Miehen nopea laukeaminen...
tilapäistä vai ...? Onko muilla kokemusta miehen nopeasta laukeamisesta? Miestä korpee asia enemmän kuin minua. Kesto lyhentynyut huomattavasti, ja miehen manaus asiasta ja stressi ei auta asiaa. Itse en ole pahaa sanaa sanonut ja pyytänyt miestäkin olemaan ihan rauhassa. Mutta mikä voisi olla syynä?
Kommentit (27)
Meillä yleensä hoidellaan mut eka, sit pannaan koska mies kestää niin vähän aikaa. Tosin sillon kestää vielä vähemmän aikaa, kun alapää turpeana orgasmin jälkeen ja siksi tiukemman tuntuinen. Meillä on harrastettu seksiä monta kertaa päivässä, eikä se kesto hirveesti parane :D Ei mua häiritse, seksi on muutakin kuin itse yhdyntä. Toki ois kiva välillä saada sellainen pitkä kunnon pano.
Ja joku sanoi että hänellä kaikki miehet tullut yhtä nopeasti- mulla taas ollu isojakin eroja. Eräs taas ei tullu millään, se vasta hirveetä onkin! Mielummin näin päin.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:04"]
Meillä yleensä hoidellaan mut eka, sit pannaan koska mies kestää niin vähän aikaa. Tosin sillon kestää vielä vähemmän aikaa, kun alapää turpeana orgasmin jälkeen ja siksi tiukemman tuntuinen. Meillä on harrastettu seksiä monta kertaa päivässä, eikä se kesto hirveesti parane :D Ei mua häiritse, seksi on muutakin kuin itse yhdyntä. Toki ois kiva välillä saada sellainen pitkä kunnon pano.
Ja joku sanoi että hänellä kaikki miehet tullut yhtä nopeasti- mulla taas ollu isojakin eroja. Eräs taas ei tullu millään, se vasta hirveetä onkin! Mielummin näin päin.
[/quote]
Haluaisin koittaa saada vaginaorgasmin. :( Mites sellainen sitten? Oletko ikinä saanut?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:08"]
Onko oikeasti miehiä, jotka kestävät 3-5 minuuttia? En perkele usko. Minä nain vaikka päivän putkeen ja laukean silloin kun haluan. Voi vaikuttaa sekin kun olen ympärileikattu. Semmoinen mies ei tosiaan ruiki välittömästi!
[/quote]
Mun mies on ympärileikattu, eli siitä ei ole kyse. Suihin kun otan, teen sen niin että miehellä kestää tulla, koska tykkään itsekin siitä puuhasta. :) Onpahan miehelläkin parempi mieli, kun ei heti saa, vaan kestää nautinto pidempään. Mutta paneminen... ehkä synnytys löystyttää paikat niin, että mies ei tulisi niin herkästi :D
Hienoa lukea että joku nainen suurinpiirtein hyväksyy miehen nopean laukeamisen, koska sille ei vaan kertakaikkiaan voi mitään että siemenet ruiskuaa lähes välittömästi kun pääsee sisään. Kun lukee joidenkin naisten suorastaan syyttäviä kommentteja miehen nopeasta tulemisesta, niin kyllä siinä itse tuntoa kysytään, ja miettii, että miksi juuri mulla on tämä ominaisuus.
En tiedä onko tästä apua muille, mutta seuraavaa olen neuvonut tarvittaessa kumppanille: lantionpohjan rentouttaminen. Juu, eli miehelläkin on ne ilolihakset siellä, joita voi treenata. Yleensä miesolento tuppaa pinnistää itseään (jopa hampaat irvessä) kun lälli on lähellä lentää, mutta harjoiteltu rentouttaminen voi tuottaa toivottua tulosta eli lisää kestoa yhdyntään.
Tätä voi harjoitella ensin "kuiviltaan" pinnistämällä lantionpohjan tiukaksi kuten pinnistäisi pissaa/kakkaa. Sitten rennoksi. Taas uusi pinnistys alapäällä ja rennoksi. Pinnistyksen jälkeen oppii huomaamaan, miltä se rento lantionpohja tuntuu ja homma menee vähitellen takaraivoon. Sitten vaan harjoittelemaan tositoimissa :)
Eli siis: rennompana seisoo paremmin, mutta ei lennä heti.
Älkää olko kädettömiä! Nuoletatte ensin itsellenne orkut ja sen jälkeen parru sisään.