Missä asennossa karvanpoistossa kosmetologilla ollaan?
Siis tekevätkö he oikeasti häpykarvojen poistoa ihan häpyhuulista vai vain bikinirajoilta eli reisien sisäpinnoilta? Miten siinä ollaan? Täysin alastiko?
Jos joku, joka tekee työkseen sitä, haluaisi kommentoida. Onko se kuinka noloa asiakkaalle? Olen jo vanhempi ihminen, eli genitaalit eivät varmaan ole kauneimmasta päästä. Kannattaako jo kotona itse leikellä pahinta puskaa vaikka saksilla? Helpottaako se vahaliuskojen aiheuttamaa kipua? Paljonko maksaa ja jääkö rumia patteja kuten höylällä?
Minulla on uusi suhde ja haluaisin olla siisti sitten kun se hetki koittaa.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:00"]
Vanhemman ihmisen ei ole syytä poistaa karvojaan.
t. 5-kymppinen.
[/quote]
Miksei? Minä olen 53 ja olen poistanut karvani 16-vuotiaasta asti.
Suosittelen sokerointia. Hellävaraisempi iholle ja sattuu yleensä vahausta vähemmän. Pisimmät karvat on hyvä saksia n. Puolen sentin mittaisiksi, niin ei satu sokerimassan levitys. Voit pitää käsittelyn aikana joko kertakäyttöstringejä, jotka saat hoitolasta tai sitten olla ilman. Karvatupentulehduksen aiheuttamia punaisia "patteja" ei tule. Hintahaarukka on aika iso, bikinirajan muutamasta kympistä satasen brassiin kosmetologista riippuen. Eikä tarvitse nolostua, kosmetologi tekee vain työtään. :) ethän sä gynelläkään häpeile.
Terkuin kosmetologi :)
Minä olen käynyt brasilialaisessa karvanpoistossa. Siinä poistetaan kaikki karvat alapäästä, myös pepusta. Karvat poistetaan sokeroimalla ja ollaan alapää paljaana, eli paita ja sukat voi olla päällä, mutta ilman housuja. Siinä maataan selällään jalat leveällä. Kun karvoja poistetaan pepusta, maataan kyljellään. Ammattilainen kyllä hoitaa kaiken, eli ei tarvitse tehdä kotona mitään esivalmisteluja. Minua ei ainakaan nolota, ammattilainen tekee sitä työkseen. Ei satu mitenkään kamalasti, kun ihoa pidetään tiukalla karvojapoistettavasta kohdasta. Mahdollista on myös laittaa puuduttavaa suihketta. Toiset kestää paremmmin, kuin toiset, riippuu kipukynnyksestäsi. Minulle ei jää mitään patteja. Maksan 60 €/ kerta. Suosittelen!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:08"]
Suosittelen sokerointia. Hellävaraisempi iholle ja sattuu yleensä vahausta vähemmän. Pisimmät karvat on hyvä saksia n. Puolen sentin mittaisiksi, niin ei satu sokerimassan levitys. Voit pitää käsittelyn aikana joko kertakäyttöstringejä, jotka saat hoitolasta tai sitten olla ilman. Karvatupentulehduksen aiheuttamia punaisia "patteja" ei tule. Hintahaarukka on aika iso, bikinirajan muutamasta kympistä satasen brassiin kosmetologista riippuen. Eikä tarvitse nolostua, kosmetologi tekee vain työtään. :) ethän sä gynelläkään häpeile.
[/quote]
Millainen tuo "brassi" On? Kaikki pois, vai?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:08"]
[/quote]
Miten ne karvat voi poistaa, jos on stringit jalassa??
Ja oikeasti en tiedä, koska en ole koskaan sellaisessa käynyt.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:05"]
t. 5-kymppinen.
