Hehheh kun näkisitte miten likainen on maski jota olen käyttänyt yli vuoden
Aika harvoin käytän mutta likaantuuhan tuo. Varmaan pyörtyisitte.
Kommentit (24)
Mulla pysynyt silmämääräisesti puhtaana. Mun koronamaski - yksi ja sama
Mika mua kiinnostais? Sun naamallahan se on..
Ylpeilet varmaan likaisilla lakanoillaskin (täynnä ripalia)
Hyi hitto. Mä heitän roskiin heti käytön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mika mua kiinnostais? Sun naamallahan se on..
Käytänkö käsidesiä kun kosken siihen? En.
Ap
Hanki musta maski niin ei huomaa.
Kävin viimeksi ostoksilla jouluna, ei tanskalaista harmaasuolattua kinkkua löytynyt omasta takaa. Silloin tuli käytettyä maskia (huivista tehty). Voi olla että syksymmällä joutuu hakemaan puolalaisia omenia kun niitäkäään ei omasta puutarhasta löydy. Laitoin maskin terassin kaiteelle. Linnut vähän kakkineet, mutta toinen puoli on ihan puhdas.
Vierailija kirjoitti:
Ylpeilet varmaan likaisilla lakanoillaskin (täynnä ripalia)
Ripalia…. Muhahahahhaaaa
Ihan sama, millaista likarättiä haluat naamallaan pitää. Itsehän sinä siitä kärsit.
Miksi ette pese niitä? Itse en ole ostanut yhtään maskia itse, mutta jostainb ilmaiseksi saatuja kirurginmaskeja olen pessyt 60 asteessa muun pyykin kanssa. Tietenkin maskin suojausteho on jo ajat sitten kulut pois, mutta ihan ehjä se on, eikä kukaan varmaan tajua, että kyseessä on 20 kertaa pyykkikoneessa käytetty "kertakäyttöinen" maski.
Jos heität pois niin pyyhkäse esim liukuportaissa kaiteet ensin. Ja ovenkahvat yms
Mikset itse pyörry? Sun suussashan se on.
Mahtaa olla naamakin täynnä tulehtuneita finnejä ja mustapäitä paskaisen maskin jäljiltä.
Miksi edes käytät maskia tuossa tilanteessa? Suomessa ei ole ollut missään vaiheessa maskipakkoa oikein missään. Jos olisit asunut vaikka Espanjassa ja suhtautuminen olisi tuota luokkaa, niin voisin ymmärtää, mutta...
Hyi oksennus, kuinka saastaista porukkaa on. Ja vielä kehuu muille, että elää kuin sika.
Mitä ihmettä?
Sama. Uutta en osta. On sellainen parempi maski. Kerran ompelin irronneen kuminauhan uudelleen, hyvin on pysynyt kun laittoi paperipalan kuminauhan päähän.