viikon vanha vauva katsoo piirrettyjä kännnykän näytöltä
Kommentit (18)
No ei ole ok! Ihmettelin itsekin kun kyseistä blogia luin... Meillä viikon vanha ihmetteli vain äitiä, isiä, sukulaisia ja koiraa
Ei. Kyllä sen vauvan kanssa pitäis ihan muulla tavoin ihan oikeesti seurustella
viikon vanha ei oikeasti katso/ihmettele vielä mitään. Kunhan nukkuu, syö tai itkee.
Uskoisin että ihan hassuttelumielessä kokeiltu, ainakin tällaisen kuvan itse sain asiasta. Tuskinpa oikeasti kovin paljon tuijotuttavat. Muistan, kun itse näytimme vauvalle myös jotain videota koneelta ja ihmettelimme kuinka vauva katsoi ruutua. Tätä ei kuitenkaan tapahtunut usein eikä tietenkään kauan aikaa kerrallaan, lähinnä reaktiota hämmästelimme, kuinka tykkäsi katsoa liikkuvaa kuvaa. Sittemmin ei ole töllöttimen edessä ole liiemmin ollut, nykyisin lapsi on 6-vuotias.
Ikävän näköisesti retkottaa vaavin pää. Toivottavasti ei vauva saa epilepsiaa tai migreeniä välkkyvistä valoista ja väreistä. Viikon ikäinen kaipaa enemmän äidin sylin tuoksua kuin sähköisiä huvituksia.
Varmaan kuukauden iässä tuo lapsi saa oman ipadin ja puolivuotiaana se jo bloggaa.
Kenen vauva kyseessä? Taitaa olla melko tollo äiti.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:35"]
[/quote]
Ei noin pientä saisi pitää istuvassa asennossa :(
Ei noin pientä saisi pitää istuvassa asennossa :(
Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Onko tolkku kadonnut päästä kokonaan?
Ja sitten vielä kertoo tästä kaikesta hyvin suositussa blogissa... jos minä tai mun mies oltais tehty jotain tuollaista niin olisin siitä hyvin hiljaa. Miten tuo on tullut edes mieleen?!
Ei ole ok. Surkeiksi on mennyt, jos noin on. Kyllä se pitää ihan olla ihmiskontakti lapselle ja vauvalle. Eihän se ees tajua siitä mitään . Joku kapulamvärisee ja päästelee ääniä.
Ihanku vauvalelut, mutta siinä voi olla epäterveellistä juttuja.
Antakaa vauvan olla VAUvA. Hoitakaa pieniä. Ei koneet korvaa ihmistä ja ihmisen läsnäoloa toiselle,ihmiselle.
Vaikka mäkin täällä nyt kirjottelen koneen kautta näkymättömille...
Onko blogissa esiintyvät syöttötuolit vain innostuksesta hankittu jo etukäteen? Kai nyt joku neuvolassa tai muualla on sanonut ettei vauvaa saa istuttaa vielä pitkään aikaan!
Ei! Nyt joku järki käteen.