Mielipiteitä nimestä Ellen?
Tuleeko liika mielleyhtymä Jokikunnakseen? Oon pikkutytöstä asti tykännyt nimestä ja nyt olis omalle tytölle nimi hakusessa.
Kommentit (48)
Todella kaunis nimi, jonka ovat ihan liian useat myös hoksanneet. Poikien vastaava ois Elias.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:55"]
Todella kaunis nimi, jonka ovat ihan liian useat myös hoksanneet. Poikien vastaava ois Elias.
[/quote]
En ole tiennytkään että on joku muotinimi nyt. Ei ole tullut vastaan ainoatakaan tuttavapiirissäni. Täytyykin harkita uudelleen, jos on nyt yleisenä, koska en halua että tapahtuu sama mikä poikani luokalla on että kahta eri pojan nimeä on kolmella eri kaverilla, ei tosin ole poikani nimi. -ap
Mieleen tulee negatiivista eli välittömästi mielleyhtymä ei-sanan taivutuksesta.
En antaisi nimeksi lapselle.
Nätti nimi on :) Sopii kauniille pikku tyttöselle :)
Ellen on ihana nimi! Antakaa ihmeessä omalle tytölle! :)
Mä olen niin vanha että tulee mieleen Sue-Ellen, juoppo nainen Dallasista:)
Kieltomuoto tulee mieleen.
Elle olisi lähellä Elleniä eikä tule negatiivista assosiaatiota siitä.
kunhan sukunimessä ei oo kauhesti E- ja L- kirjaimia muuten on vaan ellllelleellee.
Kaunis nimi muuten.
Suomen suosituin etunimi ruotsinkielisille tytöille vuonna 2012 ja 2013.
Kiva nimi:) Tässä muutamia toisia nimiä
Ellen Amanda
Ellen Joanna
Ellen Alexandra
Ellen Claire
Ellen Linnea
Ellen Marielle
Ellen Teresa
Ellen Moona
Ellen Aurora
Ellen Charlotte
Ellen Margaretta
Ellen Jode Jade
Ja niitä kolmansia nimiä voi lisäillä itse:)
Oli kaverini toinen nimi ja aina sitä ihailin (joskus 90-luvulla). Nyt miehen veli antoi tyttärelleen etunimeksi. Harmi, sinne meni suosikkini :(
Kiva nimi. Meidän tytön nimi on Elle :)
Todella kaunis nimi, tykkään:). En itse koskaan mieti ketään julkkiksia tms. Jos meille olisi tullut tyttö, niin olisi ollut yksi vakavasti harkittava nimi.
Toisena perinteisenä nimenä jees, kutsumanimenä käy niin että kukaan ei jaksa kutsua Elleniksi vaan siitä tulee Ellu. Ja vanha vitsi tosin, mutta kunhan et nimeä Aina Impi Ellen Annaksi.