Onko tinderissä hyviä yli 50-v. miehiä
Haluaisin mennä tinderiin, mutta huomasin, ettei enää voikaan olla kuvattomana. Ahdistaa liikaa laittaa omat kuvat esille, jos miestarjonta ei ole kehuttavaa. Kertokaa tinderin käyttäjät, onko toivoa löytää tuolta kunnollista yli 50-v. miestä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, mitä tarkoitat "hyvällä". Runsain mitoin erittäin ylipainoisia, epäsiistejä, ikäistään vanhemman näköisiä ukkoja. Monella ikä laitettu esim. 50, mutta tekstissään ilmoittavat olevansa yli 60-vuotiaita. Siinähän sitä nuorentuu, kun laittaa iän alemmaksi. :D Usein kuvat otettu alhaalta, jotta ne kahdeksan leukaa ja nenäkarvat varmasti näkyisivät. Jos hiuksia on, niitä ilmeisesti suojellaan kovasti, koska hapsuttavat likaisina sinne tänne - parturista eivät ilmeisesti ole koskaan kuulleetkaan. Useat täysin kirjoitustaidottomia elämäM koululaisia.
Ikävää, mutta näin se menee. Ei tarvitse sen kummemmin olla miesvihaaja - ihan näkökykyinen realisti vain.
No niin, haukkuminen alkoi.
Heh, hyvinpä tunnet mammat :))
Kyllä. Näin se menee AINA.
Onko totuuden puhuminen haukkumista? Pitäisikö valehdella, ettei mies uhriudu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sua ahdistaa, niin ole menemättä sinne.
Aika harva taitaa lähteä edes deiteille, jos ei näe naisen kuvaa ennen sitä
Ajattelin, että laitan kuvan sitten kun katson ensin, onko siellä ollenkaan tasokkaita miehiä.
Joskus nuorempana oli joitakin julkkismatcheja. Kenenkään kanssa ei tavattu. Luultavasti siis en ole tarpeeksi tasokas niille miehille joita haluaisin.
Tinder Goldilla voit näkyä vain haluamillesi miehille, mutta on maksullinen palvelu ja voi miettiä kannattaako.
Vierailija kirjoitti:
Itse tein feikkiprofiilin johon laitoin naisen nimen ja kuvaksi kaktuksen. Matcheja tuli silti ovista ja ikkunoista.
Laitoitko iäksi myös 50? Ja oliko laadukkaita miehiä? Otatko itse alkoholistin tai mielenterveysongelmaisen? Eihän määrällä ole mitään merkitystä, jos miehet eivät ole kunnollisia.
Vierailija kirjoitti:
Voit miettiä miksi kukaan eroaisi kunnollisesta miehestä.
Moni nainen eroaa. Iskee joku 40-50v villitys ja petetään nuoremman työkaverimiehen kanssa saunaillassa, tai sitten muuten vaan "tyttöjen reissulla". Lähes 90% kaikista eroista on naisten tekemiä, mutta se onkin jo toinen tarina..
Mutta lähtökohtaisesti KAIKKI yli 50v miehet deittipalveluissa eivät ole mitään sontakasoja, mutta harmittavan suuri osa on päästänyt itsensä rempalleen. :/
Itse olen Tinderissä, 50v, DI elämämkoululainen. Kuvani on alaviistosta koska haluan että nenäkarvani ovat hyvin edustettuina. Toisessa kuvassa olen lippis päässä. Kolmatta kuvaa ei ole. Tekstissä en kerro mitään. Olen normaalipainoinen ja tavallisen näköinen. En ole saanut yhtään mätsiä normaalipainoiselta naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Tinderissä, 50v, DIelämämkoululainen. Kuvani on alaviistosta koska haluan että nenäkarvani ovat hyvin edustettuina. Toisessa kuvassa olen lippis päässä. Kolmatta kuvaa ei ole. Tekstissä en kerro mitään. Olen normaalipainoinen ja tavallisen näköinen. En ole saanut yhtään mätsiä normaalipainoiselta naiselta.
Eli ilmeisesti olet saanut vain läskeiltä? Ja tuo asia sinua tuntuu häiritsevän. Laita nyt jotain tekstiä, laita vaikka että.läskit älköön vaivautuko, niin et saa mätsejä läskeiltä.
Hyviä varmasti aika vähän missään ikäluokassa.
Ajattelin, että laitan kuvan sitten kun katson ensin, onko siellä ollenkaan tasokkaita miehiä.
Joskus nuorempana oli joitakin julkkismatcheja. Kenenkään kanssa ei tavattu. Luultavasti siis en ole tarpeeksi tasokas niille miehille joita haluaisin.