Joku varasti meidän grillistä MAKKARAT
Kävin sisällä hakemassa lautasia ja kun tulin takaisin niin makkarat oli hävinnyt, ketään ei näkynyt missään, olikohan naapuri?
Kommentit (41)
Ap:n mieli söi makkarat. Ekana kuvitteli tuon tilanteen ja sitten mieli vain söi ne kadoksiin.
Mitä olen oppinut av:lta:
lapsia, grillimakkaroita ja aviomiestä ei saa jättää vahtimatta!
Kiitos makkaroista, mulle ei tarvitse seuraavaksi näitä hienoja makkaroita grillata. Perus camping käy oikein hyvin. Yhen oluen ja sinappia voisit jättää kyytipojaksi.
Olisiko Pohjois-Irlantilaiset olleet asialla? Brexitin myötä heidän makkaran saantinsa on ollut uhattuna.
Monella on ollut korona aika vaikea saada paksua lenkkiä...
Laitoin eilen grillin päälle ja lähdin hakemaan ruokaa. Kun tulin laittamaan makkaroina niin paisti olikin jo grillissä valmiina. Naapuri oli käynyt laittamassa paistin grilliin, ilmeisesti kiitokseksi kukkien kastelusta. Hyvää oli kun vaikka nahka olikin aika paksua. Täytyy viikonloppuna kysyä, että miten hän oli paistin maustanut.
Naapurin nuoriso? Ketulle liian polttavaa, jos suoraan grillistä haukkaisi. Lokeista vaikea sanoa.
Varikset ja lokit ovat mestareita tässä hommassa, kähvellys käy salamannopeasti. Varikset on vielä ovelampia, ne väijyvät hievahtamatta lähipuussa odottaen sopivaa hetkeä. Itse ajattelen, että siivekäät kaverini ovat kuitenkin ruokansa ansaineet vaikka kyllähän se sillä hetkellä kyrsii kun näet grillikylkeäsi lennätettävän taivaalla kauemmas nälkäisestä pötsistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kiimaisen lespot kävivät ne nappaamassa huomaamattasi ja nyt lespoilee niitten makkaroitten kanssa iljettävästi jossain pusikossa. Hyi! Kauheita ne lespot kun tollain tekivät!
Miten Pekka Siitoin olisi saanut lespoilun loppumaan?
Jättikö Wilhelmit? Siinä tapauksessa se oli hirvi.
Näin että se oli Timo Soini. Voit laittaa viestiä sinne päin.
Olen kerran saanut nähdä kun grillimakkarat saa siivet:
Lokit veivät suussaan kaikki 4 kpl
Se oli se ruoka😖
Laitapa uudet makkarat tulille ja riistakamera kuvaamaan.
Etkö laittanut grilliin kantta kiinni siksi aikaa, kun poistuit paikalta?
Naapurisi just kertoi täällä että hakee sun grillistä huikopalaa.
Oliks kalliit makkarat?