Super Marjon Minna
Kommentit (13)
ex-lamu-valas-bb-fitness-supermarjo-silari-hengenpelastaja-Minna
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 16:46"]Se on bb-minna ei mikään super marjo minna
[/quote]
No kyllä se Super-Marjo ohjelmassa esiintyy ja on Marjon työntekijä.
Vittua hokee yhtä mittaa. Kyllä mä yrittäisin telkkarissa edes vähän skarpata.
Varmaankin siksi, koska ei saa painoa pudotettua millään. Oli taannoin haastattelu, jossa kertoi aikovansa fitnessmeininkiin ruveta. No, ei tuolle kropalle ole tapahtunut muuta kehitystä kuin painonnousu.
minna on just tyypillinen koulukiusaaja. minusta oikeasti aika pelottava, sellaisen kuvan kai haluaa itsestään anttakin.
Todella epämiellyttävän oloinen ihminen!!!
Eikös se ollut joku aika sitten hoikempi ja nyt taas tuossa Martinan ohjelman mainoksessa on aika muhkeat reidet.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:07"]Eikös se ollut joku aika sitten hoikempi ja nyt taas tuossa Martinan ohjelman mainoksessa on aika muhkeat reidet.
[/quote]
Ei taatusti oo ollu hoikempi. Räyhää TV:ssä että hänen ryhmänsä tyttöjen pitää olla timmejä jne jne mutta itse on kaikkein suurin!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:07"]Eikös se ollut joku aika sitten hoikempi ja nyt taas tuossa Martinan ohjelman mainoksessa on aika muhkeat reidet.
[/quote]
Ei taatusti oo ollu hoikempi. Räyhää TV:ssä että hänen ryhmänsä tyttöjen pitää olla timmejä jne jne mutta itse on kaikkein suurin!
[/quote]
Minusta se oli sen Tiina Jylhän miehen treenattavana ja osallistui johonkin kisoihinkin ja oli suht timmissä kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 16:50"]Vittua hokee yhtä mittaa. Kyllä mä yrittäisin telkkarissa edes vähän skarpata.
[/quote]
Mä luulen että se on osa jotain sen roolia. Samoin kun toi muukin uhoaminen. Siis ei niinkään ohjelmaan liittyvä rooli, vaan koko ihminen tuntuu feikiltä.
Onhan se laihtunu paljon siitä mitä oli bb:ssä ja sen jälkeen, kasvot varsinkin tosi kauniin malliset nykyään mutta jotenkin reisissä sillä on kilot ja sentit tiukassa ja ne on jääneet suuriksi.
Tiedän sen, muistan kerran Lahden Diva-kerhossa hän meinasi päästä wc:aan ohi jonoa, koska oli "Tunnettu tanssija", niin ei kukaan päästänyt sinne, niin hän otti ja paskoi lavuaariin kostaakseen :))) tyhmä lehmä
Se on bb-minna ei mikään super marjo minna