Miesystävän huono itsetunto
Mies 57v, kieltämättä ei nyt käytös ja ikä kohtaa. Juo tyhjyyden tunteeseen, soittelee keskellä yötä kuinka rakastaa ja j o k a. K e r t a kysyy rakastanko sitä. Sanpin, että nyt riittää, että podetko huonoa itsetuntoa "ei mua kannata pitää poikaystävänä, kun muistikin pätkii"
"ethän jätä mua jne"..
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Karsea, yök yök yök.
Kun itsellä on hyvä itsetunto, niin en voisi kuunnella tuollaista ruikutusta hetkeäkään.
Alkaa kieltämättä pikuhiljaa raivostuttamaan. Ap
Siis joku alkkis soittelee ja itkee kännissä ja olet vielä tekemisissä tyypin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Siis joku alkkis soittelee ja itkee kännissä ja olet vielä tekemisissä tyypin kanssa?
Ei se nyt varsinaisesti alkkis ole. Mutta kuluttaa paljon. Joo olen, ei oo yleensä tapana tuomita ihmisiä, paitsi tänään näköjään :D ap
Se petaa vaan sitä, että jätät sen ja hän ollut oikeassa ja saa hyvän syyn juoda lisää ja itkeä jonkun toisen olkapäätä vasten...
Lopputulos selvillä, mitä nopeammin jätät hänet juomaan itsekseen hän saa juoda lisää.
Mitäs jos kokeilisit kuukauden hukuttaa hänet rakkauteen ja katsoa tuleeko se itsetuntovaje täyteen vai ei.
Tänään juuri oli hesarissa lasten rankaisemisesta juttu ja siinä todettiin, että toinen lapsi tarvitsee paljon rakkaudenosoituksia tunteakseen itsensä rakastetuksi siinä missä toinen selviytyy paljon vähemmällä.
Ja voisitte ihan huvikseen tehdä rakkauden kieli -testin molemmille yhdessä niin näkisitte luontaiset tapanne osoittaa rakkautta ja millä tavalla luontaisesti tunnette itsenne rakastetuksi.
Ai sä oot mennyt yhteen mun exän kanssa. Onnea vaan.
Alkoholistihan hän on. Juo itse kehittämäänsä tunnetilaan, saa sinut pikkuhiljaa ärtymään ja hyljeksimään itseään ja saa siitä lisää syitä juomiseen. Tuhlaat aikaasi. Ja jos muistiinkin on jo alkoholinkäyttö vaikuttanut, niin eiköhän kohta tule muitakin ongelmia (haima, maksa, katkokävely). Suurinta rakkautta olisi tuossa kohtaa olla mahdollistamatta juomisen lisääntymistä eli jättää hänet yksin. Ehkä se saisi hänet havahtumaan, että elämälle on tehtävä jotain. Toinen vaihtoehto on, että hän joisi itsensä hautaan, mutta sitä hän on tekemässä jo muutenkin.
Mä en seurustelisi juopon kanssa. Ihan vika tikki olisi se, että hän ei mulle edes yörauhaa sallisi. Ex miehellä oli tapana soitella kännissä keskellä yötä, ja tulin sille niin allergiseksi, että nykyisin olisi toisesta kerrasta poikki koko homma. Yhden kerran kestäisin. En jäisi siis yöllä rupattelemaan, mutta päiväsaikaan ilmoittaisin miehelle, että minä en siedä sitä, että uniani häiritään ilman äärimmäisen vakavaa syytä eikä känni ole koskaan hyvä syy. Jos hän toistamiseen vielä soittaisi yöllä kännissä, suhde olisi ohi.
Täälläkö oli miehiin kohdistuvan nettikiusaamisen kokoontumisajot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt varsinaisesti alkkis ole. Mutta kuluttaa paljon. Joo olen, ei oo yleensä tapana tuomita ihmisiä, paitsi tänään näköjään :D ap
Ei sinun tarvitse puolustella.
Jos alkoholi saa tekemään tyhmiä juttuja tai alkoholi vaikuttaa teidän suhteeseen, niin kyseessä on alkoholiongelma. Ihan sama, minkä kokoinen.
Jos sinä et pidä miehen käytöksestä tai koet valehtelevasi hänelle rakkautta vakuutellessa, niin älä tuhlaa häneen aikaa.
Minulle on tultu sanomaan, miten onnekas olen kun olen löytänyt niin hyvän miehen minkä kanssa olen. Mutta sitä ennen luulin, että kenestä tahansa saa hyvän miehen. Ei saa. Sen jälkeen en huolinut enää mitä tahansa henkisesti alamittaista oman elämänsä supertähteä.