[/quote]
[/quote]
Miten keksit ruveta ajelemaan karvoja 70-luvulla, joka oli tuuheiden puskien kulta-aikaa? Eikö silloin päinvastoin tehty tupeerauksia ja afrokampauksia alapäihinkin?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:10"]
Minä olen käynyt brasilialaisessa karvanpoistossa. Siinä poistetaan kaikki karvat alapäästä, myös pepusta. Karvat poistetaan sokeroimalla ja ollaan alapää paljaana, eli paita ja sukat voi olla päällä, mutta ilman housuja. Siinä maataan selällään jalat leveällä. Kun karvoja poistetaan pepusta, maataan kyljellään. Ammattilainen kyllä hoitaa kaiken, eli ei tarvitse tehdä kotona mitään esivalmisteluja. Minua ei ainakaan nolota, ammattilainen tekee sitä työkseen. Ei satu mitenkään kamalasti, kun ihoa pidetään tiukalla karvojapoistettavasta kohdasta. Mahdollista on myös laittaa puuduttavaa suihketta. Toiset kestää paremmmin, kuin toiset, riippuu kipukynnyksestäsi. Minulle ei jää mitään patteja. Maksan 60 €/ kerta. Suosittelen!
[/quote]
Kiitos! Missä noin edullinen hinta on ? -ap-
Siis brasilialaisessahan jätetään karvakaistale häpykummulle, muutoin kaikki pois.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:12"]
t. 5-kymppinen.
[/quote]
[/quote]
Miten keksit ruveta ajelemaan karvoja 70-luvulla, joka oli tuuheiden puskien kulta-aikaa? Eikö silloin päinvastoin tehty tupeerauksia ja afrokampauksia alapäihinkin?
[/quote]
Minulla oli tosi tuuhea karvoitus ja silloisen kokeilunhaluisen poikakaverin kanssa keksittiin leikkiä saksilla. :) Siitä lähtien en ole antanut karvojen kasvaa, niin hygieeninen olo tuli jo silloin nuorena, kun karvat eivät olleet tiellä likaantumassa.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:12"]
t. 5-kymppinen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minulla oli tosi tuuhea karvoitus ja silloisen kokeilunhaluisen poikakaverin kanssa keksittiin leikkiä saksilla. :) Siitä lähtien en ole antanut karvojen kasvaa, niin hygieeninen olo tuli jo silloin nuorena, kun karvat eivät olleet tiellä likaantumassa.
[/quote]
Ja jatkan, että ei siis ole kaikki pois, vaan häpykummulla on karvoja.
Mua ei karvat haittaa yhtään, ei ole koskaan haitanneet.
T. 52 v
60 €: brassissa käyvä jatkaa: minun paikassani ei ole mitään stringejä, ihan alapää paljaana ollaan. Brasilialaisessa poistetaan kaikki karvat. Eteen voi asiakkaan niin halutessaa jättää pienen kiitoradaan Paikka on Järvenpäässä, Tanjan Terveys- ja Kauneushoitola. Yhteystiedot saa netistä googlaamalla.
Hollywood vahauksessa sit otetaan kaikki karvat veks ;)
Mites kun on ulkoisia peräpukamia - onnistuuko karvanpoisto, ja kehtaako sitä edes mennä näyttämään peffaansa tuossa kunnossa...
Nykyisin suositaan että ollaan selälleen ja/tai kyljelteen. Perinteisemmät kosmetologit käyttää vielä konttausasentoa. Ja tosiaan brassissa jätetään häpykummulle "kiitorata" ja hollywoodissa poistetaan kaikki karvat.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:26"]
60 €: brassissa käyvä jatkaa: minun paikassani ei ole mitään stringejä, ihan alapää paljaana ollaan. Brasilialaisessa poistetaan kaikki karvat. Eteen voi asiakkaan niin halutessaa jättää pienen kiitoradaan Paikka on Järvenpäässä, Tanjan Terveys- ja Kauneushoitola. Yhteystiedot saa netistä googlaamalla.
[/quote]
No poistetaanko ne kaikki vai ei? joku puhui jostain hollywoodista..
Kontallaan minut on hoidettu ja minusta tuo asento on aivan kauhean nöyryyttävä!
Hyi helvetti! Ja kosmetologi on olevinaan joku "joka tytön toiveammatti"!
t. 5-kymppinen.