Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka paljon harrastat liikuntaa viikossa?

Vierailija
28.07.2014 |

Itse aloitin lenkkeilyn eilen.. Eilen kävin 4,6km lenkillä ja tänään illalla reippailin 2km. Tästä se lähtee :)

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hyötyliikuntaa, en koskaan lähde vartavasten kuntosalille, lenkille, uimahalliin tms. Ihan hoikkana olen pysynyt.

Vierailija
2/59 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 7-10h/ vko. Sisältää 6pvä/vko juoksulenkin ja siihen joka toinen pvä bodypumppia, kahvakuulailua, tai pilatesta. Nyt olin eilen kipeä, tänään huusi lihakset kivusta päästä juoksemaan ja pumppailemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka liikutte 7-10 tuntia viikossa, miten teillä riittää aika? Vai hoitaako mies lapset, kodin ja ruuat? Käyttekö normaalisti kokopäivätöissä?

Mulla menee jo työpäivään+matkoihin sen 10h/ päivä, nukkuakin pitäisi vähintään 8h, jäljelle jää 6 tuntia, joista aamuihin menee jo 2. Iltaan siis 4h, ja siihen pitäisi sisällyttää lasten koulujutut, läksyjen teot, ruuan laitot, pyykit, kauppareissut jne.

Nimim. mäkin haluan

Vierailija
4/59 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:20"]

Te jotka liikutte 7-10 tuntia viikossa, miten teillä riittää aika? Vai hoitaako mies lapset, kodin ja ruuat? Käyttekö normaalisti kokopäivätöissä?

Mulla menee jo työpäivään+matkoihin sen 10h/ päivä, nukkuakin pitäisi vähintään 8h, jäljelle jää 6 tuntia, joista aamuihin menee jo 2. Iltaan siis 4h, ja siihen pitäisi sisällyttää lasten koulujutut, läksyjen teot, ruuan laitot, pyykit, kauppareissut jne.

Nimim. mäkin haluan

[/quote]

Onko viikonloput vapaita? Voiko unesta tinkiä puoli tuntia? Voisko joka toinen ilta ottaa tunnin itselle? Voisko töitä löytää lähempää? Voisko delegoida jotain sille puolisolle?

Vierailija
5/59 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:20"]Te jotka liikutte 7-10 tuntia viikossa, miten teillä riittää aika? Vai hoitaako mies lapset, kodin ja ruuat? Käyttekö normaalisti kokopäivätöissä?

Nimim. mäkin haluan

[/quote]

Mä käyn työpaikan vieressä salilla lounastauolla. Syön sitten työtä tehdessä salin jälkeen. Illalla en itsekään pystyisi käymään.

Vierailija
6/59 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6+ tuntia ihan kunnolla liikkuen, kaupungilla kiertelyä tai kotitöitä ei laskettu mukaan

Vierailija
7/59 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun 3krt - 6 krt / viikossa.

Vierailija
8/59 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:37"]

Liikun 3krt - 6 krt / viikossa.

[/quote]

vartin, puoli tuntia, tunnin?

Vierailija
9/59 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:20"]Te jotka liikutte 7-10 tuntia viikossa, miten teillä riittää aika? Vai hoitaako mies lapset, kodin ja ruuat? Käyttekö normaalisti kokopäivätöissä?

Nimim. mäkin haluan

[/quote]

En ikävä kyllä oikein osaa neuvoa, töissä käyn kyllä, joka toinen vko aamua ja joka toinen iltaa, mutta lapsia ei ole. Mies hoitaa suurimmaksi osaksi kaupassa käynnin ja ruuat. Koska mulla sitä aikaa on tällälailla, olisi hullua kuluttaa se sohvalla makoiluun.

Terv. 3.

Vierailija
10/59 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitenä päivänä viikossa 2x päivään kotona vatsa- selkä, yläkroppa-, jalat-, ja pepputreeni. Tähän päälle kahvakuula ja lankuttaminen. Kouluaamuisin herään 5:30 ehtiäkseni tekemään aamutreenin, vaikka ilman sitä voisin nukkua jonnekkin seitsemään asti :)

Vierailija
11/59 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena n. 8 h/vko.

T. Viiden lapsen kokopäivätyössäkäyvä äiti

Vierailija
12/59 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokasta treeniä 6 kertaa viikossa tunnin kerrallaan. Sen lisäksi kävelylenkit ja pihatyöt.

Vierailija
13/59 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:20"]

Nimim. mäkin haluan

[/quote]

Kaupassa käynti kerran viikossa, ruuanlaitto niin että riittää vähintään kahdeksi päiväksi,ei juurikaan tv:n katselua, pieni nipistys yöunista. Liikkumiselle on vaan raivattava tilaa.

Vierailija
14/59 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No , juoksen töihin ( n. 10km/ 1 tunti) ja käyn kerran viikossa joogassa ( 1 tunti) + 2 krt vkossa uimassa  (2 tuntia).

Tuosta tulee 7 tuntia. Jos lisäksi laskee sen , että vapaapäivinä potkin palloa ja uin lasten kanssa , n 10h viikossa. Ehdin kyllä ruuat laittaa ja lasten kanssa olla.Olen eronnut , joten yksin oitelen kaiken. Tosin lapset ovat jo 6,8 ja 12-vuotiaat. Ja isä pitää lapsia 3 päivää viikossa. Minulla on kolmivuorotyö, ja teen pitkiä päiviä silloi kun lapset ovat isällään. Vapaat säästän siihen kun lapset ovat luonani.

No , telkkaria en katso kyllä koskaan.

Vierailija
15/59 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liikun 4-5ertaa viikossa ryhmäliikuntatunneilla (pumppia,combattia...), ja sitten pyöräilen töihin yms joka päivä. Onhan se vähän pakko yrittää aikatauluttaa, juoksen salille,salilta suihkuun ja töihin ja illaks kotiin, tai toisinpäin. Mutta mä rakastan liikuntaa enkä voisi olla ilman. Lauantai on mulle löhöpäivä, herkuttelen ja teen kaikkea kivaa. Minulla ei siis ole lapsia.

Vierailija
16/59 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelen miten ehditte noin monta kertaa viikossa. Paljon teillä menee aikaa esim jumpassakäyntiin matkoineen?

Vierailija
17/59 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon kotona viinaa

Vierailija
18/59 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 jatkaa. Asun salin lähellä, joten pyörällä 2min sinne, 30-40min lämmittely,60min tunti, 10min loppuverkka ja 2min kotiin. Jos työt alkaa vaikka 1300 niin aamulla kerkiää hyvin, jos loppuu 1600nin illalla taas sitten.

Vierailija
19/59 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytännössä ollenkaan.

Vierailija
20/59 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:25"]

Mäkin ihmettelen miten ehditte noin monta kertaa viikossa. Paljon teillä menee aikaa esim jumpassakäyntiin matkoineen?

[/quote]

Liikkua voi lähtemättä mihinkään. Liikkua voi matkalla liikkumaan. Helposti ehtii vaikka mitä, jos vain viitsii miettiä uusiks ja jos oikeasti haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan