Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hervantalaiset!

Vierailija
28.07.2014 |

Kertokaas kivoja retkipaikkoja? tai jotain paikkaa missä vois makkaraa paistella..eikös särkijärven rannalla oo nuotiopiste? Nää perus rannat ja puistot on niin koluttuja,jos joku tietäs jonku vähemmön tunnetun paikan jossa viettää aikaa kesäpäivällä:)?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolijärvellä on se ulkoilureiti järven ympäri ja siellä on pari nuotiopaikkaa.

Vierailija
2/5 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hakemassa duosta Hersantoimituksesta (s-marketin vastapäätä) Hervataopas. (saa ilmaiseksi!) siinä on hervannan kartta, ja listattu kaikki parhaat paikat.. Että mitä voi tehdä missäkin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivalpirtille on kymmenisen kilometriä polkuja pitkin. Siellä on laavu (vähä-riutta), jossa voi makkaraa paistella. Kirskaanniemi on lähempänä Sääksjärveä. Hieno paikka Höytämöjärven rannalla josta löytyy laavu sekä nuotiopaikkoja. Jos helpolla haluaa päästä, niin Kirskaanniemeen pääse autolla aika lähelle. Parkkipaikalta vajaa kilometri Kirskaanniemeen. Nuo molemmat paikat on osa Birgitanpolkua, joka on Lempäälässä kulkeva helpohko vaellusreitti taukopaikkoineen, laavuineen ja nuotiopaikkoineen.

http://www.lempaala.fi/matkailu/birgitan_polku/esittely/

Vierailija
4/5 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 16:34"]

Kertokaas kivoja retkipaikkoja? tai jotain paikkaa missä vois makkaraa paistella..eikös särkijärven rannalla oo nuotiopiste? Nää perus rannat ja puistot on niin koluttuja,jos joku tietäs jonku vähemmön tunnetun paikan jossa viettää aikaa kesäpäivällä:)?

[/quote]

Millaisella porukalla haluat viettää aikaa, ja miten? Jos tykkäät tehdä kivan retken ja kaikki osallistujat osaavat olla roskaamatta sekä häiritsemättä pesiviä lintuja äänillä, niin suosittelen Makkarajärveä. Sinne voi pulahtaakin, jos rohkea eikä pelkää pienen suorantaisen järven tummaa vettä. (Itse siis pelkään, enkä ole uinut siellä)

Jos jaksat käydä pidemmällä ja pidät korkeille kallioille kipuamisesta, niin suosittelen Hervantajärven itäpäässä olevia kallioita sekä Houkanvuorta. Siellä on mukavia polkuja, joita läheskään kaikkia ei tosin löydy ainakaan maanmittauslaitoksen kartoilta. Itse olen oppinut tuntemaan reitit vaeltelemalla ees sun taas ja katselemalla ympärilleni =) Hieman lähempänä oleva korkea kallio on Myllyvuori, jossa on433 myös nuotiopaikka laella.

Jos sinulla on polkupyörä tai auto, niin piipahda ihmeessä Kirskaanniemellä Hyötämöjärven rannalla. Siellä voit myös ihalla Koipijärven laskuojaa Höytämönjärveen. Sieltä pääsee myös Birgitan polulle, jota olen myös kulkenut toisinaan.

Nää on "mun" paikat, mutta paljon muutakin nähtävää täällä on.

Vierailija
5/5 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon reenannu hervantaa, ei suju:'(:'(:'(.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän