Pidän pienistä rinnoista.
Ja myös lyhyehköstä tukasta:
http://cdnpix.com/show/268245721524732011_64bpqvtS_c.jpg
Ja twiggy-tyylisistä silmistä:
https://www.pressandjournal.co.uk/wp-content/uploads/sites/2/2014/05/Twiggy.jpg
Pisamat ovat myös söpöjä, ja punaiset hiukset.
Mustat hiukset ovat nätit myös.
pyöreähkö nenä.
täyteläiset huulet.
Ja sirous kaikin puolin. Laihuus on nättiä. Vaaleat silmät isoilla pupilleilla <3 varsinkin vihreät <3<3
En pidä:
Ruskeista hiuksista ainakaan kellertävänruskeista. Kaikki kellertävä hiuksissa on kaameaa.
Paksuista jaloista (itselläni on, mutta ei ne mitkään hirveät silti ole, ei vaan niin kivat)
Epäsopusuhtaisuudesta. Poikkeus: pienet rinnat + pyöreä peppu
Tässä kuva minun mielestä kauniista ihmisestä: http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/60/f2/d5/60f2d5dc345b34b97be57653b9695088.jpg Tuohon vielä pisamat ja punaiset tuuheat hiukset niin olisi täydellinen, vähän ehkä vaaleammat silmät mutta.. Kukaan ei ole täydellinen, valitettavasti :/
Ja tämän ketjun tein koska toisessa ketjussa ulkonäkömieltymyksiäni ihmeteltiin.. Olen persoonallinen taiteilija, vähän boheemi, tyyliltäni erikoinen ;)
Kommentit (68)
Itse pidän myös pienistä rinnoista, isot on jotenkin...hmm... :S
Ok eli haet siis jonkin näköistä pönkitystä itsetunnollesi, vai?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:45"]Itse pidän myös pienistä rinnoista, isot on jotenkin...hmm... :S
[/quote] Niimpä!
ap
Isot rinnat saa MINUN mielestäni hoikakin ihmisen näyttämään tuhdimmalta kuin on. Eikä vaatteet näytä niin hyvältä isojen kumpujen päällä. Mutta vain minun mielipiteeni! Ei rinnat naista pahenna
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:46"]Ok eli haet siis jonkin näköistä pönkitystä itsetunnollesi, vai?
[/quote] Siis tää on AINA tätä. Jos jonkun kauneuskäsitykset eroaa massasta, hän automaattisesti "pönkittää itsetuntoaan"? En tajua tota logiikkaa..
ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:47"]Isot rinnat saa MINUN mielestäni hoikakin ihmisen näyttämään tuhdimmalta kuin on. Eikä vaatteet näytä niin hyvältä isojen kumpujen päällä. Mutta vain minun mielipiteeni! Ei rinnat naista pahenna
[/quote] just näin!
Minulla oli ennen isot rinnat, ja 30kg laihduttamisen jlkn kutistuivat olemattomiin. Alkuun inhotti, ja olo oli kuin pikkutytöllä. Nyt olen toista mieltä, tyytyväisempi itseeni kuin koskaan :)
Niin ne kauneusihanteet muuttuu, 10 vuotta sitten vannottiin isojen tissien, kapean vyötärön ja leveiden lanteiden nimeen. Nyt halutaan timmi kroppa. Ei huono!
Muuten tykkään luonnollisesta naapurintyttömeiningistä, pitkistä hiuksista, mutta myös pitkistä naisista! Pienet pyöreät rinnat tietenkin
Makuja on yhtä monta, kun katsojaakin. Ja oma kulta kaunein, vaikkei vastaisikaan omia kauneusihanteita.
Kerran näin AA:t, laukesin housuihin.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:03"]Kerran näin AA:t, laukesin housuihin.
[/quote] no totta kai!
ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:46"]Ok eli haet siis jonkin näköistä pönkitystä itsetunnollesi, vai?
[/quote] Siis tää on AINA tätä. Jos jonkun kauneuskäsitykset eroaa massasta, hän automaattisesti "pönkittää itsetuntoaan"? En tajua tota logiikkaa..
ap
[/quote]
Tyttökulta, en ymmärrä miksi vaadit kommentoimaan omia ulkonäkömieltymyksiäsi. Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelevat sinun mielipiteistäsi?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 00:46"]Ok eli haet siis jonkin näköistä pönkitystä itsetunnollesi, vai?
ap
[/quote]
Tyttökulta, en ymmärrä miksi vaadit kommentoimaan omia ulkonäkömieltymyksiäsi. Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelevat sinun mielipiteistäsi?
[/quote] lähinnä tylsyydestä :o :/
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:54"]Pienet rinnat on söpöt! Paljon kauniimmat ja seksikkäämmät kuin isot roikkuvat lollerot :3
[/quote] Just näin!!
ap :3