Löysin sitten sen, jonka kanssa aivoni oikeasti nyrjähtivät uuteen asentoon: parisuhde voi olla oikeasti mahtava juttu eikä vaan syy valittaa miehestä naisten saunailloissa.
"Et voi olla hyvä tyyppi, jos olet minunlaiseni kanssa."
Hankkiudu eroon alkonarkista ASAP.
Minkä ikäinen sinä olet? Ja oletteko kauankin seurustelleet?
Nuo itkuiset vinkujat on kammottavia. Vaihda normaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alkoholi saa tekemään tyhmiä juttuja tai alkoholi vaikuttaa teidän suhteeseen, niin kyseessä on alkoholiongelma. Ihan sama, minkä kokoinen.
Jos sinä et pidä miehen käytöksestä tai koet valehtelevasi hänelle rakkautta vakuutellessa, niin älä tuhlaa häneen aikaa.
Minulle on tultu sanomaan, miten onnekas olen kun olen löytänyt niin hyvän miehen minkä kanssa olen. Mutta sitä ennen luulin, että kenestä tahansa saa hyvän miehen. Ei saa. Sen jälkeen en huolinut enää mitä tahansa henkisesti alamittaista oman elämänsä supertähteä.
Löysin sitten sen, jonka kanssa aivoni oikeasti nyrjähtivät uuteen asentoon: parisuhde voi olla oikeasti mahtava juttu eikä vaan syy valittaa miehestä naisten saunailloissa.
Mun ongelma on se, että mulla ei ole pienintäkään hajua millainen on hyvä parisuhde.
Vanhemmat eivät sitä näyttäneet, enkä itse ole moisiin törmännyt.
Aiempi suhde kesti 19v ja oli todella huono. Mies ei juonut, mutta halveksi mua jne. Nyt sitten kun tuli tämä kohdalle, niin tulee kyllä mietittyä, että onko tämäkään nyt se paras. Hän kyllä kunnioittaa mua ja ei ookoskaan kohdellut huonosti. Hänellä on tahtotila päästä juomisestaeroon.
Joku antoi vinkin, että hukuttaa rakkauteen. Tätä voisi kokeilla, sillä hän on tunnustanut että ei uskalla rakastaa. Itsellä sama juttu. Mutta jospa me molemmat voisimme sen nyt yhdessä tehdä :)
Joku kysyi ikää oo 45v ja on oltu 2b yhdessä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ongelma on se, että mulla ei ole pienintäkään hajua millainen on hyvä parisuhde.
Vanhemmat eivät sitä näyttäneet, enkä itse ole moisiin törmännyt.Aiempi suhde kesti 19v ja oli todella huono. Mies ei juonut, mutta halveksi mua jne. Nyt sitten kun tuli tämä kohdalle, niin tulee kyllä mietittyä, että onko tämäkään nyt se paras. Hän kyllä kunnioittaa mua ja ei ookoskaan kohdellut huonosti. Hänellä on tahtotila päästä juomisestaeroon.
Joku antoi vinkin, että hukuttaa rakkauteen. Tätä voisi kokeilla, sillä hän on tunnustanut että ei uskalla rakastaa. Itsellä sama juttu. Mutta jospa me molemmat voisimme sen nyt yhdessä tehdä :)
Siis olit 19v sinua halveksivan miehen kanssa?!! Meneehän se elämä noinkin...
N-43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat eivät sitä näyttäneet, enkä itse ole moisiin törmännyt.Aiempi suhde kesti 19v ja oli todella huono. Mies ei juonut, mutta halveksi mua jne. Nyt sitten kun tuli tämä kohdalle, niin tulee kyllä mietittyä, että onko tämäkään nyt se paras. Hän kyllä kunnioittaa mua ja ei ookoskaan kohdellut huonosti. Hänellä on tahtotila päästä juomisestaeroon.
Siis olit 19v sinua halveksivan miehen kanssa?!! Meneehän se elämä noinkin...
Valitettavasti. Ehkä alun 5v oli hyväö, kun es syntyi lapset ja luonne ei antanu periksi. Siedin oloa lasten takia. Mul on palbon traumaa taustalla, joka selittää osin miksi siedän liikaa ja vääriä asioita. Ap
Karsea, yök yök yök.
Kun itsellä on hyvä itsetunto, niin en voisi kuunnella tuollaista ruikutusta hetkeäkään.