Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oppisopimuksella kokiksi tre

Vierailija
28.07.2014 |

Tässä olen pitkään halunnut lähteä opiskelemaan kokiksi/kondiittoriksi (ensin tosin se kokki) tampereella joten onko kellään kokemusta että mitkä ravintolat ottaisivat oppisopimuksella töihin? Minulla on pikaruoka-alalta kokemusta monta vuotta (eihän se nyt varsinaisesti kokkaamista ole mutta kumminki) ja yhden kesän olen ollut töissä huoltsikalla jossa autoin mm. annosten valmistuksessa ja tykkään kotona kokeilla reseptejä että intoa löytyy ja nopeesti opin kyllä. Sanssi-korttiin oisi todennäköisesti mahdollisuus myös joko heti tai 3kk karenssin jälkeen (todennäkösesti pikemmin kun myöhemmin).

Tiiän hyvin että tilanne on vähän huonohko mutta aattelin kysellä josko kukaan tietäis tampereelta näitä ravintoloita jotka ottaisi oppisopimuksella?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää on huonoin mahdollinen paikka kysellä neuvoja. Lähetä ronskisti sähköpostii jokaiseen ravintolaan mikä kiinnostaa näin aluksi.

Vierailija
2/2 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis valitettavasti täyspäiväseen kouluun ei oo mahista lähteä koska en pysty pitämään koulua + työtä samanaikaisesti tällä hetkellä kun harrastukset vievät niin paljon aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi