Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun toinen ihminen on ilkeä sinulle tai läheisille, niin miten toimit?

Vierailija
21.07.2021 |

Miten toimit, jos toinen hminen on sinulle ilkeä, niin miten sinä toimit hänen kanssa nyt tai jatkossa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi ilkeä takaisin. Epäreilu kohtelu suututtaa ja puutun siihen usein vaikka kohteena olisi ihan ulkopuoliset.

Vierailija
2/33 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meni yli, aloin ilkeillä takaisin ja lopulta haistattelin. Todellakin aiheetta haukkui törkeästi pari kertaa (luonnetta, piikitteli ylipainosta), itkin hänen kommenttien takia ja lopulta meni kuppi nurin. Poistin hänet facebook-kavereista, otin vasta myöhemmin takaisin. Enää ei ole tuollaiseen käytökseen varaa, muuten ollaan entisiä ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan hajurakoa.

Vierailija
4/33 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kahta pahemmin takaisin, mätän vaikka pataan jos niikseen tulee. En kannata väkivaltaa missään muodossa, mutta joihinkin harvoihin ei muu tehoa.

Vierailija
5/33 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignooraan koko tyypin

Vierailija
6/33 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymähdän ja katson vähän säälien. Jatkossa en ota huomioon millään tavalla. Ignooraan.

Jos läheisistä puhutaan pahasti, saatan vastata aika napakasti.

Vierailija
7/33 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän sivuun ja mieluiten olen ilkeä itsekin.

Vierailija
8/33 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuura tekee kaltaisekseen.

Vierailija
9/33 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemasssa paljon esim ns murheenkryynejä jossa polttoaine on sitä mitä on.

Vierailija
10/33 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuplasti ystävällisempi. En mene mukaan mihinkään ilkeilyyn. Olen parempi, eikä minun tarvitse alentua sille tasolle.

Vierailija
11/33 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ilkeät oikein nauttivat siitä että toinen provosoituu ilkeilemään takaisin. Se on kuin julistus: nyt sota on alkanut!

Suosittelen jättämään ilkeät ihmiset ihan omaan arvoonsa. Ei sellaisia tarvitse kenenkään katsella elämässään.

Vierailija
12/33 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemasssa paljon esim ns murheenkryynejä jossa polttoaine on sitä mitä on.

Ihhminen on ihmisellle susi ja yksinäiinen susi on yksinäiinen susi.

Vierailija
13/33 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen loppui yhteydenpito. En edes viitsi vastata ilkeästi koska en halua olla ilkeiden ihmisten kanssa missään tekemisissä. Tuollainen ilkeä ei halua keskustella rakentavasti vaan hän haluaa olla ilkeä.

Vierailija
14/33 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kummitäti alkoi ilkeillä. Katkaisin välit koska ilkeily ei ole rakentavaa.

Vierailija
15/33 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen kummitäti alkoi ilkeillä. Katkaisin välit koska ilkeily ei ole rakentavaa.

Kummilapsen äiti taas käyttäytyi sairaasti, joten välit poikki. Joku lääkitys pitäisi saada, kun ei myöskään yhtään rakentavaa käyttätymistä. On kaikkien kanssa saanut välit poikkeen.

Vierailija
16/33 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota ja täys sota. Haluaa kerran, niin mitä sitten on vailla iskuja. Saa varmasti iskut.

Vierailija
17/33 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignore, totaalinen. En jaksa vääntää yhtään enää nykyisin hullujen kanssa. Niitä ei vaan minulle ole.

Vierailija
18/33 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut huutaja ja heidän läheiset kannattaa jättää pois koko elämästä. Ei ilkeä hullu vain koskaan muutu. On niin nähty. Jännä että heidän läheiset eivät edes välitä toimista.

Vierailija
19/33 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeilijät ovat yleensä sellaisia ihmisiä, joista olen jotenkin riippuvainen, esim. työnantaja, vuokranantaja yms. Ei heille voi paljon sanoa mitään, tai on pian ilman työpaikkaa tai asuntoa.

Vierailija
20/33 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron asiallisesti mutta varsin tiukasti miksi kyseinen käytös on loukkaavaa ja teen selväksi etten hyväksy sellaista käytöstä. En alennu itse huutamaan tai raivoamaan, jatkossa vain tiedän välttää kyseisen henkilön seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi