Tarot pöytä muutamalle
Kuvaile hieman itseäsi ja asiaa mihin haluat katsontaa
Ja toivon palautetta
Kommentit (28)
Tuo KORTINLUKIJA on raha-automaateissa.
18v seurusteleva opiskelija pkseudulta. haluaisin tietää tulevaisuudestani jotain :) myös isästäni jos mahdollista, en ole nähnyt häntä vuoteen.
Olen leijona, perheellinen. Saammeko pidettyä talomme? Mitä muuta näet?
25v naimisissa oleva nainen. Erityisesti työkuviot kiinnostavat ja ihmissuhteetkin.
Olen 40-vuotias ison elämänmuutosten vuosia käynyt läpi. Näkisitkö minulle jotain hieman jo rauhallisempaa, tasapainoisempaa vai mitä minulle näkyy. 2 lasta on olen heistä tavattoman ylpeä ja onnellinen, toivottavasti heidän elämänsä kulkee hyvään suuntaan?
T. Anni
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:55"]Olen leijona, perheellinen. Saammeko pidettyä talomme? Mitä muuta näet?
[/quote] ikäni on lähes 40, olen eläin- ja lapsirakas.
21 vuotias opiskelija. Parisuhde mietityttää, mutta en osaa tehdä päätöstä suuntaan jos toiseen :(
25 vuotias kauris/vesimies nainen, vielä ensikuuhun hoitovapaalla. Haluaisin tietää saanko koulupaikan? Kosiiko tuo mun mies oikeasti ikinä vai odotanko turhaan? Päästäänkö koskaan veloista? Pysyykö lähisuvulla terveys?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:56"]
25v naimisissa oleva nainen. Erityisesti työkuviot kiinnostavat ja ihmissuhteetkin.
[/quote]
Horoskoopiltani Oinas, ei lapsia.
59 vuotias kalat, yksineläjä ainako? Töihin paluu loppuviikost, en haluaisi.
N39, vesimies, lapseton sinkku. Työkuviot kunnossa, iso elämänmuutos takana, miten ja minne elämä heittää tästä eteenpäin?
Hei 18-v opiskelija.
Sinulle nousi kortit, jotka ensinkin kertoo sen että elämässäsi asioita tapahtuu ja on tapahtunut kohtalon vuoksi. Se ketä kohtaat ja minne tiesi johtaa, on ennalta suunniteltua.
Onko menneisyydessäsi ollut ihminen, joka on pettänyt luottamuksen tai huijannut sinua? Oletko jättänyt tällaisen ihmisen taaksesi, sillä tällaisessa tilanteessa näen sinun olleen ponnekkaana jatkamassa eteenpäin. Määrätietoisesti ilman tätä ihmistä .
Toiveesi täyttyy jonkun asian suhteen. Ei ihan niinkuin luulet, mutta hyvää on sinulle tiedossa.
Ja viimeinkin kortti lupaa sinulle onnenpotkuja, ongelmat väistyvät ja asiat kääntyvät parempaan suuntaan
Eli varsin onnelliset kortit tuli sinulle
~ kortinlukija
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:53"]
Kuvaile hieman itseäsi ja asiaa mihin haluat katsontaa
Ja toivon palautetta
[/quote]
37-vuotias, akateeminen.
Haluan tietää erään miehen ajatuksista minua kohtaan. Lisäksi kuulisin mitä työn suhteen tulevaisuudessa tapahtuu?
Kiitos.
37 v. vaalea nainen ihmettelee ihmissuhteita. Miten miesten kansaa käy? Onnistuuko ystävyys vai tuleeko muuta?
22-vuotias Vaaka-nainen, joka ei tiedä mitä tehdä elämässä. Ajattelen löytäneeni sielunkumppanin, kenen kanssa olen tarkoitettu jakamaan elämän.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:08"]37 v. vaalea nainen ihmettelee ihmissuhteita. Miten miesten kansaa käy? Onnistuuko ystävyys vai tuleeko muuta?
[/quote]
Työkuviot kiinnostavat myös. Opiskelenko vielä lisää jossain vaiheessa?
Kovasti odotan ap:ta linjoille. Olen seuraava jonossa.. :)