Erektion kulma
Missä kulmassa teidän/miehenne erektio on? Itse olen mies ja oma erektio on 90 asteen kulmassa, jos oikein kiihottunut niin ehkä 95 astetta. Yksilöllinen vaihtelu toki normaalia, mutta kiinnostaa vain tietää. Onko tietyt seksiasennot paljon vaikeampia, jos penis on tietyssä kulmassa?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:18"]
Sullahan työtyy vimpain jo navasta sisään :3
[/quote]
Kertaapas geometriasta, paljonko 90 astetta olikaan.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 01:18"]
[/quote]
En ole varma, meinkö se näin.
Mutta kolmion kulmien summa on 100 astetta, vai kiehuiko se vesi siinä.
Kertaapas geometriasta, paljonko 90 astetta olikaan.
[/quote]
Tämähän on - paitsi että on yksilöllistä - riippuvainen iästä. Nuorukaisillahan tuo sojottaa vinosti ylöspäin (ehkä noin 45 astetta vaakatasosta), vanhemmilla (kuten itsellä) saattaa jo jäädä vaakatason alapuolelle. Tämä kehitys on väistämätön. Aloittaja varmaankin tarkoitti 90 asteella juuri tuota vaakatasoa. Varmaan keski-ikäinen mies ;-).
Eipä tuo kulma ole yhdynnän onnistumiseen vaikuttanut. Vaimolta en ole tullut kysyneeksi olisiko hän huomannut jotain vaikutusta kulman muuttuessa. Sitä taitaa olla vaikea erottaa muista pitkän suhteen ja iän tuomista muutoksista.
Olen itse 44-vuotias mies ja minulla kyllä seisoo kalu lähes pystysuorassa vieläkin. Ei missään vaakatasossa. Mahtaiskohan olla sen ansioo etten koskaan polttanut tupakkia. Se kuulemma väistämättä vaikuttaa erektioon...
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:10"]
Olen itse 44-vuotias mies ja minulla kyllä seisoo kalu lähes pystysuorassa vieläkin. Ei missään vaakatasossa. Mahtaiskohan olla sen ansioo etten koskaan polttanut tupakkia. Se kuulemma väistämättä vaikuttaa erektioon...
[/quote] mulla seisoo myös ylöspäin kuin kanki ja olen polttanu tupakkaa 7- vuotta. Vaikeuttaa tosiaan joitakin asentoja tuo kulma jotka onnistuisi suht koht suoralla paremmin
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:11"]
Jaa-a noin 90°
T.13v poika
[/quote]
sunikäsen mulla oli pystyssä eli 180astetta nyt 25v myehemmin enää145astetta
Kyllähän tuo kivikovana sojottaa vatsaa pitkin, eikä siitä pahemmin asentoaan muuta.
45 astetta (siis alaviistoon) ja kivikova. Kaikki asennot onnistuvat.
Minulla täydessä erektiossa melkein pystyssä, navan ja vehkeen välinen kulma on ehkä 15-20 astetta. Jos nainen on päällä ja nousee liian ylös, penikseni kampeaa itsensä ulos ja läpsähtää voimalla napaa vasten.
Jaa-a noin 90°
T.13v poika