Valavuoren kanki!
Naiset, nyt kommentteja Valavuoren jakoavaimesta! Eikö monen naisen bikinikuvalla ole sama tavoite!
Kommentit (62)
Niin itseään täynnä oleva jätkä, jolla riittää kyllä puhetta, mutta ei niinkään (hyviä) tekoja. Talousrikollinen! Ei todellakaan jatkoon!
Ei näytä aidolta. Ihan ku ois työntäny viestikapulan housuun.
Vierailija kirjoitti:
Eniten kiinnostuneita Valavuoren peniksestä ovat palstan miehet.
Tietenkin, kun tohon omaansa vertaa
Onko tosta jätkästä ikinä järkeviä uutisia?
Vierailija kirjoitti:
Yhtä aito kuin silokonitissi!
Niinpä. Samasta ilmiöstä kyse kuin jos tunkisi silikonitäytteet bikineihin ja posettaisi kuvassa jossa ne tursuaa yli. Miksi naiselle ok, mutta miehelle ei?
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä aidolta. Ihan ku ois työntäny viestikapulan housuun.
No ei varmasti aito!
Henkisesti keskenkasvuinen, mutta penis näyttää kehittyneen keskimääräistä isommaksi
Kerrankin tykkään tuon miehen jutusta. Aiemmin en ole noteerannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Samasta ilmiöstä kyse kuin jos tunkisi silikonitäytteet bikineihin ja posettaisi kuvassa jossa ne tursuaa yli. Miksi naiselle ok, mutta miehelle ei?
Mut sara Sieppi on kuulemma luomu. Ainakin itse niin väittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut sara Sieppi on kuulemma luomu. Ainakin itse niin väittää.
Ei myönnä eikä kiellä, joten silarit löytynee!
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on tunkenut Fleshlightin housuihinsa?
Siis mitä noissa housuissa muka on? En ainakaan minä huomaa mitään pullotusta, jos sellaisesta on kyse
Voisko IS tehdä penisjutun tasapuolisuuden nimissä? Mutta ei noilla tekomailoilla.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku tästäkin mielensä pahoittaa. :D
No, kaikki ihmiset ei vaan ole hauskoja. Se on vähän säälittävää kun ne yrittää....tuo ukko on muutenkin vaan kaikin tavoin hyi.
Se on se USAlainen taskulamppu 🤭 muodosta näkee ihan selkeästi
Olis nyt ollut vähän edes hymyä, mutta tuollainen machoilme!
V1 tun nart, tu, paskat, se oli hyvä juttu. Ja parempi olisi, että luette juuri sen jutun, minkä minä olen tästä aiheesta kirjoittanut! Luonnollisestikaan en kerro sivustoani, mutta pistäkää klikkaillen vaan :)
Hauska :D Hyvä että aiheuttaa murjottajissa myötähäpeää. Hyvä Vala!