Miespuolisella kaverillani on asunto Espanjassa ja
ja pyysi nyt minut sinne mukaan.
Lähtisitkö?
Hän tekee siellä töitä(kin) 2.asunto, viettää siellä aina kk tai pari kerrallaan.
Luulen että hän on ihastunut minuun ja haluaa olla muutakin kuin kavereita.
Odottaako hän ehkä seksiä "palkkioksi" kun ottaa minut mukaan?
Kommentit (13)
Minua ei tarvitsisi kahdesti kutsua.
No onko niin hyvä kaveri, että voitte hoitaa tuon seksikeskustelun alta pois ennen matkaa? Jos miehellä on sellaiset oletukset, niin reissusta voi tulla aika vaivaantunut ja ahdistava, kun ei sitä seksiä sitten olekaan.
Et sitten voi kysyä asiaa suoraan ja selvittää välit ennen lähtöä? Eikös tämä mies ole kaveri ja kavereiden kanssa yleensä kyllä pitäisi pystyä keskustelemaan asioista.
Jos se maksaa matkat ja antaa asua ilmatteeksi, niin mä ainakin osaisin varautua vonkaamiseen. Ilmaisia lounaita ei ole.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 13:50"]
Jos se maksaa matkat ja antaa asua ilmatteeksi, niin mä ainakin osaisin varautua vonkaamiseen. Ilmaisia lounaita ei ole.
[/quote]
On niitä, ihan oikeasti on miehen ja naisen välisiä kaveruuksia joissa ei ole mitään seksuaalista... Mutta toisaalta ap epäili miehen olevan häneen ihastunut, joten voi olla että yritystä tulee kyllä syventää suhdetta...
Kyllä se varmaan pillua haluaa. Siinä en kyllä näe mitään kummallista. Muuten olisi kysynyt mukaan jotain pillutonta.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 13:50"]
[/quote]
On niitä, ihan oikeasti on miehen ja naisen välisiä kaveruuksia joissa ei ole mitään seksuaalista... Mutta toisaalta ap epäili miehen olevan häneen ihastunut, joten voi olla että yritystä tulee kyllä syventää suhdetta...
[/quote]
No ei kyllä ole. Miksi miespuolinen kaveri maksaisi matkat? Sen ymmärrän, että kaverin voi kutsua kylään viettämään aikaa toiseen maahan (ja toki ilmaiseksi antaa asua, kun omistusasunto kyseessä eikä siitä sinänsä tule mitään ylimääräisiä kuluja). Mutta se, että mies maksaisi matkat kuulostaa siltä, että mies todellakin on ihastunut ja toivoo suhteen etenevän seurustelusuhteeksi tai sitten tosiaan kaipaa pelkästään seksiä. Kuinka todennäköistä olisi, että naispuolinen kaveri maksaisi kaverinaiselleen matkat? Harva hyvävarainenkaan köyhiä kavereitaan kuljettelee ympäri maapalloa omilla rahoillaan.
Ei pidä olettaa mitään, väärinkäsityksiä tulee helposti.
Aika hankala aihe minusta..hän komea, miehekäs mies.
En halua loukata häntä..en tiedä kuinka asian otan puheeksi.
Ihana olisi viettää aikaa siellä hänen kanssa.
Itse maksan matkani, mutta majoitus ilmainen,koska hänen asunto.
-ap
No kuvitellaan tilanne, että olisit siellä ja hän pyytäisi seksiä. Mitä tekisit? Suostuisitko? Siinä sulle vastaus kannattaako sinne reissuun lähteä.
maybe, maybe not.. :)
olemme kumpikin sinkkuja eli..
kutsui kun olen aina haaveillut espanjasta.
houkutteleva tarjous.
taidan lähteä. kaduttaa jos en lähde.
Kyllähän siitä tietty "kunniavelka" sinullekin syntyy ja niin kuin autokyydistä tms. on sopiva tyrkyttää maksua niin sinunkin lienee sopiva maksua jopa oikein tyrkyttää. Ja jos siitä kaikesta pillulla selviää niin onko se sitten pahinta mitä voi tapahtua? Yleensä ei. Saatat siitä jopa itsekin tykätä. Mies selvästikin pitää sinusta.
Mikset lähtisi? Jos teillä ei seksisuhdetta ennenkään ole ollut, ei siitä tuon takia tarvitse sellaista tullakaan, jos hän nyt sinut kutsuu kylään lomailemaan luokseen.