Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen nopea laukeaminen...

Vierailija
28.07.2014 |

tilapäistä vai ...? Onko muilla kokemusta miehen nopeasta laukeamisesta? Miestä korpee asia enemmän kuin minua. Kesto lyhentynyut huomattavasti, ja miehen manaus asiasta ja stressi ei auta asiaa. Itse en ole pahaa sanaa sanonut ja pyytänyt miestäkin olemaan ihan rauhassa. Mutta mikä voisi olla syynä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kaunis, koeta rumentua.

Vierailija
2/27 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen miesystävä laukesi liian nopeasti ja siksi yritin aina pysyä mahd. velttona alapäästä, ettei mies tule heti. Niin eikö tämä ehdottanut, että pitäisi vähän harjoittaa lantionpohjaa? Daa, jonkun kestävämmän kanssa mielellään :) Niin mä nykyään teen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kaikkien kohdalla näin, mutta olen naisena huomannut, että jos seksiä on useammin mies kestää pidempään. Pidemmän tauon jälkeen tulee nopeasti.

Vierailija
4/27 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastakaa useammin seksiä. Vai teettekö näin jo nyt?

Vierailija
5/27 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jokainen mies on kestoltaan ollut kolmesta viiteen minuuttia. Ja kyllä, olen katsonut kellosta. Olen kokeillut esim yhdynnän aloittamista ilman esileikkiä, antaa tylsää/huonoa suuseksiä ennen itse asiaa.. En uskokaan että keskivertomies kestää kauemmin selvinpäin taikka ilman mitään poppakonsteja.

Vierailija
6/27 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtaisia kokemuksia nuoruudesta. Kondomi vie vähän tuntoa, joten sitä voi kokeilla. Seksiä useammin tai sitten niin, että "hoitelet" ensin miehen kertaalleen ja sitten vasta alatte kunnolla hommiin. Harjoittelu auttaa myös eli kokeilkaa rauhallisesti erilaisia asentoja. Ottakaa siis "testikertoja" jolloin vain asetutte johonkin asentoon ja tunnustelette, että miltä tuntuu. Jos mies meinaa laueta, niin sitten nopeasti irti ja pieni tauko. Puhuminen ja luottamus on myös tärkeitä. Sitten lääkärikin voi auttaa jos tilanne menee tosi pahaksi.

t:mies

Vierailija
7/27 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän seksielämä on täysin lukossa tämän asian kanssa.

:(

Vierailija
8/27 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on saanut avun seuraavasta treenistä: käsipelillä kiihotetaan mies laukeamisen partaalle. Sitten odotetaan, kunnes erektio alkaa heiketä. Sitten sama uuudestaan 2-3 kertaa. Tärkeää on että orgasmiin saakka ei mennä. Tätä voi mies tehdä yksin tai te kaksi yhdessä. Välillä saa toki roiskaistakin, mutta parin viikon treeni voi auttaa jo kummasti. Siis voi auttaa.

Vierailija
9/27 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnen että mies käy ihan  tajuttoman kuumana, otan ensin suihin tai käteen. Sitten 5-10min breikki, jonka aikan suudellaan, hyväillään ja mies kiihottaa sormillaan mua. Toinen yhdyntä kestääkin jo sitten pidempään, mä kerkeän tulemaan ja mies siitä hetken päästä. :)

Vierailija
10/27 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä autto se, että alettiin harrastaan seksiä päivittäin.

Vierailija
11/27 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:04"]

Meillä yleensä hoidellaan mut eka, sit pannaan koska mies kestää niin vähän aikaa. Tosin sillon kestää vielä vähemmän aikaa, kun alapää turpeana orgasmin jälkeen ja siksi tiukemman tuntuinen. Meillä on harrastettu seksiä monta kertaa päivässä, eikä se kesto hirveesti parane :D Ei mua häiritse, seksi on muutakin kuin itse yhdyntä. Toki ois kiva välillä saada sellainen pitkä kunnon pano.

Ja joku sanoi että hänellä kaikki miehet tullut yhtä nopeasti- mulla taas ollu isojakin eroja. Eräs taas ei tullu millään, se vasta hirveetä onkin! Mielummin näin päin.

[/quote]

Haluaisin koittaa saada vaginaorgasmin. :( Mites sellainen sitten? Oletko ikinä saanut?

[/quote]

Joskus, kun itsekin on saanut nopeasti pitkän esileikin jälkeen. Miestä tää harmittaa hirveästi. :( Mä koitan vain rohkaista, pitää varmaan vaan treenata lisää :D

Vierailija
12/27 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pulmana on miehen liian nopea laukeaminen, niin rakasteluvaiheessa naisen kannattaa ehkä hetkeksi unohtaa kaikki naiselliset tehosteet. Elikkä ennen kaikkea naisten hajuvedet ovat sellainen ansa, joidenka tuoksusta mies kiihottuu vain entistäkin enemmän. Ei nimittäin liene ihan vahinko, että naisten hajuvedessä on suorastaan huumaava tuoksu! Huomaahan sen jo tuolla kulkiessaan, jos joku viehättävä nainen on suihkauttanut vähän reilummin hajuvettä iholleen, niin se saattaa miehelle aiheuttaa erektion jopa monen metrin päästä! Myös itse olen joutunut tällaisen miellyttävän tapahtuman ´´uhriksi.´´ 

Vierailija
13/27 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hulluna höylää eikä löysää tahtia, niin siihenhän se loppuu. Kun tuntee laukeavansa, voi vaikka 5 sekunniksi ottaa ulos, kyllä sitä laukeamista voi pitkittää, jos malttaa.

Vierailija
14/27 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nopea on liian nopea?

Vierailija
15/27 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan yhteyttä minuun. Nussin niin kauan kuin haluat. Laukean silloin, kun itse päätän laueta. Saat takuutyydytyksen. Nuolen tietysti pillun märäksi ja sitten nussin sinut taivaisiin.

Mies 32v.

Vierailija
16/27 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti miehiä, jotka kestävät 3-5 minuuttia? En perkele usko. Minä nain vaikka päivän putkeen ja laukean silloin kun haluan. Voi vaikuttaa sekin kun olen ympärileikattu. Semmoinen mies ei tosiaan ruiki välittömästi!

Vierailija
17/27 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi ja liukaste voi auttaa, lisäksi useammin seksiä. Meilläkin silloin kun tulee liian nopsaan niin yleensä otetaan uusiksi hetken päästä tai jos viime kerrasta on aikaa ja mies tietää tulevansa heti niin antaa minulle ensin toisella keinolla.

Vierailija
18/27 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nopeammin laukean, sitä useammin ehdin laueta. M42

Vierailija
19/27 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva jos mies joskus kestäisi niin kauan, et ehtisin itsekin saada :(

Vierailija
20/27 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan pikku hiljaa olemaan jo sitä mieltä, että kannattaako tätä ennenaikaista siemensyöksyä vastaan enää edes taistella. Kun ottaa huomioon että joillain nais ihmisillä orkku on tosi lujassa, niin sittenkin taidan pitää tämän ennenaikaisen siemensyöksy-ominaisuuden!