Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko mukavia alkoholisteja?

Vierailija
21.07.2021 |

Onko edes sellaisia?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollaan takakireitä kaikki

Vierailija
2/21 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on mukavia niin kauan kun tarjolla on viinaa. Jos joutuu olemaan selvin päin, niin alkaa tulla ihme kuittailua + kilahtelua ja pinna kiristyy. Kavereina pari "kevyesti deekahtanutta" ja tälläistä käytöstä ollut havaittavissa jo kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut oikein mukavia alkoholisteja, aina iloisen tuntuisia, juttua riittää. Se mitä tapahtuu kotiensa seinien sisällä, siitä en sitten tiedäkään.

Vierailija
4/21 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollaan takakireitä kaikki

No niin olette. Kiva että heti kärkeen myönsit tämän tosiasian.

Vierailija
5/21 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomihan on siitä erikoinen maa, että humalassa oloa pidetään täällä humoristisena ja siitä väännetään vitsejä. Useissa muissa maissa se on vaan surkeaa ja hävettävää ja sitä yritetään välttää näyttämästä.

Vierailija
6/21 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Saudi-Arabiassa, kun naiset eivät saa juoda ollenkaan alkoholia?

Vierailija
7/21 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen kyllä tuntenut eräänkin perheellisen miehen joka joi joka päivä,

mutta oli perusluonteeltaan kiltti, rehellinen ja työteliäskin, eikä se jokapäiväinen tissuttelu tätä muuttanut miksikään, kumma kyllä.

Eli oli ihan mukava mies.

Tytär oli mun kaveri.

Vierailija
8/21 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tunnen.

Osa toki on muutoinkin henkisesti sairaita eikä niin mukavia silloin kun muut sairaudet ilmenee.

Vierailija
9/21 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se Saudi-Arabiassa, kun naiset eivät saa juoda ollenkaan alkoholia?

Se ei ole ihan ainoa asia mitä naiset eivät saa tehdä Saudi-Arabiassa.

Vierailija
10/21 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei olekaan alkoholisti, kun hän on oikein mukava ja leppoisa ihan ilman alkoholiakin.

Olen jo epäillyt, koska kulutus on suurkulutuksen rajoilla.

Vierailija
11/21 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset alkoholistit ovat poikkeuksetta itsekkäitä ihmisiä. Käyttävät retkahtamista tekosyynä läheistensä kiristämiseen ja pelotteluun ja pitävät mykkäkoulua ja kohtelevat välinpitämättömästi rakkaitaan. Jos jotakin ovat vailla, niin osaavat kyllä olla aivan ihania. Oman elämänsä kuninkaallisia. Tämä siis oman suppean otantani perusteella.

Vierailija
12/21 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin ja hän oli naapurini, mutta kuoli alkoholismiin.

Vierailija
13/21 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on mukavia niin kauan kun tarjolla on viinaa. Jos joutuu olemaan selvin päin, niin alkaa tulla ihme kuittailua + kilahtelua ja pinna kiristyy. Kavereina pari "kevyesti deekahtanutta" ja tälläistä käytöstä ollut havaittavissa jo kauan.

Pitää varmaan suurimman osan kohdalla paikkansa, mutta eivät kaikki meistä käyttäydy noin. Olen itse ollut olosuhteiden pakosta pitkäänkin selvänä (puolison sairastuminen) enkä todellakaan kohdellut läheisiäni huonosti tai "kilahdellut". Viinaa teki toki kovasti mieli, mutta osaan laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Toivottavasti joskus pääsen kokonaan eroon alkoholista.

Vierailija
14/21 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Tosin en juo enää.

Vierailija
15/21 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kaikki tuntemani alkoholistit muuttuivat vähitellen ikäviksi ihmisiksi.

Vierailija
16/21 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi tuo mukanaan hölmöilyn ja oman elämänsä täydellisen sössimisen kaikilla osa-alueilla. Tämä taa aiheuttaa sen, että kukaan ei ole niin innokas kaivelemaan toisen henkilön mitättömiä kömmähdyksiä ja jopa sanoja vuosikymmenten takaa kuin alkoholisti. Pyrkivätkö projisoimaan oman elämänsä virheet muihin vai onko taustalla silkka vittumaisuus? Tarkkailkaapa millä innolla alkoholisti on aina valmis arvostelemaan muita.

Vierailija
17/21 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SItähään sanotaan että suomalaisilla on alkoholismi geeeneissä. Tiedä sitten mistä sekiin tulee sittten. Varmaan osaltaan jonkinlaista turhauutumista että ollaan hiljaisia ja sitten kun puhutaan niin puhutaaan asiaa ja kun sanat ei enäää riiitä niiin tartutaan alkoholiiin.

Vierailija
18/21 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SItähään sanotaan että suomalaisilla on alkoholismi geeeneissä. Tiedä sitten mistä sekiin tulee sittten. Varmaan osaltaan jonkinlaista turhauutumista että ollaan hiljaisia ja sitten kun puhutaan niin puhutaaan asiaa ja kun sanat ei enäää riiitä niiin tartutaan alkoholiiin.

Se mikä onn mukavaa niin on kun alkaaa olla hyvässä kännissä niiin alkaaa tuo huumori tulla kuvioiihin mukaan etttä vaihdetaaan perspektiiiviä kun känni tuo sen vapauuden.

Vierailija
19/21 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pääosin kaikki alkoholistit jotka tunnen on mukavia, ihan yhtälailla kun täys raittiitkin. Poikkeuksia mahtuu kaikkiin ryhmiin.

N40

Vierailija
20/21 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain mukavia kavereita ja muutamaa heistä voisi luonnehtia alkoholistiksi. Eli tunnen kyllä.

Tunnen myös mukavia kohtuukäyttäjiä ja mukavia absolutisteja. Ikäviäkin ihmisiä on kaikissa ryhmissä, mutta heidän kanssaan en viitsi viettää aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä