Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettaja istui terassilla oluttuoppi edessään ja tupakka suussa!

Vierailija
27.07.2014 |

Aion todellakin soittaa ja kertoa rehtorille ja pyytää, että lapseni siirretään rinnakkaisluokalle.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap kannattaa tosiaan vierailla vaikka rehtorin kotona tai kesämökillä, jotta saisit asian tuoreeltaan hoidettua. Ota yhteys myös valtakunnansyyttäjävirastoon, voihan olla että opettaja teki myös rikoksia

Vierailija
22/43 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et joudu allikkoon. Tämä opettaja rentoutuu aika avoimesti suht kevyillä aineilla, mikä lienee työparin pahe?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
24/43 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?!? Olen aina luullut että opettajien pitää olla naimattomia absolutisteja nunna tai munkki lupaus tehtynä.siirrän heti kaikki lapseni kotiopetukseen,onneksi tämäkin tuli julki!

Vierailija
25/43 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mennyt seuraksi.

Vierailija
26/43 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan jumalauta opettajaki juoda olutta ja polttaa tupakkaa siinä samassa ku muutki. Ihmisiä neki ja samat oikeudet, ei opettajan tarvi olla mikään täysin terveellisesti elävä kukkahattu täti.

Vierailija
27/43 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se en ollut, kun en polta tupakkaa, enkä juo olutta, mutta sidukka maistuu kyllä.

Vierailija
28/43 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks vitus opettajat ja rehtorit ei voi juoda olutta ja polttaa sätkää?! Saahan neki elää vapaa-ajalla miten haluaa, mut ei koulussa.

Vierailija
29/43 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt myös hammaslääkärini joskus terassilla. Hävetti hänen puolestaan! Eihän työssäkäyvällä ihmisellä voi olla elämää työn ulkopuolella. Pitäisi nht vähän ajatella nyt niitä asiakkaitakin!

Vierailija
30/43 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa aikusten ihmisten juoda ja polttaa ! On eri asia jos alaikänen vetäs parvekkeella kessua ja jois olutta! Aikusillehan nuo on sallittua! Älkää nussiko pilkkua vaan huolehtikaa ihan omat asianne!!!

Vierailija
31/43 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Voitko nauhoittaa sen puhelun?

Vierailija
32/43 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että voi ap olla hemmetin jälkeenjäänyt ja toivon hänen puolestaan et tää ois provo herranen aika!

Vierailija
33/43 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs siemailin puistossa hyviä viinejä ja kuohareita, joita sain oppilaiden vanhemmilta päättäjäispäivänä. Mikä mahtava fiilis, ah!

Vierailija
34/43 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen opettaja löysi uuden naisen ja petti vaimoaan julkisessa tilassa (jäi kiinni sillein). En ole koskaan ajatellut että asia mitenkään häiritsisi hänen opettamiskykyään.

Itse olin pe viihteellä pappikaverini kanssa. Mutta juu, tietyistä syistä olimme naapurikaupungissa, onhan se aika kiusallista kun seurakuntalaiset (itse päissään) tuijottaa paheksuen, toiset ei edes tuijota vaan tulevat avautumaan asiasta.

Vierailija
35/43 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ryypännyt pappien, opettajien, lääkärien ja raksamiesten kanssa. Siinä on sellainen nelikko, että Tukiaisenkin vastaparannettu maksa huutaisi sellaisen illan jälkeen Hoosiannaa. Ei absolutismi ole mikään merkki sivistyksestä, eikä alkoholismi ole mikään merkki junttiudesta. Mä luulen vähän, että sen lapsen sielunelämää ei tule ryyppäävää opettaja pilaamaan, vaan kurpitsan perseehinsä survonut vanhempi.

Vierailija
36/43 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajille kyllä alkoholi maistuu, se on totta. Mutta nyt on kesäloma!

Vierailija
37/43 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajille kyllä alkoholi maistuu, se on totta. Mutta nyt on kesäloma! Parempi jos ope rentoutuu nyt, niin jaksaa sitä sun penskaasi, ap

Vierailija
38/43 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 23:04"]

Olen nähnyt myös hammaslääkärini joskus terassilla. Hävetti hänen puolestaan! Eihän työssäkäyvällä ihmisellä voi olla elämää työn ulkopuolella. Pitäisi nht vähän ajatella nyt niitä asiakkaitakin!

[/quote]

Niin. Ja milläse kapakanpitäjä eläisi.tai tarjoilija hui, vie vielä pöytään turmelluista.  Menis sekin rontti  kunniallisrmpiin tehtäviin. Aiheuttaa nyt työllään toisille mahdollista humalatilaa. Voi olla vaikka lääkäri tai autonkorjaaja tai sairaanhoitaja tai neuvolantäti tai naapuri tai apua jopa sinä itte siellä. Joutumassa turmiolle. Ja joku voi vielä nähdä. On se kau-hee-ta. Kenelle sitä nyt pitäis soittaa? Aapuu-vva.

Vierailija
39/43 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan ne oppilaatkin perseet olalla pitkin puistoja!

Vierailija
40/43 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulumme rehtori oli opettajien koulutusmatkalla sikakännissä ja samoin kaupungin mukana ollut työntekijä. Alkoivat vielä vessassa tappelemaan nyrkein. Että sellaisia kansakunnan kynttilöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän