Missä asennossa karvanpoistossa kosmetologilla ollaan?
Siis tekevätkö he oikeasti häpykarvojen poistoa ihan häpyhuulista vai vain bikinirajoilta eli reisien sisäpinnoilta? Miten siinä ollaan? Täysin alastiko?
Jos joku, joka tekee työkseen sitä, haluaisi kommentoida. Onko se kuinka noloa asiakkaalle? Olen jo vanhempi ihminen, eli genitaalit eivät varmaan ole kauneimmasta päästä. Kannattaako jo kotona itse leikellä pahinta puskaa vaikka saksilla? Helpottaako se vahaliuskojen aiheuttamaa kipua? Paljonko maksaa ja jääkö rumia patteja kuten höylällä?
Minulla on uusi suhde ja haluaisin olla siisti sitten kun se hetki koittaa.
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:33"]
Hyi helvetti! Ja kosmetologi on olevinaan joku "joka tytön toiveammatti"!
[/quote]
Joo, kuvittele kuusikymppinen, peräpukamainen, kenties piereskelevä, lihava Lissu eteesi kontalleen. :D
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:34"]
[/quote]
Joo, kuvittele kuusikymppinen, peräpukamainen, kenties piereskelevä, lihava Lissu eteesi kontalleen. :D
[/quote]
Unohdit virtsankarkailun!
Mun 60€: n brassissa poistetaan kaikki tai voidaan jättää eteen karvoja ns. kiitoradaksi, asiakkaan niin halutessa. Itse haluan kiitoradan, etten näytä ihan tyttöseltä. Hollywoodista kuulen nyt ekan kerran. No, aina oppii uutta.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:26"]
Mua ei karvat haittaa yhtään, ei ole koskaan haitanneet.
T. 52 v
[/quote]
No ehkei sua, mutta entäs se mies, joka antaa sinulle suuseksiä?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:26"]
60 €: brassissa käyvä jatkaa: minun paikassani ei ole mitään stringejä, ihan alapää paljaana ollaan. Brasilialaisessa poistetaan kaikki karvat. Eteen voi asiakkaan niin halutessaa jättää pienen kiitoradaan Paikka on Järvenpäässä, Tanjan Terveys- ja Kauneushoitola. Yhteystiedot saa netistä googlaamalla.
[/quote]
No poistetaanko ne kaikki vai ei? joku puhui jostain hollywoodista..
[/quote]
Rautalankaa.... Brasilialaisessa vahauksessa jätetään kiitorata, hollywood vahauksessa poistetetaan aivan kaikki. Brassi=karvaviiru edessä, hollywood=täysposliini.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:36"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:26"]
Mua ei karvat haittaa yhtään, ei ole koskaan haitanneet.
T. 52 v
[/quote]
No ehkei sua, mutta entäs se mies, joka antaa sinulle suuseksiä?
[/quote]
Ei anna.. :D
Hohhoijaa, suun kauttahan ne perskarvat poistetaan, eli tietysti selällään kun perskarvoja nyhdätään....vittu näitä kysymyksiä... PS. pilkkihaalarit on tietysti päällä koko toimenpiteen ajan.
Kuinka usein tuossa brassissa täytyy käydä, jotta tilanne alakerrassa pysyy siistinä?
Brassi = kaikki veke, jos tahtoo voi jättää tarpeettoman viivan ylös.
Uusi brassi sokeroimalla voidaan tehdä, kun karvojen pituus on noin 1/ 2 cm. Että käyntien väli riippuu ihan sun henk. koht. karvankasvusta. Muista menetelmistä mulla ei oo kokemusta, että en osaa saanoa esim. vahauksesta. Mä käyn noin 6 viikon välein.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:51"]
Kuinka usein tuossa brassissa täytyy käydä, jotta tilanne alakerrassa pysyy siistinä?
[/quote]
riippuu ihan ihmisestä ja siitä miten karvat kasvaa. Ehkä normaali vaihteluväli kolmesta kuuteen viikkoon.
Osta sokeria ja sokeroi kotona. Niin mä teen ja maksaa vaan varmaan pari euroa kerta. Osan otan jalka ylhäällä pesukoneen päällä ja osan poistan vessanpytyllä istuen. Ihan tuolta pe***eiän takaa en saa haivenia pois mut ei haittaa. Sokerointi on helppoa!
Kuinka paljon sattuu? Olen kokeillut itse sokeroida alapäätäni ja liuskaa vetäistäessä on ollut kyyneleet silmissä. Karvatupista on tullut verta ja iho on "tulehtuneen" oloinen muutamia päiviä... Olen siis tyytynyt vain ajeluun, mutta tämä kyllä kiinnostaisi..
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:02"]Kuinka paljon sattuu? Olen kokeillut itse sokeroida alapäätäni ja liuskaa vetäistäessä on ollut kyyneleet silmissä. Karvatupista on tullut verta ja iho on "tulehtuneen" oloinen muutamia päiviä... Olen siis tyytynyt vain ajeluun, mutta tämä kyllä kiinnostaisi..
[/quote]
Sokeroinnissa on siis vaan se klöntti sokeria käsissä. Mulla on hyvä kipukynnys ja se vähän nipistää ei satu, mut otan aina vain sellaisen parin sentin kohdan kerrallaan. Suihkutan puhdistusainetta ja kuivaan. Tuuletan siinä alapää paljaana pari minuuttia ja sit laitan talkkia ja aloitan sokerin levittämisen ja pois nykäisemisen. Verta saattaa joskus tulla vähän, mut pyyhin pois ja talkkia perään. Lopuksi pesen kaikki sokerin töhnät lämpimällä vedellä pois ja laitan bepanthenia. Koskaan ei ole tulehtunut karvatupit. Sileenä pysyy n. 3 viikkoa ja sit puskee sänkeä. Bikinirajoja nypin pinseteillä sokeroinnin välissä.
-34
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:02"]Kuinka paljon sattuu? Olen kokeillut itse sokeroida alapäätäni ja liuskaa vetäistäessä on ollut kyyneleet silmissä. Karvatupista on tullut verta ja iho on "tulehtuneen" oloinen muutamia päiviä... Olen siis tyytynyt vain ajeluun, mutta tämä kyllä kiinnostaisi..
[/quote]
Sokeroinnissa on siis vaan se klöntti sokeria käsissä. Mulla on hyvä kipukynnys ja se vähän nipistää ei satu, mut otan aina vain sellaisen parin sentin kohdan kerrallaan. Suihkutan puhdistusainetta ja kuivaan. Tuuletan siinä alapää paljaana pari minuuttia ja sit laitan talkkia ja aloitan sokerin levittämisen ja pois nykäisemisen. Verta saattaa joskus tulla vähän, mut pyyhin pois ja talkkia perään. Lopuksi pesen kaikki sokerin töhnät lämpimällä vedellä pois ja laitan bepanthenia. Koskaan ei ole tulehtunut karvatupit. Sileenä pysyy n. 3 viikkoa ja sit puskee sänkeä. Bikinirajoja nypin pinseteillä sokeroinnin välissä.
-34
[/quote]
Anna resepti sun koti sokeriin tai sitten linkkiä tuotteeseen jota käytät. Jookos?:)
[/quote]
nii-i. osa tipahtaa heti opiskeluista pois kun ei olekaan pelkkää kasvohoitoa ja kynsien laittoa vaan saa eteensä kasikymppisen mummon paksut sienikynnet tai sisäänkasvaneet varpaankynnet joiden kynsivalli puskee mätää. karvanpoisto opetellaan vasta viimeisten juttujen joukossa, jos sinne asti on selvinnyt niin mikään ei tunnu enää miltään.
kaikki kosmarit eivät tee bikinialueen karvanpoistoa mutta ne jotka tekevät, ansaitsevat sillä jos ovat ammattimaisia. ei kukaan halua että kosmari nyrpistelee nenäänsä tai hihittelee karvaisia pilluja... tämmöisillä huonot otteet vaikka ulospäin näyttäisikin ihan perusnaamaa ja jälki huonoa.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:02"]Kuinka paljon sattuu? Olen kokeillut itse sokeroida alapäätäni ja liuskaa vetäistäessä on ollut kyyneleet silmissä. Karvatupista on tullut verta ja iho on "tulehtuneen" oloinen muutamia päiviä... Olen siis tyytynyt vain ajeluun, mutta tämä kyllä kiinnostaisi..
[/quote]
-34
[/quote]
Anna resepti sun koti sokeriin tai sitten linkkiä tuotteeseen jota käytät. Jookos?:)
[/quote]
Laiska kun olen niin en ole keittänyt sokeria kotona vaan ostanut valmiin purkin. Easy sweet vartalosokeri on toi mun purkki. Sokerointikotona.fi luke myös purkissa. Sokoksella taisin nähdä uudenlaisen purnukan. En ole varma oliko ihan eri tuote vai saman uusi purkki. Tällä helteellä en suosittele sokerointia, sillä se mömmö ihan suli sormiin kun viikko sitten sokeroin. Eli vähän viileämmässä kannattaa levitellä haarojaan ja sokeria :)
Pitäiskö mun mennä tonne jäkeen kun 20min junamatkan päässä täältä niin sopivan lähellä mut tarpeeks kaukana:D