Ihmiset, jotka sanovat "vitsku" ja "protsku"...
Kommentit (47)
Otappa uikkarit ja mee välillä rantsuun ottaa arskaa!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:42"]... jep, en halua tuntea.
[/quote]Taidat olla aivan lapsi vielä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:21"]Nämä sanojen vääntelijät kääntejät kuvittelevat olevansa paaaaljon fiksumpia kuin ne, jotka käyttävät vääntelemättömiä sanoja. Ja sitten kaiken huippuna - tietysti - se alkukodin osoite, jota en halua lausua enkä kirjoittaa. Alapeukuttakaa nyt oiken sydämen halusta, ei minua moinen haittaa!
[/quote]Alkukodin osoite? Salaliittoteoriaa kehiin nyt! :D
Ne on vihamiinia ja roheiinia senkin tietämättömät juntit!
Ei taida suhteet äiskään ja iskään olla ihan kunnossa?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:49"]
Broisku on kanssa aika ällö ;(
[/quote]
No mutta sehän on broitsku :) Ystäväni käyttää tota, se ostaa aina broitskusalaattia. Hyvä sentään, ettei sano kanasalaatiksi, tehobroileri on aika kaukana kanasta.
Ruikkari ruisleivästä on myös kamala, siitä tulee mieleen joku päälle paskova lokki :/
Soppari! Työkaverini Jaana, se on sopimus!
Joku väitti tuolla ekalla sivulla hotlaa hotskuksi! Epic fail!!
Entäs hv:n korvaaminen joka lausessa ff:llä? Facekaverini postaukset järkyttävät. Kafffet, sofffat, pifffit jne.
Rekkula! Esimieheni Peter: se on reklamaatio!!
Asiakkaalle ei voi sanoa puhelimessa: no tee sitten rekkula! Aika moni ei tiedä, mikä pitäisi tehdä. Koiratarha? (täynnä Rekku-nimisiä koiria)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 16:16"]
Asiakkaalle ei voi sanoa puhelimessa: no tee sitten rekkula! Aika moni ei tiedä, mikä pitäisi tehdä. Koiratarha? (täynnä Rekku-nimisiä koiria)
[/quote]
Ja Peterillä on vielä ärrävika?? Wuhuu, kollega on av:llä!!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 12:21"]Nämä sanojen vääntelijät kääntejät kuvittelevat olevansa paaaaljon fiksumpia kuin ne, jotka käyttävät vääntelemättömiä sanoja. Ja sitten kaiken huippuna - tietysti - se alkukodin osoite, jota en halua lausua enkä kirjoittaa. Alapeukuttakaa nyt oiken sydämen halusta, ei minua moinen haittaa!
[/quote]Alkukodin osoite? Salaliittoteoriaa kehiin nyt! :D
[/quote] Vittuha se
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 16:16"]
[/quote]
Ja Peterillä on vielä ärrävika?? Wuhuu, kollega on av:llä!!
[/quote]
*tirsk* Niin olen, mutta huom. olen lomalla! :) Onneksi sen verran iso firma, että et tunnista, etkä ikinä arvaa, kuka olen! Et koskaan uskoisi, että MINÄ käyn av:llä! :)
Joo älä vaan.. Mun mies käyttää noita sanoja. Sen lisäks käyttää myös sanoja bansku, välkkäri ja ilttari (välipala ja iltapala). Rasittavaa.
eksä: Salarit (salatut elämät) Kaunikset (kauniit ja rohkeat). aarghh.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 16:01"]
Soppari! Työkaverini Jaana, se on sopimus!
[/quote]
Luennoitsija: voisitko sanoa edes joskus käyrä, eikä aina "muodikkaasti" käppyrä?
Miksi häiritsee ? Etkö itse käytä mitään "lyhenteitä"?
Lyhenteillä puhuminen saa ihmisen kuulostamaan sivistymättömältä. Vakiintuneet ilmaisut sekä vanhempien käyttämä puhetyyli lapsilleen ovat asia erikseen mutta tosiaankin kun AIKUISET ihmiset puhuvat esim. vitskuista, protskuista ja rageemisesta toisilleen niin vatsanpohjasta kouraisee.