vaatia. Hyvännäköisyyskin on katsojan silmissä.
Mä voin ja sainkin. No hyvätuloinen ei ole kun opinnot vielä kesken, mutta eipä sillä rahalla itselle niin väliä. Itse olen kaunis, urheilullinen ja fiksu. Pian lääkäriksi valmistuva, eli hyvät tulotkin ovat edessä.
Aika perus. Jokainen mieshän on komea, urheilullinen, hyväkuntoinen ja fiksu. Eri asia tietysti että mitä sitten? Tarvitaanko noita ominaisuuksia erityisesti johonkin?
Mulla oli haaveena tumma ruskeasilmäinen minua pitempi mies. "Kriteerinä" oli myös ettei saa olla naismainen ja liian laiha. Nyt tuossa vieressä köllii juurikin tällainen mies ja unelmiani parempikin. :)
En minä ainakaan ilmeisesti. Joten party on, elämä menee ilman parisuhteen kahleitakin.
No 160 pitkä, 55 kiloa, vaaleahkot hiukset siniset silmät, perus nätti, en mielestäni mikään kaunotar kuitenkaan, tavallinen ei niin hyväpalkkainen ammatti, sellanen luonnonlapsi, elämän janoinen , ehkä vähän hullu, romanttinen ja rakastava, empaattinen ja sydämellinen tavallinen nainen.
8 jatkaa. Ja nuo mun toiveeni oli niitä ihania teinihaaveita. Oikeasti kaikella muulla kuin ulkonäöllä on merkitystä oikeassa elämässä! :)
T: kolmekymppinen rouva joka juhlii kohta 12 hääpäivää
Eiköhän kuka vain. Ihmiset ovat yksilöitä ja halut ja toiveet siten myös. Samoin tietysti toisen rikas ja fiksu on toisen persaukinen idiootti. Niin se vaan menee. Kaikilke siis kaikkea ja vähän vielä päälle.
Rakkaus ei vaadi tiettyjä asioita/ kriteerejä. Sattuu kohdalle kun sattuu
No minä