Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun toinen ihminen on ilkeä sinulle tai läheisille, niin miten toimit?

Vierailija
21.07.2021 |

Miten toimit, jos toinen hminen on sinulle ilkeä, niin miten sinä toimit hänen kanssa nyt tai jatkossa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeilijät ovat yleensä sellaisia ihmisiä, joista olen jotenkin riippuvainen, esim. työnantaja, vuokranantaja yms. Ei heille voi paljon sanoa mitään, tai on pian ilman työpaikkaa tai asuntoa.

No kannattaa ainakin hakea uutta työpaikkaa tuossa tapauksessa ettei jatkossa joudu olemaan riippuvainen heistä. Ei työnantajalta ja vuokranantajaltakaan tarvitse mitään ilkeyksiä ottaa vastaan.

Vierailija
22/33 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuplasti ystävällisempi. En mene mukaan mihinkään ilkeilyyn. Olen parempi, eikä minun tarvitse alentua sille tasolle.

Mullakin tämä yleensä, pari poikkeusta ollut elämän varrella ja oon oikeasti hermostunut . Yksi nyt jo vanhainkodissa oleva papparainen lopetti tyystin puhumisen minulle 25 vuotta sitten kun sanoinkin vähän takaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kääntyy kusipellin puolelle.

Vierailija
24/33 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kill them with kindness. Toimii reaalielämässä ja myös täällä netissä. Mikään ei saa ilkimystä niin pois tolaltaan, kuin ystävällisyys <3

Vierailija
25/33 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kill them with kindness. Toimii reaalielämässä ja myös täällä netissä. Mikään ei saa ilkimystä niin pois tolaltaan, kuin ystävällisyys <3

Mitäs palkkiota sinä siitä saat, että ilkimys joutuu pois tolaltaan?

Minusta on parempi pysyä asiallisena ja hoitaa käsillä oleva asia loppuun, sen jälkeen ei tarvi ainakaan itse aktiivisesti ottaa kontaktia henkilöön.

Jämäkkä, neutraali käytös on tehokas.

Maireilu kuulostaakin naurettavalta pelaamiselta. Tämmöinen ei minulle sovi.

Vierailija
26/33 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

otetaan asia asia puheeksi joko suoraan tai epäsuorasti; pitkään jatkuessaan sellainen tilanne muodostuu kiusantekijälle normaaliksi ja ns.jännityksen haku kasvaa.

fiksummat tajuavat itsekin riittävän ajoissa lopettaa sellaisen. toiset taas eivät ennenkuin on liian myöhäistä.

Vierailija
27/33 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä silloin poistutaan eri teille. Ja kannattaisi välttää ilkeitä, joskin usein asiointipaikoissa voi olla henkilökuntaa, joista osalla tulee suusta mitä sattuu, oli se toimisto, kauppa tai hammaslääkäri. Ylimielisen tai liiallisen neuvomisen sijaan sivustolla voi lukea ohjeet, jolloin se vähentää kaikkien stressitasoa. 

Vierailija
28/33 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna teen sen elämästä sen jälkeen yhtä h e l v e t t i ä :D

Mitäs läksit ärsyttämään minua, sitä saa mitä tilaa!!

Vierailija
29/33 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilkeilijälle kirjoittanut.ei saisi ilkeillä ja miksi ilkeilee. onneksi välillä ei ilkeile. tänään ilkeilyn jälkeen taisi sanonut ei ilkeilisi enää

Vierailija
30/33 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä siis ilkeilijälle sanonut ettei ilkeilisi enää

Vierailija
31/33 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon asian esille ilkeilijän kanssa, kerron että hänen käytöksensä ei ole hyväksyttävää ja kysyn miksi hän käyttäytyy noin. Tarvittaessa blokkaan ihmisen elämästäni. 

Vierailija
32/33 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmä silmästä, hammas hampaasta - niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
33/33 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullut huutaja ja heidän läheiset kannattaa jättää pois koko elämästä. Ei ilkeä hullu vain koskaan muutu. On niin nähty. Jännä että heidän läheiset eivät edes välitä toimista.

Pitävät kai hullua huutajaa temperamenttisena omana itsenään ja ovat tottuneet ja joutuneet hyväksymään sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi